Blog

تزیین کنسول پذیرایی

تزئین میز کنسول یکی از کارهای جذابی است که انجام آن باعث می‌شود زیبایی کنسول شما بیشتر به چشم بیاید. برای تزئین میز کنسول می ‌توانید از انواع دکوراسیون‌ها و وسایل زیبایی استفاده کنید. مثلاً، می ‌توانید از گلدان‌ های زیبا، شمع‌ و شمعدان، عکس ‌های خاطره‌ انگیز یا چراغ ‌های دکوراتیو روی میز کنسول استفاده کنید. البته روش های خیلی بیشتری برای جلوه دادن به میز کنسول وجود دارد که در ادامه همه را می گوییم.

آینه و میز کنسول کلاسیک چوبی مدل سیلور

آینه و میز کنسول کلاسیک مدل سیلور

اگر دنبال کارگاه تخصصی ساخت وسایل چوبی هستید، صنایع چوب سلطان همان جایی است که دنبالش می‌گردید. مبلمان هایی که در کارگاه سلطان ساخته می ‌شوند شامل: مبل سلطنتی، مبل کلاسیک و مبل دسته چوبی و مبل استیل است. هریک از این محصولات دارای سبک خاصی از طراحی هستند و همین موضوع، آن ها را منحصر به ‌فرد کرده است. محصولات این کارگاه به خاطر کیفیت بالای کلاف خام، مشتریان و طرفداران زیادی دارد.

آینه و میز کنسول چوبی مدل برگذار

آینه و میز کنسول مدل برگذار

روی کنسول چی بزاریم

در جواب اینکه روی میز کنسول چی بزارم می توان خیلی جواب ها برای آن داد. تزئین میز کنسول کار راحت و درعین حال نیازمند سلیقه و خلاقیت است. روی میز کنسول معمولا باید وسایل تزئینی و لوکس مثل شمعدان، مجسمه، گل و چیزهای دیگر قرار داد.

کارگاه صنایع چوبی سلطان، انواع میز ناهارخوری سلطنتی و میز ناهارخوری کلاسیک در مدل های زیبا و متنوع تولید می کند و تمام این محصولات، کلاف خام مرغوب و درجه یکی دارند که باعث شده مشتریان زیادی را به خودش جذب کند.

تزئین میز کنسول چوبی مدل برگذار

آینه و میزکنسول سلطنتی مدل برگذار

وسایل تزیینی روی کنسول

وسایل تزئینی روی میز کنسول زیبایی کنسول را چند برابر می کند این وسایل مانند تابلو و اینه و گل و اباژور و شمعدان می باشد .

وسایل تزئینی روی میز کنسول
تزئین میز کنسول با تابلو
تزئین میز کنسول با اینه
تزئین میز کنسول با گل
تزیین کنسول کلاسیک با آباژور

تزئین میز کنسول کلاسیک چوبی با تابلو

تزئین میز کنسول کلاسیک چوبی با تابلو هم کار زیبا و خلاقانه ای است که خیلی ها انجام می دهند. شما می‌ توانید تابلوها را بر روی دیوارها پشت میز کنسول نصب کنید یا آن ها را مستقیما روی میز قرار دهید. برای زیبایی بیشتر، ترکیبی از سایزهای مختلف تابلوها را انتخاب کنید و با انتخاب موضوعاتی که به دکوراسیون داخلی و سبک محیط می ‌خواند، فضایی زیبا ایجاد کنید.

میز کنسول چوبی مدل ورونا

میز کنسول مدل ورونا

تولیدی چوب سلطان با تولید سرویس خواب سلطنتی و سرویس خواب کلاسیک با طرح و رنگ های متفاوت و کلاف خام بی‌نظیر، به اتاق خواب شما جلوه چشم نواز و زیبایی می‌‌ دهد.

تزیین کنسول چوبی با اینه

تزئین میز کنسول با آینه نیز یک ایده فوق‌ العاده است و می ‌تواند به فضا زیبایی و شکوه بیشتری ببخشد. می ‌توانید آینه ‌ها را به دو صورت آینه پشت میز و روی میز کنسول استفاده کنید. با قرار دادن یک یا چند آینه در اندازه‌ ها و شکل‌ های مختلف پشت میز کنسول، نور و فضای پذیرایی بزرگ ‌تر به نظر می ‌رسد.

