Blog

سرویس خواب چوبی

سرویس خواب چوبی به جزئت یکی از زیباترین و در عین حال ساده ترین انواع سرویس خواب است که قدمت زیادی دارد. جالب است بدانید با وجود پیشرفت تکنولوژی، طراحی هزاران مدل جدید از تخت خواب و استفاده از متریال مختلف برای تخت، بازهم افراد زیادی هستند که سرویس خواب چوبی را به مدل‌های دیگر ترجیح می دهند.

سرویس خواب چوبی سلطنتی مدل برگذار

سرویس خواب سلطنتی مدل برگذار

سرویس چوبی از محصولات بسیار قدیمی است که برای ساخت آن از انواع چوب های مرغوب و باکیفیت استفاده می شود.سرویس خواب چوبی اغلب دوام و ماندگاری بیشتری دارد و دربرابر عوامل آسیب زننده مقاومت بسیار زیادی دارند.

درواقع این محصولات برای استفاده عمری و طولانی مدت ساخته شده اند و کیفیت و طول عمر بالایی دارند. با این تفاسیر، خرید مدل های مختلف سرویس خواب چوبی، از همه لحاظ صرفه اقتصادی بیشتری دارد.

تولیدی چوب سلطان، یکی از کارگاه ‌های باتجربه و ماهر در ساخت وسایل چوبی است. این تولیدی محصولات چوبی از جمله: مبل سلطنتی و مبل کلاسیک و مبل دسته چوبی و مبل استیل تولید می کند. به دلیل زیبایی و کیفیت کلاف خام زیاد مصنوعات کارگاه سلطان، طرفداران زیادی دارد.

مبلمان سلطنتی چوبی مدل برگذار

مبل سلطنتی مدل برگذار

قیمت در راهنمای خرید سرویس خواب چوبی

در حقیقت با توجه به نوسانات بازار الان و هزاران عامل دیگر نمی توان قیمت دقیقی را برای سرویس خواب چوبی اعلام کرد؛ زیرا قیمت ست تخت خواب چوبی تحت تاثیر فاکتورهایی مثل: جنس تخت، متریال به کار رفته در آن، نوع طراحی، تعداد المان های سرویس خواب و سبک کار شده در طراحی این محصول، در تعیین قیمت آن دخیل هستند.

کارگاه چوب سلطان، انواع مدل های میز ناهارخوری سلطنتی و میز ناهارخوری کلاسیک  و ست مبل و میز ناهارخوری و کنسول را با کلاف خام عالی تولید و به مشتریان عزیز عرضه می‌ کند.

میز ناهارخوری چوبی سلطنتی مدل برگذار

میز ناهارخوری سلطنتی مدل برگذار

البته نکته ای که وجود دارد این است که قیمت سرویس خواب چوبی دونفره و یک نفره چوبی به خاطر کیفیت و مرغوب بودن چوب استفاده شده در آن، معمولا از نمونه های ام‌دی‌اف آن گران تر هستند. نوع چوب بکار رفته نیز در قیمت تاثیرگذار است. برای مثال اگر از چوب هایی مثل: راش و گردو در ساخت سرویس خواب چوبی استفاده شود، قیمت آن هم بیشتر خواهد بود.

اهمیت دادن به دکوراسیون اتاق، درست به اندازه دکوراسیون بقیه قسمت های خانه مهم است؛ زیرا اتاق خواب هم بخش مهمی از منزل است و باید به اندازه پذیرایی و بخش های دیگر خانه به آن اهمیت داد.

کارگاه مصنوعات چوب سلطان انواع سرویس خواب سلطنتی و سرویس خواب کلاسیک و سرویس چوب عروس را با بهترین کلاف خام تولید می‌‌کند و همین باعث می‌شود خیال شما عزیزان در هنگام خرید کاملا راحت باشد.

سرویس خواب چوبی کلاسیک مدل کاجی

سرویس خواب کلاسیک مدل کاجی

راهنمای خرید جدیدترین مدل های سرویس خواب چوبی

با وجود اینکه سرویس خواب چوبی از مدل های سنتی و قدیمی هستند، اما با استفاده از طراحی های مدرن و امروزی، به یک محصول کم نظیر و بی رقیب در میان هزاران مدل مختلف سرویس خواب تبدیل شده اند.

علاوه بر وسایل چوبی مبل و میز ناهارخوری و ست مبل و میز ناهارخوری کارگاه سلطان وسایل دیگری نظیر:  انواع میز  و  ست مبل و میز ناهارخوری کلاسیک را هم تولید می ‌‌کند. استفاده از این وسایل تزئینی در کنار وسایل دیگر، کمک می کند که فضای خانه زیباتر به نظر برسد. همچنین، محصولات چوبی کارگاه چوب سلطان، به علت بالا بودن کیفیت کلاف خام، مشتریان زیادی دارد.

آینه و میز کنسول چوبی مدل کاملیا

آینه و میز کنسول مدل کاملیا

سرویس خواب های چوبی در ابعاد و سبک های گوناگون تولید و عرضه می شوند، بنابراین خیالتان کاملا راحت است که می توانید مدل مطابق با سلیقه و متناسب با اتاق خواب و دکوراسیون آن خریداری کنید.

کارگاه مصنوعات چوب سلطان، کلاف خام مبل و کلاف خام میز ناهارخوری و کلاف خام سرویس‌خواب و کلاف خام کنسول را با بهترین متریال و کیفیت تولید می‌ کند و در اختیار مشتریان گرامی قرار می‌دهد.

