Blog

میز تلویزیون کلاسیک

میز تلویزیون کلاسیک یکی از پرطرفدارترین انواع میز تلویزیون است که هیچ وقت از مد نمیفتد و همیشه زیبا به نظر می‌رسد. میز تلویزیون کلاسیک هایی که امروزه در همه جا تولید می‌‌شوند، زرق و برق زیادی دارند و در انواع طرح‌‌ها و ابعاد تولید می‌‌شوند که باعث می‌شود برای خانه‌های مختلف با هر ابعادی هم خوانی داشته باشد. مبل چوبی و کلاسیک باعث می‌‌شوند فضای خانه صمیمی‌‌تر به‌ نظر برسد و حس و حال خوبی به اعضای خانواده القا کند.

میز تلویزیون کلاسیک

میز تلوزیون چوبی سلطنتی مدل کاملیا

کارگاه چوب سلطان یک کارگاه ماهر و کاربلد در تولید محصولات چوبی منزل است. از محصولات مبلی که در کارگاه سلطان تولید می‌شود می توان به: مبل سلطنتی، مبل کلاسیک و مبل دسته چوبی و مبل استیل اشاره کرد. هرکدام از این محصولات به سبک خاصی طراحی شده اند و همین باعث شده خیلی منحصربه‌فرد باشند. محصولات این کارگاه به خاطر کیفیت بالای کلاف خام، مشتریان زیادی دارد.

مبلمان کلاسیک چوبی مدل ویکتریا

مبلمان کلاسیک مدل ویکتریا

قیمت و راهنمای خرید میز تلویزیون کلاسیک چوبی

برای خرید میز تلویزیون کلاسیک یا مدل‌های دیگر، ابتدا باید مشخص کنید که دقیقا دنبال چه چیزی می‌گردید. یعنی باید اول نوع دکوراسیون خانه را درنظر بگیرید یا اگر در مرحله تعیین دکوراسیون هستید باید تصمیم قطعی بگیرید که چه سبکی را می خواهید پیاده کنید، بعد خرید کنید. قطعا نوع دکوراسیون منزل شما مثل: سنتی، مدرن، کلاسیک، سلطنتی و… روی انتخاب شما تاثیر بسیار زیادی خواهد گذاشت.

کارگاه وسایل چوب سلطان، میز ناهارخوری سلطنتی و میز ناهارخوری کلاسیک و سرویس چوب عروس را با مدل های متنوع و کلاف خام عالی تولید می‌کند و در اختیار مشتریان عزیز قرار می‌دهد.

میز ناهارخوری کلاسیک چوبی مدل کاتالیا

میزناهارخوری کلاسیک مدل کاتالیا

بعد از آن باید مشخص کنید که چه نوع جنس چوبی را برای میز می خواهید. مدل های مختلفی از میز تلویزون در بازار وجود دارد که شامل: میز تلویزیون کلاسیک چوبی، ام دی اف، شیشه، فلز و… هستند. بعد از این باید ببینید که اندازه تلویزیون چقدر است و متناسب با آن، میزتان را انتخاب کنید.

اتاق خواب یکی از بخش‌های مهم خانه است که می تواند جدا یا همسو با دکوراسیون کل خانه دیزاین شود. صنایع چوب سلطان با تولید انواع سرویس خواب سلطنتی و سرویس خواب کلاسیک با کلاف خام درجه‌یک، هم به اتاق خواب شما زیبایی می دهد و هم با تولید هر سبک تخت خواب، تمام سلیقه ها را پوشش می دهد.

سرویس خواب کلاسیک چوبی مدل کاجی

سرویس خواب کلاسیک مدل کاجی

میز تلویزیون چوبی چگونه است ؟

میز تلویزیون کلاسیک چوبی هیچ وقت از مد نمیفتد و با استایل های کلاسیک به راحتی ست می شود. جنس چوبی که مرغوب باشد همیشه از مدل های دیگر گران تر است. البته اگر در میز تلویزیون کلاسیک، کنده کاری هم باشد که طبیعتا در میزهای کلاسیک وجود دارد، ارزش و قیمت آن بالاتر می رود؛ زیرا تمامی قطعات و کنده کاری ها کار دست هستند که پروسه انجام آن کار زمان بر و سختی است.

به غیر از وسایل چوبی مثل: مبل و سرویس خواب و میز ناهارخوری، صنایع لوازم چوب سلطان وسایل دیگری مثل: میز ، ست مبل و میز ناهارخوری استیل و سلطنتی و ست مبل و میز ناهارخوری کلاسیک را هم تولید می‌‌‌کند. این محصولات به خاطر کیفیت زیاد کلاف خام، طرفداران زیادی از سرتاسر ایران دارد.

میز کنسول چوبی مدل ورونا

میز کنسول مدل ورونا

میز تلویزیون کلاسیک چوبی فضای خانه را دوستانه تر نشان می دهد و درکل افراد با عناصر طبیعی مثل چوب، راحت تر می توانند ارتباط برقرار کنند؛ چون از دل طبیعت آمده و حس گرمی و بودن در طبیعت را ایجاد می کند.

صنایع چوب سلطان، انواع کلاف خام مبل، کلاف خام میز ناهارخوری، کلاف خام سرویس‌خواب و کلاف خام کنسول را با متریال عالی و مرغوب تولید و به بازار عرضه می کند.