همچنین می ‌توانید آینه ‌ها را به عنوان دکوراسیون، مستقیم روی میز کنسول بگذارید و وسایل دکوری را روی آن ها قرار دهید. این کار احساس تنوع و زیبایی را به فضا می دهد.

آینه و میز کنسول چوبی مدل کاملیا

آینه و میز کنسول مدل کاملیا

به غیر از تمام وسایل چوبی مبل و میز ناهارخوری و سرویس خواب که پیش تر گفتیم، کارگاه سلطان محصولات چوبی دیگری مانند: سرویس چوب عروس و ست مبل و میز ناهارخوری و میز تلویزیون و ویترین را هم تولید می ‌‌‌‌‌کند. این محصولات به خاطر داشتن کلاف خام مرغوب، مشتریان زیادی را جذب می کنند.

با استفاده از آینه‌ های بزرگ ‌تر و شیشه ‌ای می ‌توانید به میز کنسول ظاهری سبک و مدرن بدهید، ولی اگر آینه ‌های با قاب ‌های زیبا و کلاسیک را انتخاب کنید، به پذیرایی یک حس بزرگ‌ تر و دلنشین ‌تر خواهید بخشید. انتخاب آینه ‌هایی با الگوها و طرح ‌های منحصر به فرد هم می ‌تواند به زیبایی ظاهر میز کنسول شما اضافه کند.

آینه و کنسول کلاسیک چوبی مدل ورونا

آینه و کنسول مدل ورونا

صنایع چوب سلطان، کلاف خام مبل، کلاف خام میز ناهارخوری، کلاف خام سرویس‌خواب و کلاف خام کنسول را با متریال درجه یک و بی نظیر تولید کرده و به مشتریان عزیز عرضه می‌کند.

تزیین میز کنسول چوبی با گل

گلدان روی کنسول یک ایده زیبا و طبیعی است که باعث می شود فضای منزل خیلی با طراوت و شاداب به نظر برسد. می ‌توانید از انواع گل ‌ها و گلدان ‌ها استفاده کنید تا به میز کنسول زیبایی و جلوه‌ای دل‌نشین بدهید. قرار دادن یک گلدان گل در قسمت وسط میز کنسول نمای زیبا و شادابی به فضا می دهد.

به کار بردن گل‌ های جذابی مثل: لیلیوم، رز، یاسمن، یا گل ‌های دیگر، زیبایی کنسول را دو برابر می کند. اگر خانه شما نورگیر است می توانید حتی از گل آفتابگردان هم استفاده کنید و شاهد زیبایی آن باشید. گل های خشک هم گزینه های مناسب و ماندگاری هستند که می توانید استفاده کنید.

میز کنسول مدل سیلور

کنسول کلاسیک مدل سیلور

تزیین کنسول کلاسیک با آباژور

تزئین میز کنسول با آباژور نیز یک گزینه بسیار زیبا و کاربردی است. آباژورها از نورپردازی ‌های مصنوعی استفاده می ‌کنند و می ‌توانند به محیط احساس گرما و آرامش بیشتری بدهند. برای تزئین میز کنسول با آباژور می ‌توانید از انواع و اشکال مختلف آباژورها استفاده کنید. این آباژورها را معمولاً به صورت مستقیم روی میز کنسول یا در کنار میز قرار می ‌دهند. شما می توانید ست مبل و میز ناهارخوری و کنسول را از تولیدی چوب سلطان با بهترین و با کیفیت ترین چوب راش گرجستان سفارش دهید .

آینه و کنسول کلاسیک چوبی مدل ورونا

آینه و کنسول مدل ورونا

آباژورها به شکل ‌ها و طرح‌ های متنوعی مثل: آباژورهای ترکیبی با رنگ‌ های زیبا و آباژورهایی با طرح ‌های هنری تولید می‌شوند. از نظر اندازه هم می‌توانید آباژورهای بزرگتر یا کوچکتر را بسته به اندازه و فضای میز کنسول انتخاب کنید. استفاده از آباژور به عنوان تزئین میز کنسول، به فضا حس دلپذیری می ‌بخشد.

