Blog

چیدمان روی کنسول چوبی

چیدمان روی کنسول گاهی اوقات از خریدن آن هم مهم‌تر است. کنسول‌ها به عنوان یکی از لوازم دکوری مهم در خانه‌ها شناخته شده است و نه تنها به عنوان یک وسیله کاربردی برای قرار دادن اشیاء مورد استفاده قرار می‌گیرند، بلکه با تزیین و چیدمان درست، می‌توانند به عنوان یک عنصر دکوراسیونی جذاب و استثنایی در فضای داخلی خانه شما عمل کنند. در این مقاله، راه‌های مختلفی برای تزیین و چیدمان روی کنسول را بررسی خواهیم کرد.

چیدمان روی کنسول چوبی مدل کاملیا

آینه و میز کنسول مدل کاملیا

کارگاه صنایع چوب سلطان یک تولیدی ماهر است که در زمینه ساخت وسایل چوبی فعالیت می کند. از محصولات مبلی این کارگاه می توان به مبل کلاسیک، مبل سلطنتی و مبل دسته چوبی و مبل استیل اشاره کرد. این محصولات طراحی خاص و شیکی دارند و باعث جذب مشتریان زیادی شده اند.

مبل سلطنتی چوبی مدل برگذار

مبل سلطنتی مدل برگذار

چیدمان کنسول کلاسیک

چیدمان روی کنسول کلاسیک
استفاده از آینه
گلدان روی کنسول
تبدیل بوفه به کنسول
دکور روی کنسول چوبی
قاب عکس روی کنسول

استفاده از آینه

یک ایده خوب برای چیدمان کنسول چوبی استفاده از آینه است. قرار دادن یک آینه بزرگ در بالای میز کنسول می‌تواند باعث شود تا اتاق بزرگ‌تر و بازتر به نظر بیاید. همچنین می‌توانید پشت میز کنسول را با آینه بپوشانید تا دکور را تکمیل کنید.
تولیدی چوب سلطان، انواع میز ناهارخوری سلطنتی و میز ناهارخوری کلاسیک را با مدل‌های متنوع و کلاف خام مرغوب تولید کرده و به مشتریان عرضه می کند.

میز ناهارخوری چوبی سلطنتی مدل برگذار

میز ناهارخوری سلطنتی مدل برگذار

گلدان روی کنسول

قرار دادن سبد‌های زیبا و گلدان‌های گل در کنار میز کنسول می‌تواند جلوه طبیعی و زنده به اتاق می‌بخشد. می‌توانید سبد‌ها را با استفاده از رنگ‌های طبیعی مثل قهوه‌ای یا سفید انتخاب کنید و گل‌ها را با توجه به سبک و رنگ پرده‌ها و مبلمان انتخاب کنید.
صنایع چوب سلطان با تولید سرویس خواب سلطنتی و سرویس خواب کلاسیک با کلاف خام درجه‌یک، به اتاق خواب شما جلوه خاصی می‌‌دهد.

سرویس خواب چوبی سلطنتی مدل ورونا

سرویس خواب سلطنتی مدل ورونا

دکور روی کنسول چوبی

جعبه‌ها و قفسه‌ها را می‌توانید به عنوان قسمتی از چیدمان روی کنسول استفاده کنید. می‌توانید اشیایی مانند کتاب‌ها، شمع‌ها، عکس‌ها و غیره را درون جعبه‌ها و قفس‌ها قرار داده و روی میز کنسول نمایش دهید. این‌کار به اتاق یک ظاهر منظم و سازمان‌دهی شده می‌دهد.

علاوه بر وسایل چوبی مبل و تخت خواب و میز ناهارخوری و … که نام بردیم، کارگاه سلطان وسایل چوبی دیگری ائم از: میز کنسول، ست مبل و میز ناهارخوری و سرویس چوب عروس را هم تولید می‌‌‌‌‌کند. این محصولات به خاطر داشتن کلاف خام بی‌نظیر، مشتریان زیادی دارند.