مبلمان کلاسیک چوبی مدل کاتالیا

مبل کلاسیک مدل کاتالیا

میز تلویزیون جدید

با رشد و پیشرفت فناوری در ساخت تلویزیون های هوشمند، آمدن میز تلویزیون کلاسیک جدید به بازار چندان دور از انتظار نبود. این میزهای جدید برای خانه های مدرن با سبک های جدید مناسب هستند و میز تلویزیون کلاسیک به کار چنین دکوراسیون هایی نمی آید. درواقع بحث هماهنگی و نیاز کاربر مطرح است که هرکدام با توجه به سبک و سیاق خاصی که دارند می توانند لوازم منزل خودشان را انتخاب کنند. از امکانات میز تلویزیون های جدید می توان به داشتن پورت USB و HDMI اشاره کرد.

میز

کلاف خام میز تلویزیون چوبی

میز تلویزیون مدرن

میز تلویزیون مدرن هم مثل میز تلویزیون کلاسیک دارای ابعاد و جنس های مختلفی است که باعث می شود قیمت آن باتوجه به این عوامل بالا پایین شود. همان طور که از اسمش مشخص است، میز تلویزیون مدرن برای خانه هایی با سبک امروزی طراحی شده و ساختار میز طوری است که به غیر از نگهداری تلویزیون، فضای کافی برای محافظت از وسایل الکترونیکی را هم دارد.

میز تلویزیون های مدرن امروزه در طرح و مدل های جدید مثل: مینیمال، صنعتی و میز با خطوط ساده در رنگ های شیک و جذاب تولید می شوند. جنس میزهای مدرن معمولا از چوب، فلز، ام دی اف و شیشه است که نه تنها زیبا است، بلکه مقاومت بسیار زیادی هم دارد. میز تی وی های مدرن امکان قابلیت تنظیم ارتفاع دارند. همچنین برخی از آن ها مجهز به چرخ هستند که امکان جابه‌جایی آن ها را راحت تر کرده است.

مبلمان کلاسیک چوبی مدل کاتالیا

مبل کلاسیک مدل کاتالیا

میز تلویزیون ام دی اف

یکی از مزایای میز تلویزیون کلاسیک ام دی اف این است که کیفیت و تنوع فراوانی دارند و در و طرح و رنگ های مختلف تولید می شوند. چند ویژگی قابل توجه و پر اهمیت میز ام دی اف، ضد آب بودن و ضدخش بودن آن است.

علاوه بر این، تنوع طرح و مدل آن خیلی بالا است که باعث شده با سلیقه های مختلف همخوانی داشته باشد. همچنین قیمتشان هم به نسبت میز تلویزیون کلاسیک مناسب تر است. محبوب ترین رنگ میز تلویزیون ام دی اف، رنگ سفید و مشکی است. این میزها در طرح های زیر ساخته می شوند:

مبل سلطنتی چوبی مدل برگذار

مبل سلطنتی مدل برگذار

طرح های میز تلویزیون ام دی اف
میز تلویزیون مجهز به کتاب خانه و کمد دیواری
میز تلویزیون به شکل کنسول بزرگ با درب های کشویی
میز تلویزیون با ترکیب چوب طبیعی و ام دی اف
میز تلویزیون کنسولی با درب های کشویی
مبلمان کلاسیک چوبی مدل شهرزاد

مبل سلطنتی طرح کلاسیک مدل شهرزاد

میز تلویزیون ال ای دی

میز تلویزیون ال ای دی و ال سی دی دارای تنوع و مدل های بی شماری است که باعث شده وقتی مشتریان برای خرید میز تلویزیون ال سی دی یا ال ای دی به بازار می آیند با حجم انبوهی از تنوع روبه رو شوند. این تنوع می تواند از نظر اندازه، ابعاد، رنگ، طرح و نوع میز باشد. ما در این بخش دو نکته را می گوییم که با استفاده از آن بتوانید انتخاب راحت تری داشته باشید:

• مدل و نوع میز تلویزیون

میزهای ال ای دی و ال سی دی دارای طرح و اندازه های مختلفی هستند و شما باید با توجه به سلیقه و هزینه ای که می خواهید برای خرید بکنید، مدل مناسبی را انتخاب کنید. بعضی افراد از طرح های میز تلویزیون های جدید مثل پازلی را می پسندند. برخی دیگر میز تلویزیون کلاسیک، مدرن یا ساده را دوست دارند. خوشبختانه تنوع میزها انقدر در بازار زیاد هست که متناسب با هر سلیقه ای می توانید پیدا کنید.

کلاف خام میز تلویزیون

کلاف خام میز تلویزیون

• ابعاد میز تلویزیون

توجه به ابعاد میز یکی از موارد مهمی است که هنگام خرید باید به آن توجه کنید. اندازه تلویزیون را درنظر بگیرید و باتوجه به آن میز مناسبی انتخاب کنید؛ چون در غیر این صورت باعث ایجاد ناهماهنگی بین ابعاد و اندازه میز و تلویزیون می شوید که اصلا خوشایند نیست.

مبلمان سلطنتی چوبی مدل مازراتی

مبل سلطنتی مدل مازراتی

نتیجه گیری

میز تلویزیون کلاسیک از جمله میزهایی است که در عین زیبایی و سادگی، همیشه محبوب است و با استایل های کلاسیک و قدیمی به راحتی ست می شود. استفاده از این میز تلویزیون در خانه، حس نوستالژی و در عین حال شیکی را به خانه می دهد.
ما در این مقاله درمورد میز تلویزیون کلاسیک و مدل های مختلف صحبت کردیم و گفتیم هرکدام از آن ها را باتوجه به دکوراسیون منزل و سبک چیدمان خانه می توانید تهیه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

حساب کاربری ندارید؟