چیدمان روی کنسول چوبی

در این بخش چند ایده برای تزیین کنسول پذیرایی و معرفی چند دکوری برای روی میز کنسول آورده ‌ایم:

دکوری برای روی کنسول
گل طبیعیآباژورها
مجسمه‌ها و لوازم دکوریشمع‌ و شمعدان
کتاب‌ها و مجلاتتابلوها و قاب‌ها

گل طبیعی: گل‌ ها همیشه یک انتخاب زیبا برای زیباسازی میز کنسول هستند. می‌ توانید از دسته‌ های گل طبیعی استفاده کنید و آن‌ ها را در یک گلدان قرار دهید.

میز کنسول مدل 507

آباژورها: آباژورها نورپردازی ملایمی به فضا می ‌دهند و ظاهر میز کنسول را زیباتر می ‌کنند و برای تزیین کنسول پذیرایی مناسب هستند.
مجسمه‌ها و لوازم دکوری: استفاده از مجسمه‌ ها و اشیاء دکوری مختلف می‌ تواند به میز کنسول طرحی منحصر به فردی بدهد.
شمع‌ و شمعدان برای روی کنسول: قرار دادن شمع‌ و شمعدان روی میز کنسول به فضا جلوه ‌ای رمانتیک و صمیمی می هد.

کتاب‌ها و مجلات: قرار دادن کتاب‌ ها و مجلات با جلد‌های زیبا و جذاب روی میز کنسول می‌ تواند ظاهر متفاوت و شیکی به میز کنسول بدهد.
تابلوها و قاب‌ها: قرار دادن تابلوها و قاب ‌های دیواری در اطراف یا روی میز کنسول باعث به وجود آوردن یک فضای هنری می شود.
در انتخاب تزئینات میز کنسول به سلیقه‌ شخصی و سبک دکوراسیون نشیمن توجه کنید تا زیبایی هماهنگ و همسانی به فضا بدهید.

میز کنسول سلطنتی مدل 911

شمعدان روی میز کنسول چوبی

قرار دادن شمعدان برای تزیین روی کنسول کلاسیک یکی از روش های زیباسازی کنسول است که خیلی ها از آن استفاده می کنند. شمعدان روی کنسول یکی از وسایل لوکسی است که جذابیت کنسول را دوچندان می کند و باعث می شود چشم گیرتر به نظر برسد.

بهتر است که از شمعدان هایی که جنس یکسانی با خود کنسول دارند استفاده کنید. برای مثال اگر کنسول شیشه ای دارید، از شمعدان شیشه ای استفاده کنید یا از شمعدان نقره ای روی میز نقره ای قرار بگیرد. اگرچه این یک اجبار نیست، اما انجام دادن آن باعث خلق زیبایی می شود.

میز کنسول مدل 507

اکسسوری روی کنسول کلاسیک

کنسول کلاسیک را می‌توان با اکسسوری‌های زیادی تزئین کرد. کتاب‌های قطور، شمع‌های تزئینی، گلدان‌های شیک و آباژورهای سبک کلاسیک، بهترین اکسسوری روی کنسول کلاسیک محسوب می‌شوند‌. این ترکیب قطعا برای خانه‌هایی با سبک کلاسیک بسیار کاربردی است.

شمعدان روی کنسول

میز کنسول مدل معرق

دکور روی کنسول چوبی

گل و گیاهان طبیعی را می‌توان به‌عنوان دکوری روی کنسول چوبی استفاده کرد. رنگ سبز گیاه در کنار رنگ چوب، ترکیب بسیار زیبا و فوق‌العاده‌ای را به وجود میاورد. همچنین می‌توانید از آباژورهای قدیمی و چوبی و شمعدان‌های بلند برای تزئین استفاده کرد.

میز کنسول کلاسیک مدل رومی

تزیین کنسول عروس

با داشتن کمی سلیقه و خلاقیت می توان تزئین کنسول عروس را به بهترین شکل انجام داد. بهترین گزینه برای تزئین کنسول عروس استفاده از گل‌های طبیعی در شیشه‌های کریستالی است. کریستال‌ نمای بسیار زیبایی به کنسول عروس می‌دهد. در کنارشان می‌توان از شمع‌های تزئینی هم استفاده کرد.