میز تلوزیون چوبی مدل کاملیا

میز تلوزیون سلطنتی مدل کاملیا

قاب عکس روی کنسول

اگر دوست دارید یک دکوراسیون هنری و منحصر به فرد داشته باشید، می‌توانید تابلوها و نقاشی‌ها را روی دیوارهای عقب میز کنسول قرار دهید. انتخاب تابلوها و نقاشی‌ها با توجه به سبک و سلیقه شماست و می‌تواند به تناسب با بقیه دکوراسیون اتاق باشد.
کارگاه سلطان، کلاف خام مبل، کلاف خام میز ناهارخوری، کلاف خام سرویس‌خواب و کلاف خام کنسول را با متریال عالی تولید و به مشتریان گرامی عرضه می‌کند.

میز کنسول چوبی مدل ورونا

میز کنسول مدل ورونا

تبدیل بوفه به کنسول

قرار دادن چراغ‌های زیبا و خاص در کنار میز کنسول می‌تواند به تأثیر گذاری بر جلب توجه و افزایش نظم و زیبایی اتاق کمک کند. می‌توانید از لامپ‌های رومیزی، لامپ‌های آویزان یا حتی چراغ‌های کنسول استفاده کنید.

با توجه به سبک و سلیقه شما، می‌توانید از این ایده‌ها استفاده کنید و چیدمان روی کنسول را به شیوه‌ای منحصر‌به‌فرد و زیبا بسازید. همچنین، می‌توانید ایده‌های خود را با استفاده از این ایده‌ها ترکیب و آنها را به سبک شخصی خود تغییر دهید.

تزیین کنسول کلاسیک

اضافه کردن یک شلف بالای میز برای تزیین کنسول کلاسیک می‌تواند برای افزایش فضای ذخیره‌سازی و نمایش اشیا تزئینی مفید باشد. در ادامه چند ایده برای قرار دادن شلف بالای کنسول را بررسی می‌کنیم:

تزیین کنسول کلاسیک
شلف با قابلیت نمایش
شلف با کتابخانه
شلف با سبد
شلف با نورپردازی
آینه و میز کنسول کلاسیک چوبی مدل سیلور

آینه و میز کنسول کلاسیک مدل سیلور

شلف با قابلیت نمایش

شلفی را انتخاب کنید که دارای قابلیت نمایش اشیا باشد. می‌توانید کتاب‌ها، شیشه‌ها، عکس‌ها، آثار هنری یا هر اشیای دیگری را روی این شلف قرار دهید. بهتر است اشیا را به صورت منظم و زیبا روی شلف تنظیم کنید و به توجه به تعداد و اندازه شیشه‌ها و عکس‌ها، از ارتفاع مناسب برخوردار باشید.

شلف با کتابخانه

اگر در چیدمان روی کنسول دوست دارید کتاب‌های خود را نمایش دهید، شلفی با قابلیت تبدیل شدن به کتابخانه را انتخاب کنید. این شلف‌ها معمولا قسمت‌های بازی و بسته‌ای دارند که شما می‌توانید کتاب‌ها را در آن‌ها قرار داده و نمایش دهید. با استفاده از این نوع شلف می‌توانید کتاب‌های خود را به صورت ظاهری جذاب و منظم نمایش دهید.

مبلمان کلاسیک چوبی مدل ویکتریا

مبلمان کلاسیک مدل ویکتریا

شلف با سبد

اگر می‌خواهید اشیا کوچک‌تر را در شلف قرار دهید و به نظم و سازمان دهی آنها بپردازید، می‌توانید از شلف‌هایی با قابلیت استفاده از سبد و سبدچین استفاده کنید. این سبد‌ها می‌توانند برای قرار دادن اشیا کوچک مانند کلیدها، عینک‌ها، نوشته‌ها و غیره استفاده شوند و به شما کمک می‌کنند تا همه چیز به صورت منظم و به ترتیب باشد.

شلف با نورپردازی

برای ایجاد جلب توجه به شلف بالای میز کنسول، می‌توانید از نورپردازی استفاده کنید. می‌توانید نوار نوری را در اطراف شلف نصب کنید یا از لامپ‌های رومیزی استفاده کنید تا نوری فراگیر روی شلف ایجاد شود. این نورپردازی به شلف یک جذابیت و روشنایی اضافه می‌کند و اشیا نمایش داده شده را برجسته می‌کند.

