Blog

راهنمای انتخاب میز ال سی دی

راهنمای انتخاب میز ال سی دی با توجه به تنوع بی‌‌شماری که امروزه در بازارهای میز تلویزیون وجود دارد، می‌تواند خیلی کمک‌‌کننده باشد. تا همین چند سال پیش هیچ کدام فکر نمی‌‌کردیم که خرید میز تلویزیون به اندازه خرید تلویزیون مهم شود که حتی نیاز به راهنمای انتخاب میز ال سی دی باشد.

درواقع با وجود مدل‌‌های مختلف از تلویزیون‌‌های ال‌‌سی‌‌دی، ال‌‌ای‌‌دی، منحنی و موارد دیگر، میز تلویزیون‌های خیلی متنوعی در بازار وجود دارد که خریدار را کمی برای خرید سردرگم می ‌کند.

راهنمای انتخاب میز ال سی دی

میز تلوزیون چوبی سلطنتی مدل کاملیا

اگر شما هم دنبال افراد متخصص برای ساخت وسایل چوبی منزل هستید، کارگاه چوب سلطان همان چیزی است که دنبالش می‌گردید. این تولیدی درواقع یک کارگاه ماهر و کاربلد محصولات چوبی با کیفیت می‌‌سازد است.

محصولات مبلی که در کارگاه سلطان تولید می ‌شود شامل: مبل سلطنتی، مبل کلاسیک و مبل دسته چوبی و مبل استیل است. هرکدام از این محصولات سبک خاصی از طراحی را دارند و همین باعث شده خیلی منحصر به ‌فرد و تک باشند. محصولات این کارگاه به خاطر کیفیت بالای کلاف خام، مشتریان زیادی دارد.

مبلمان چوبی سلطنتی مدل ورونا

مبل سلطنتی مدل ورونا

نکات و راهنمای خرید میز تلویزیون چوبی

راهنمای انتخاب میز ال سی دی چوبی شامل فاکتورهای متعددی است که در این بخش 2 مورد را بررسی می ‌کنیم:

• سایز مناسب میز تلویزیون

سایز مناسب میز تلویزیون یک راهنمای انتخاب میز ال سی دی چوبی است و کاملا بستگی به ابعاد تلویزیون دارد. بهتر است ابعاد میز تلویزیون از طول تلویزیون بیشتر باشد.

تولیدی چوب سلطان، انواع میز ناهارخوری سلطنتی و میز ناهارخوری کلاسیک و ست مبل و میز ناهارخوری و کنسول را با مدل های زیبا و کلاف خام مرغوب و درجه تولید می‌ کند و در اختیار مشتریان عزیز قرار می ‌دهد.

میز ناهارخوری سلطنتی مدل ورونا

میز ناهارخوری سلطنتی چوبی مدل ورونا

برای لحاظ کردن ارتفاع میز تلویزیون باید آن را طوری درنظر بگیرید که ارتفاع میز با سطح نشیمن مبل هم سطح و یکسان باشد. در زیر با یک جدول این اندازه‌‌ها را به شما نشان می‌‌دهیم.

اندازه تلویزیون (اینچ) طول میز (سانتی‌‌متر)
تا سایز 55140 سانتیمتر
بزرگ‌‌‌تر از سایز 60بیشتر از 180 سانتی‌‌متر
از سایز 55 تا 60 160 سانتی‌‌متر
میز تلوزیون چوبی مدل کاملیا

میز تلوزیون مدل کاملیا

• بهترین رنگ میز تلویزیون

یکی دیگر از گزینه‌های راهنمای انتخاب میز ال سی دی چوبی، رنگ است. بهترین رنگ میز تلویزیون از نظر هرکسی می‌‌تواند متفاوت باشد، اما خب محبوب‌‌ترین رنگ‌‌ها برای میز تلویزیون، رنگ‌های: قهوه‌ای، سفید و مشکی هستند که در ایران هم به‌شدت پرطرفدار هستند و مورد استفاده قرار می‌‌گیرند.

صنایع چوب سلطان با تولید انواع سرویس خواب سلطنتی و سرویس خواب کلاسیک و سرویس چوب عروس با کلاف خام عالی، به اتاق خواب شما جلوه می‌‌دهد.

سرویس خواب چوبی سلطنتی مدل ورونا

سرویس خواب سلطنتی مدل ورونا

البته به غیر از این سه رنگ، رنگ‌‌های دیگری هم وجود دارد که هرکسی با توجه به رنگ بقیه وسایل منزل و نوع دکوراسیون و چیدمانی که دارد می‌‌تواند انتخاب کند. برای مثال اگر رنگ وسایل منزل را را انتخاب کرده‌اید، برای شکستن آن در محیط خانه می‌‌توانید رنگ میز تلویزیون را از بین رنگ‌های گرم انتخاب و خریداری کنید.

راهنمای انتخاب میز ال سی دی مدرن

میز تلویزیون مدرن خطوط مشخصی در بخش اصلی طراحی خود دارند که با استفاده از فلز، شیشه یا چوب طراحی و ساخته می‌‌شوند. به دلیل تنوع بسیار زیادی که در بازار وجود دارد، مدل‌‌های بی‌‌شماری از میز تلویزیون مدرن در تمام فروشگاه‌‌های فروش میز تلویزیون می‌‌توان پیدا کرد. این میزها همچنین قیمت مناسبی دارند و با صرف هزینه مناسب می‌‌توانید هر مدلی که دوست داشتید را خریداری کنید.

علاوه بر میز ناهارخوری، سرویس خواب و مبل، کارگاه چوب سلطان وسایل چوبی دیگری ائم از: میز کنسول، ست مبل و میز ناهارخوری را هم تولید می‌‌‌‌‌کند. این محصولات به خاطر داشتن کلاف خام عالی، مشتریان زیادی دارند.