میز کنسول سلطنتی مدل رویال

دکوری شیک برای روی کنسول

انتخاب یک دکوری شیک برای روی کنسول بستگی به سبک کنسول دارد. اما گاهی وقت‌ها می‌توانید کمی جسارت به خرج دهید و با تلفیق کردن سبک‌ها، نمای زیبایی را به وجود بیاورید. برای مثال ترکیب کردن چوب و فلز یا سبک کلاسیک و مدرن می‌تواند جالب باشد.

گلدان برای روی کنسول

گلدان‌ها در انواع مختلف سفالی، چوبی، کریستال و… وجود دارند. انتخاب گلدان برای روی کنسول به نوع و سبک کنسول هم بستگی دارد. اما بسته به سلیقه خود می‌توانید مدل‌های مختلف گلدان را روی کنسولتان امتحان کنید و درنهایت گلدانی که از نظر شما زیباتر است را برگزینید.

سرویس خواب سلطنتی مدل 868

تزیین کنسول و آینه

یکی از نکته های مهمی که در انتخاب آینه و کنسول باید در نظر داشته باشید این مورد است که بدانید چگونه آنها را در فضای چیدمان خودشان هماهنگ کنید. آینه باید از لحاظ رنگ و مدل و اندازه متناسب با میز کنسول باشد. بسته به مدل دکوراسیون خانه شما، مدل آینه انتخابی شما می تواند با میز کنسول هماهنگ یا متضاد باشد.

برای مثال آینه های گرد یا بیضی می توانند گوشه های تیز میز کنسول را انعطاف پذیر کند در حالی که آینه هایی با شکل هندسی که گوشه عای تیزی دارد باعث ایجاد حس تقارن می شوند به دلیل اینکه خطوط میز زیر خود را انعکاس می دهد.

میز کنسول مدل معرق

تزیین روی آینه کنسول

اندازه آینه و میز کنسول می تواند بر اساس اندازه اتاق انتخاب شود. آینه های بلند و بزرگ در اتاق هایی با سقف بلند و مساحت زیاد انتخاب مناسبی هستند به دلیل اینکه بزرگی فضا را به وضوح نشان می دهد. فقط باید مطمئن شوید که عرض آینه کوچکتر از عرض میزکنسول باشد.

قرار دادن آینه در وسط میزکنسول زیبایی آن را چند برابر می کند. برای یک دکور نامتقارن آینه را در یک طرف میز بگذارید و تعدادی دکوری در طرف دیگر میز کنسول قرار دهید.

اکسسوری برای روی کنسول

شما حتما موقع خرید وسایل دکوری برای منزل خود حتما اسم آینه و میز کنسول را شنیده اید. آینه کنسول ها مدل های متنوعی دارند و به همین دلیل قیمت آن ها نیز متفاوت است. بر همین اساس ذهن بیشتر شما را تزئین روی کنسول مشغول کرده است که از چه اکسسوری  برای دکور روی آن استفاده کنید تا زیبا تر و لاکچری تر به دیده شود. و با توجه به اینکه تزیین روی میز کنسول کاملا به سلیقه‌ی هر شخص مربوط می شود و بهتر است با توجه به دکوراسیون خانه خود میز را تزئین کنید.

میز کنسول سلطنتی مدل 911

روی اینه کنسول چی بزارم ؟

اکسسوری برای روی کنسول
شمعدان روی میز کنسول
آباژور روی میز کنسول
قرار دادن گلدان روی میز کنسول
کتاب روی میز کنسول
ظروف تزئینی روی میز کنسول
قاب عکس روی میز کنسول

نتیجه گیری

در این مقاله به بررسی ایده هایی برای تزئین میز کنسول پرداختیم و گفتیم که استفاده از مواردی مثل گل های طبیعی، آباژورها، کتاب ها و مجلاتی که جلد قشنگی دارند و موارد دیگر، می تواند در زیباتر نشان دادن کنسول و فضای خانه تاثیر بسیار زیادی داشته باشد. همچنین استفاده از آینه های تکی یا چندتایی هم می تواند نقش زیادی در زیباتر کردن کنسول و فضای منزل داشته باشد.

برای استفاده از آینه بهتر است آینه ای بگیرید که از کنسول کوچکتر باشد تا تناسب آن بهم نخورد. البته آیتم های دیگری که از نظر شما هم زیبا هستند و با دکوراسیون خانه هماهنگی دارند را هم می توانید استفاده کنید و زیبایی کنسول را دوچندان کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

حساب کاربری ندارید؟