تزیین روی کنسول چوبی

به غیر از چیدمان روی کنسول باید بدانید که ابتدا چه نوع کنسولی به کارتان می‌آید. استفاده از یک کنسول با دیزاین خانه می‌تواند به طراحی و دکوراسیون فضایتان جلوه و شیکی ببخشد. در ادامه به بهترین ایده‌ها برای استفاده از کنسول مناسب با دیزاین روی کنسول چوبی را برای شما معرفی خواهیم کرد:

آینه و میزکنسول چوبی مدل برگذار

آینه و میزکنسول سلطنتی مدل برگذار

نقطه تمرکز ورودی

اگر کنسول را در نزدیکی درب ورودی قرار دهید، می‌تواند به عنوان نقطه تمرکز و آغازین برای فضای ورودی خانه عمل کند. شما می‌توانید برای چیدمان روی کنسول یک آینه بزرگ قرار داده و با استفاده از چراغ‌های دیواری یا نورپردازی مناسب، تمرکز و جذابیت بیشتری به این نقطه ببخشید. همچنین، می‌توانید از جعبه‌ها و سبد‌ها برای ذخیره کفش‌ها، کلاه‌ها و لوازم جانبی ورودی استفاده کنید.

کنسول کنار تخت خواب

اگر فضای اتاق خواب شما اجازه قرار دادن یک میز کنار تختخواب را نمی‌دهد، می‌توانید از یک کنسول به جای آن استفاده کنید. شما می‌توانید برای چیدمان روی کنسول لامپ خواب، ساعت، کتاب، گلدان یا هر اشیای دیگری که در دسترس نیازهای شما باشند را قرار دهید. همچنین، با اضافه کردن بعضی اشیا دکوراتیو مانند عکس‌ها، شمع‌های عطری یا آثار هنری، جلوه زیبایی به اتاق خواب خود بدهید.

سرویس خواب کلاسیک چوبی مدل کاجی

سرویس خواب کلاسیک مدل کاجی

کنسول به عنوان میز ناهارخوری

اگر فضای خانه شما محدود است و جای کافی برای میز ناهارخوری وجود ندارد، می ‌توانید از کنسول به عنوان جایگزینی استفاده کنید. با قرار دادن یک سرویس ناهارخوری کوچک و صندلی‌ های مناسب در اطراف کنسول، می‌ توانید در این فضا وعده‌ های خود را مصرف کنید. در ضمن می ‌توانید با استفاده از ظروف زیبا و آشپزخانه ‌ای مناسب، جلوه‌ ای سرشار از زیبایی به این فضا ببخشید.

میز ناهارخوری سلطنتی چوبی مدل سناتور

میز ناهارخوری سلطنتی مدل سناتور

چیدمان روی کنسول به عنوان میز کار

اگر به یک فضای کار کوچک در خانه نیاز دارید، می‌توانید از کنسول به عنوان میز کار استفاده کنید. چیدمان روی کنسول، رایانه شخصی یا لپ ‌تاپ خود را قرار دهدهید و فضای کوچکی برای مدارک، خودکارها و لوازم دیگر فراهم کنید. همچنین، می ‌توانید یک صندلی اداری را در نزدیکی کنسول قرار داده و فضایی راحت و کارآمد برای کار خود ایجاد کنید.

سخن پایانی

درنهایت توصیه می ‌کنیم که در انتخاب کنسول و چیدمان روی کنسول به سلیقه و نیازهایتان و همچنین به هماهنگی با دیگر عناصر دکوراسیون داخلی توجه کنید. توجه به جزئیات مانند انتخاب رنگ، مواد ساخت، و افزودن عناصر دکوراتیو متناسب با سلیقه خود، به خلق فضایی منحصر به فرد و زیبا کمک خواهد کرد. با بهره‌ گیری از ایده‌ ها و نکات مطرح شده امیدواریم که بتوانید با استفاده هوشمندانه از کنسول، دکوراسیون داخلی خانه خود را به یک فضایی شگفت ‌انگیز و آرامش ‌بخش تبدیل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

حساب کاربری ندارید؟