 میز کنسول کلاسیک چوبی مدل سیلور

آینه و میز کنسول کلاسیک مدل سیلور

کارگاه لوازم چوب سلطان، کلاف خام مبل و کلاف خام میز ناهارخوری و کلاف خام سرویس‌خواب و کلاف خام کنسول و کلاف خام میز تلویزیون را با متریال درجه یک تولید می ‌کند و به مشتریان عرضه می‌کند.

میز تلویزیون شیشه ای یا چوبی ؟

قبل از خرید میز تلویزیون شیشه‌‌ای یا چوبی باید هدفتان را از خرید آن مشخص کنید و سبک خانه را درنظر بگیرید. نمی‌‌توان گفت که بین این دو، کدام یک بهتر است؛ زیرا هرکدام دارای ویژگی‌‌های خاص خود هستند. در راهنمای انتخاب میز ال سی دی شیشه‌ای باید بدانید که میزهای تلویزیون شیشه‌‌ای، تماما از شیشه نیستند، اما قفسه‌های شیشه آن‌‌ها روی قاب‌های چوبی یا فلزی تعبیه شده‌‌اند.

وجود شیشه در دکوراسیون مدرن یا یک فضای کوچک گزینه مناسبی است؛ زیرا هم شفاف است و هم با مسدود نکردن خطوط دید، کمک می‌‌کند که فضای موجود بزرگ‌‌تر از چیزی که هست به ‌نظر برسد. یکی از ایرادات شیشه این است که در اثر ضربات محکم می‌‌شکند. به همین دلیل اگر بچه کوچک در خانه نگهداری می‌‌کنید، سراغ این میز نروید.

راهنمای انتخاب میز ال سی دی

کلاف خام میز تلویزیون مدل سیلور

میز تلویزیون ‌های چوبی کاربرد زیادی دارند و با رنگ، پوشش و سبک‌‌های مختلفی تولید می ‌شوند. یکی از مزایای میز چوبی این است که محکم است و به راحتی شکسته نمی ‌شود و هیچ وقت هم از مد نمیفتد. قیمت میز تلویزیون چوبی به نسبت مدل ‌های دیگر کمی گران ‌تر است، اما عمر مفید آن بالاست و تا سال های متوالی مثل روز اول زیبا و نو است.

راهنمای انتخاب میز ال سی دی دیواری

میز تلویزیون ‌های دیواری جزو میزهای جدیدی هستند که روی دیوار نصب می ‌شوند. این میزها مدت زیادی نیست که به بازار آمده ‌اند، اما در همین مدت کم توانسته ‌اند طرفداران زیادی پیدا کنند. در راهنمای انتخاب میز ال سی دی دیواری، به غیر از مدل ‌هایی که روی دیوار هستند، استندهای زمینی هم تولید می ‌شوند که بسیار محبوب هستند و استفاده های زیادی می توان از آن کرد.

کلاف خام میز تلویزیون

کلاف خام میز تلویزیون چوبی

راهنمای انتخاب میز ال سی دی طبقه ای

میز تلویزیون طبقه ای، همان طور که از اسمشان پیداست دارای دو یا سه طبقه است که می توانید از این طبقات به غیر از قرار دادن تلویزیون، برای گذاشتن وسایل صوتی استفاده کنید. همچنین می توانید برای زیبایی بیشتر میز و خانه، از وسایل دکوری مناسب و گلدان استفاده کنید یا روی آن کتاب و شمع بگذارید و از دیدن آن لذت ببرید.

مبلمان کلاسیک چوبی مدل کاتالیا

مبل کلاسیک مدل کاتالیا

میزتلویزیون ارزان از تولیدی

در راهنمای انتخاب میز ای سی دی، میزهایی که قیمت بالایی دارند، قطعا در ساختشان از متریال مرغوب هم استفاده شده است، اما این به آن معنا نیست که میزهای ارزان به درد نمی خورند. ارزان بودن آن اغلب به خاطر این است که همه بتوانند یک میز تلویزیون ارزان و خوب با بهترین کیفیت را خریداری کنند.

میز تلویزیون 2022

میز تلویزیون های 2022 چون جدید هستند، همه از مدل های مدرن و امروزی ساخته شده اند و با برخورداری از تنوع زیاد، به شما امکان انتخاب از بین هزاران مدل زیبا و کاربردی را می دهد.

راهنمای انتخاب میز ال سی دی روستیک

میز تلویزیون روستیک جلوه فوق العاده ای دارند و تماما از چوب ساخته شده اند. بیشتر مبلمان های روستیک هم دارای اتصالات یا سخت افزاری هستند که از نمای بیرون قابل دیدن است؛ چون این سبک به خاطر تاثیرش روی جذابیت بصری معروف است.

میز ناهارخوری کلاسیک چوبی مدل کاتالیا

میز ناهارخوری کلاسیک مدل کاتالیا

نتیجه گیری

داشتن یک راهنمای انتخاب میز ال سی دی باعث می ‌شود که خرید ما اصولی ‌تر و راحت‌ تر شود؛ چون راهنما با ارائه یک‌ سری موارد کاربردی به ما نشان می ‌دهد چه چیزهایی برای خانه ‌ای با چیدمان و دکور ما مناسب است. همچنین گفتم که با توجه به نوع دکوراسیون خانه و بودجه می ‌توانید انواع میز تلویزیون با متریال‌ های مختلف را خریداری کنید.

البته اول از همه باید سبک خانه را مشخص کنید که چه میزی برای آن مناسب است. برای مثال وقتی که 90 درصد از فضای خانه را وسایل چوبی تشکیل می دهد، قرار دادن میز تلویزیون چوبی انتخاب منطقی تری به نظر می رسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

حساب کاربری ندارید؟