مبل کلاسیک چوبی مدل کاجی

مبلمان کلاسیک مدل کاجی

اجزای مختلف سرویس خواب چوبی

اجزای یک سرویس خواب چوبی شامل موارد زیر است:

اجزای یک سرویس خواب چوبی
تخت خواب
میز آرایش
پاتختی
مبل پاتختی
کمد
آینه

تخت خواب یکی از وسایل هایی است که در خرید آن باید دقت زیادی به خرج داد؛ زیرا مستقیم با سلامت شما ارتباط دارد. تخت خواب محل استراحت و رفع خستگی شما در پایان یک روز کاری شلوغ است.

انتخاب سرویس خواب چوبی مناسب باعث می شود که علاوه بر خواب راحت و آرام، بتوانید قوای خود را برای روز بعد تامین کنید. بهتر است قبل از خرید سرویس خواب به این فکر کنید که چه نوع سرویسی برای شما مناسب است و آیا با فضای منزل شما هارمونی دارد یا خیر.

سرویس خواب چوبی سلطنتی مدل کاملیا

سرویس خواب سلطنتی مدل کاملیا

نکاتی که باید هنگام خرید سرویس خواب درنظر بگیرید

هنگام خرید سرویس خواب چوبی یا هر مدل سرویس خواب، باید یک سری نکات را درنظر بگیرید و رعایت کنید. ما این نکات را بازگو می کنیم که در ذهنتان بماند.

نکاتی که باید هنگام خرید سرویس خواب درنظر بگیرید
اندازه اتاق خواب را بدانید
جنس تخت خواب
مشخص کردن تم رنگ
کیفیت تخت خواب
طراحی اتاق خواب
سبک زندگی خودتان را ارزیابی کنید
درمورد عناصر سرویس خواب چوبی تصمیم بگیرید

• اندازه اتاق خواب را بدانید

دانستن اندازه اتاق خواب اولین نکته ای است که باید هنگام خرید سرویس خواب چوبی یا هر سرویس خواب دیگری رعایت کنید؛ زیرا این مورد می تواند به شما کمک کند که بدانید واقعا به چه چیزی نیاز دارید. دانستن متراژ و اندازه اتاق خواب همچنین کمک می کند بدانید چند قطعه از اجزای تخت خواب در اتاق جا می گیرد.

سرویس خواب چوبی سلطنتی مدل ورونا

سرویس خواب سلطنتی مدل ورونا

• جنس تخت خواب

سرویس خواب ها جنس های مختلفی دارند که باید باتوجه به نیاز و بودجه خود تصمیم بگیرید یک مدل را خریداری کنید. در خرید تخت خواب حتما به هزینه و طراحی آن دقت کنید. همچنین کیفیت و استقامت آن را نیز درنظر بگیرید.

• مشخص کردن تم رنگ

البته مشخص کردن تم رنگ برای سرویس خواب چوبی نمی تواند خیلی پاسخگو باشد مگر اینکه تصمیم بگیرید رنگ چوب را از رنگ اصلی خودش به رنگ های دیگر مثل: سفید، مشکی و… تغییر دهید. اگر رنگ خود را از سایر رنگ ها انتخاب کنید می توانید وسایلی متناسب با تم رنگ مشخص، تهیه کنید.

سرویس خواب چوبی کلاسیک مدل سیلور

سرویس خواب کلاسیک مدل سیلور

• کیفیت تخت خواب

درست است که کیفیت سرویس خواب چوبی عالی است، اما باید بدانید از چه چوبی در آن استفاده شده است. برند تخت خواب نیز مهم است تا بدانید آیا تختی که خریداری کرده اید، عمر طولانی دارد یا خیر. علاوه بر این موارد، باید راحتی تخت خواب را نیز درنظر بگیرید.

• طراحی اتاق خواب

طراحی اتاق خواب یکی از مواردی است که هنگام تهیه سرویس خواب چوبی باید مورد توجه قرار بگیرد. درواقع شما باید طراحی اتاق خود را بدانید تا ست تخت خواب به خوبی در آن جا بگیرد، بنابراین سعی کنید ظاهر اتاقتان را خیلی شیک به تصویر بکشید.

سرویس خواب سلطنتی ورونا

سرویس خواب سلطنتی ورونا

• سبک زندگی خودتان را ارزیابی کنید

اتاق خواب شما مکانی است که پس از پایان یک روز پرمشغله می توانید در آن استراحت کنید. اگر می خواهید احساس راحتی بیشتری داشته باشید می توانید تخت بزرگ تری خریداری کنید، به خصوص اگر می خواهید تخت خوابتان را با کسی به اشتراک بگذارید و باهم استفاده کنید.

• درمورد عناصر سرویس خواب چوبی تصمیم بگیرید

قبل از خرید سرویس خواب چوبی تصمیم بگیرید که کدام یک از المان های سرویس خواب را نیاز دارید. لیست اتاق خواب خود را مثل: تخت خواب، پاتختی، کمد و سایر وسایل اتاق را تکمیل کنید. در حین تکمیل این موارد همان طور که گفتیم ابتدا متراژ و ظرفیت اتاق خواب را درنظر بگیرید. سعی کنید اتاقتان را با وسایل زیاد، شلوغ و بی نظم نکنید.

نتیجه گیری

سرویس خواب یکی از موارد مهمی است که امروزه در کمتر اتاقی آن را نمی بینید. از بین هزاران مدل مختلف و طراحی های متنوعی که برای تخت خواب ها وجود دارد، سرویس خواب چوبی هنوز هم خاص و پرطرفدار است.

این نوع سرویس خواب تلفیقی از هنر قدیمی همراه با چوب هستند نمای دلچسب و نوستالژیکی به اتاق خوابتان می دهد که با هیچ مدل دیگری آن را تجربه نخواهید کرد. به علاوه سرویس خواب چوبی که از چوب مرغوب و درجه یک ساخته شده باشد، یک وسیله عمری است و هر چندسالی که بخواهید می توانید از آن به راحتی استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

حساب کاربری ندارید؟