در حال نمایش 2 نتیجه

ویترین چوبی مدل کاملیا

قیمت اصلی 200,000,000 تومان بود.قیمت فعلی 180,000,000 تومان است.
افزودن به سبد خرید

کلاف خام چگونه قیمت گذاری می شود؟

قیمت کلاف خام بوفه یا کلاف خام ویترین با تغییر سبک، اندازه، مدل، جنس آن متغیر است. در خانه های کوچک و آپارتمانی امروزی طراحی ویترین به سمت کوچک شدن ابعاد پیش می رود. طراحی بوفه های امروزی مناسب گلدان و گیاهان سبز نیز می باشد.

میز کنسول مدل سیلور

کنسول کلاسیک مدل سیلور

قیمت کلاف خام سرویس خواب یک نفره کودک یا نوجوان با دو نفره متفاوت است. جنس کلاف خام تخت روی قیمت آن تاثیر می گذارد. معمولا جنس کلاف خام سرویس خواب از جنس چوب راش گرجستان و یا ام دی اف و یا نئوپان است. کلاف چوبی نسبت به کلاف ام دی اف و نئوپان گرانتر است.

بوفه چوبی بروز مدل کاملیا

بوفه چوبی بروز مدل کاملیا

کلاف خام مبل می تواند یک نفره، دونفره و نهایتا سه نفره باشد. ابعاد و سایز کلاف خام و جنس آن روی قیمت تاثیر می گذارد. البته محل خرید کلاف خام، قیمت محصول را تحت تاثیر قرار می دهد.

مبل کلاسیک مدل سیلور

مبل کلاسیک مدل سیلور

کلاف خام کنسول از نظر طراحی و مدل متفاوت هستند. جنس کلاف کنسول ممکن است از انواع چوب یا ام دی اف و یا نئوپان با روکش طرح چوب و یا روکش رنگی باشد. قیمت کلاف خام منبت کاری شده گرانتر از کلاف ساده است بسته به تعداد کشوهای میز کنسول، قیمت آن فرق می کند.
مبلمان سلطنتی مدل مازراتی
مبلمان سلطنتی مدل مازراتی

کلاف خام میز تلویزیون باید متناسب با مدل تی وی های عرضه شده در بازار، طراحی و ساخته شود.
قیمت میز تلویزیون محصول بسته به میزان عرضه و تعداد سفارش متغیر است.سرویس خواب سلطنتی مدل کاملیا
سرویس خواب سلطنتی مدل کاملیا

مدلهای کلاف خام ویترین کدام است؟

مدل کلاف خام ویترین متناسب با سایر سرویس چوبی موجود در بازار ساخته می شود. مثلا اگر در بازار کلاف خام میز ناهارخوری کلاسیک یا سرویس خواب کلاسیک بیشتر مورد تقاضا است ویترین را هم به سبک کلاسیک طراحی و تولید می کنند تا فروش بیشتری داشته باشند.

میز ناهارخوری کلاسیک مدل شهرزاد

میز ناهارخوری سلطنتی طرح کلاسیک شهرزاد

در صورتی که تقاضا برای میز ناهارخوری سلطنتی کم باشد، عرضه این مدل میز ناهار خوری کمتر است و تولید ویترین به این سبک هم کمتر صورت می گیرد. در تولید و انتخاب مدل مبل خانگی نیز به میزان تقاضا توجه می شود.

خرید آنلاین کلاف خام ویترین چه مزایایی دارد؟

در فروشگاه آنلاین صنایع چوبی سلطان، کلاف خام ویترین عرضه می شود. خرید از فروشگاه آنلاین یک خرید راحت با انتخاب بهتر را سبب می شود. بازار آنلاین یک بازار وسیع از محصولات مختلف با تنوع مدل و قیمت است. از مزایای فروش آنلاین این است که می توانید همزمان چند کالا را با هم خرید نمایید.

مبلمان سلطنتی مدل کاملیا

مبلمان دسته چوبی سلطنتی کاملیا

مثلا تلویزیون و میز تلویزیون را همزمان سفارش دهید. مبل و میز ناهارخوری و تشک و سرویس خواب را با هم بدون صرف زمان زیادی به صورت آنلاین خرید کنید.

بهتر است کلاف خام ویترین از چه متریالی تولید گردد؟

کلاف خام ویترین بسته به سبک طراحی آن از متریال مختلفی تولید می گردد. برای یک سبک طراحی ممکن است از متریال مختلف بتوان استفاده کرد. با تغییر متریال نمای ویترین متفاوت خواهد شد.

میز ناهارخوری سلطنتی مدل کاملیا

ناهارخوری سلطنتی مدل کاملیا

امروزه ویترین ساخته شده از چوب ، گران است. قطع درختان به علت اهمیت آنها در پاکسازی هوا محدود شده است. این امر کمبود عرضه چوب در مقابل تقاضای بالای سرویس های چوبی ایجاد نموده است. کمبود مواد اولیه باعث افزایش قیمت نهایی محصول تولیدی می گردد.

برای جبران کمبود چوب و پاسخگویی به تقاضا مصنوعات چوبی تدابیری اندیشیده شده است. تولید با فراورده های چوبی مانند ام دی اف با روکش طرح چوب، زراعت چوب و تولید کالاهای چوبی با ترکیب فلز با چوب از جمله این تدابیر است.
صنایع چوبی سلطان نمونه ای از واحد های تولید کالاهای چوبی است که به صورت آنلاین محصولات متنوع خود را به فروش می رساند