در حال نمایش 2 نتیجه

میز تلویزیون چوبی مدل کاملیا

قیمت اصلی 45,000,000 تومان بود.قیمت فعلی 40,000,000 تومان است.
افزودن به سبد خرید

چه عواملی بر قیمت کلاف خام تاثیر می گذارد؟

قیمت کلاف خام میز تلویزیون بسته به میزان عرضه و تقاضا تغییر می کند. تلویزیونها روز به روز در حال پیشرفت و در حال تغییر سبک و اندازه هستند. از اینرو مدل کلاف خام میز تلویزیون باید متناسب با تی وی های عرضه شده به بازار باشد.

کلاف خام میز تلویزیون

کلاف خام میز تلویزیون

مدلهای قدیمی میز تلویزیون ممکن است به علت اینکه متناسب با مدل تی وی های جدید نیستند تقاضایی نداشته باشند. عدم تقاضا می تواند قیمت را کاهش دهد و تولید کننده را متضرر نماید.

کلاف خام میز تلویزیون

کلاف خام میز تلویزیون

قیمت کلاف خام سرویس خواب، با تغییر جنس، مدل و ابعاد آن تغییر می کند. کلاف یک تخت یک نفره ارزانتر از مدل دو نفره است. کلاف تخت بدون تاج نسبت به مدل تاج دار ارزانتر است. کلاف منبت کاری شده گرانتر از مدل ساده است.کلاف سرویس خواب سلطنتی از سرویس خواب کلاسیک گرانتر است.

سرویس خواب سلطنتی مدل برگذار

سرویس خواب سلطنتی مدل برگذار

قیمت کلاف خام مبل منبت کاری شده نسبت به کلاف مبل راحتی که داخل کار قرار می گیرد گرانتر است. کلاف مبل یک نفره نسبت به دو نفره و سه نفره ارزانتر است. کلاف مبل ساخته شده از چوب گردو نسبت به کلاف ام دی اف گرانتر است. قیمت کلاف مبل خانگی و اداری نیز با هم تفاوت دارد.

مبل سلطنتی مدل کاملیا

مبل سلطنتی مدل کاملیا

قیمت کلاف خام میزکنسول مینی نسبت به بزرگ ارزانتر است. میز کنسول اتاق پذیرایی نسبت به کنسول راهرو از لحاظ طرح و مدل و قیمت متفاوت می باشد. کلاف خام بوفه یا ویترین ساخته شده از چوب راش گرجستان نسبت به کلاف ساخته شده از ام دی اف گرانتر است.

کلاف خام آینه کنسول

کلاف خام آینه کنسول

کلاف خام میز تلویزیون چه مدلی ساخته می شود؟

مدلهای کلاف خام میز تلویزیون متناسب با سایر سرویس های چوبی ساخته می شود. سرویس چوبی مانند سرویس خواب را به سبک مدرن،کلاسیک، سلطنتی تولید می نمایند. میزان تقاضای بازار، میزان تولید سبکهای مختلف را تحت تاثیر قرار می دهد.

مثلا هنگامی که فروش میز ناهارخوری کلاسیک نسبت به مدل میز ناهارخوری سلطنتی بیشتر باشد خودبخود سرویس چوبی مدل کلاسیک نسبت به مدل سلطنتی بیشتر تولید می شود. در مورد تولید کلاف خام میز تلویزیون، مدل و نوع و سایز تی وی موجود در بازار اهمیت دارد.

میزناهارخوری کلاسیک مدل الیزابت

میزناهارخوری کلاسیک مدل الیزابت

خرید آنلاین کلاف خام میز تلویزیون چه مزایایی دارد؟

هنگام خرید تلویزیون به صورت آنلاین، همزمان کلاف خام میز تلویزیون و مبلمان سلطنتی و یا مبلمان کلاسیک و میز ناهارخوری ست ان را هم می توانید سفارش دهید. خرید آنلاین بدون صرف زمان زیاد و با مشاهده کالاهای بسیار امکان پذیر است. در بازار آنلاین امکان خرید کالای با کیفیت تر و با قیمت مناسب تر امکان پذیر است. در خرید آنلاین دیگر محدودیت زمان و مکان ندارید و هر وقت، در هرمکان خواستید کالای مورد نظر خود را سفارش می دهید.

مبل سلطنتی مدل برگذار

مبل سلطنتی مدل برگذار

بهتر است کلاف خام میز تلویزیون از چه متریالی ساخته شود ؟

کلاف خام میز تلویزیون می تواند از متریال متفاوتی باشد. چوب و فراورده های چوبی مانند ام دی اف و نئوپان، فلز، شیشه از جمله متریال تولید این کالا می باشند. طرح کلاف خام میز تلویزیون باید به روز باشد.

صنعت تلویزیون در حالت تغییر و پیشرفت است، از اینرو شکل و طراحی تی وی ها در حال تغییر است. اول باید تی وی خریده شود بعد به دنبال خرید میز مناسب برای دکوراسیون و تجهیزات تی وی بود.

کلاف میز تلویزیون امروزه بیشتر از جنس ام دی اف و یا شیشه تولید می گردد. ام دی اف یک فرآورده چوبی دوستدار محیط زیست است و کیفیت مطلوبی دارد از اینرو در ساخت اکثر مصنوعات چوبی بکار می رود. یراقها و بستهای کلاف تی وی اکثرا فلزی و از جنس استیل می باشد. صنایع چوبی سلطان انواع کالاهای چوبی از جمله میز تلویزیون و انواع کلاف را در وب سایت خود عرضه می نماید.

بعد از تولید کلاف خام چه مراحلی روی آن انجام می شود؟

انواع سمباده زبر و نرم و مراحل مختلف رنگ کاری روی کلاف خام میز تلویزیون باید انجام شود تا آماده استفاده گردد.