Blog

بازار سرویس خواب

بازار سرویس خواب یک منبع بسیار عالی برای خرید انواع مدل های تخت خواب با هر بودجه و سلیقه ای است. در بازار سرویس خواب می توانید با توجه به سبک خانه و اتاق خواب، بررسی کنید که کدام تخت با کدام مدل، ابعاد و متریالی به درد شما می خورد. برای مثال ممکن است اتاق خوابتان بزرگ باشد، در آن صورت می توانید از سرویس خواب سلطنتی یا کلاسیک استفاده کنید تا زیبایی آن کاملا نمایان شود.

بازار سرویس خواب

سرویس خواب سلطنتی مدل ورونا

همه دلشان می خواهد که محصولات چوبی نظیر مبل یا سرویس ناهارخوری را از یک تولیدی عالی خرید کنند که وسایل باکیفیت و زیبایی بسازد. کارگاه تولید محصولات چوب سلطان همان چیزی است که دقیقا می خواهید.

محصولات مبلی که در کارگاه چوب سلطان تولید می شود شامل: مبل سلطنتی و مبل کلاسیک و مبل دسته چوبی و مبل استیل  هستند. طراحی هر محصول کاملا خاص و اختصاصی است. تمامی محصولات تولید شده توسط این کارگاه به خاطر کیفیت بالای کلاف خام، توجه مشتریان زیادی جلب کرده است و طرفداران زیادی دارد.

مبل کلاسیک چوبی مدل سیلور

مبل کلاسیک مدل سیلور

کوسن و بالش روی تخت خواب

شاید فکر کنید که قرار دادن تعداد زیادی بالش و کوسن روی تخت باعث می شود تخت خوابتان زیباتر به نظر برسد، اما اینطور نیست. وقتی که قصد داشته باشید استراحت کنید، مجبور می شوید بیشتر بالش ها و کوسن ها را روی زمین بگذارید که همین باعث شلوغ شدن اتاقتان می شود و آرامش را از شما می گیرد. در بازار سرویس خواب هنگام خرید حواستان به این موضوع باشد تا به اندازه بالش و کوسن تهیه کنید.

کارگاه چوب سلطان، میز ناهارخوری سلطنتی و میز ناهارخوری کلاسیک  را با مدل های مختلف و کلاف خام بی نظیر مانند ست مبل و میز ناهارخوری و کنسول تولید می‌ کند و به مشتریان عرضه می کند.

میز ناهارخوری کلاسیک چوبی مدل سیلور

میز ناهارخوری کلاسیک مدل سیلور

هماهنگی وسایل در اتاق خواب چگونه است ؟

خیلی از افراد فکر می کنند اگر وسایل اتاق خوابشان باهم ست باشد، اتاقشان زیباتر به نظر می رسد، در حالی که چنین چیزی وجود ندارد و اتاقتان قشنگ نخواهد شد. برای هماهنگی وسایل در اتاق خواب می توانید مدل های مختلف وسیله را در کنار هم امتحان کنید و آن ها را باهم ترکیب کنید. از این کار نترسید! می توانید جعبه قدیمی و آنتیک را کنار تخت خواب مدرنتان قرار دهید.

استفاده از چنین ترکیبی در کنار پیچیده بودنش، حس آرامش می دهد. بنابراین دقت کنید که در بازار سرویس خواب، هنگام خرید کردن، تمام وسایلتان را ست نگیرید و چند وسیله را تضاد بگیرید.

اتاق خواب قطعا یکی از بخش های مهم خانه است. کارگاه چوب سلطان با تولید انواع سرویس خواب سلطنتی و سرویس خواب کلاسیک با بهترین کلاف خام همانند سرویس چوب عروس این تولیدی ، به اتاق خواب شما زیبایی می بخشد.

سرویس خواب چوبی سلطنتی مدل برگذار

سرویس خواب سلطنتی مدل برگذار

راهنمای خرید سرویس خواب

برای خرید سرویس خواب باید نکات زیادی را درنظر بگیرید تا هم فضای اتاقتان زیبا شود و هم از بودن در آن جا آرامش بگیرید. یکی از نکات انتخاب تخت از بازار سرویس خواب، انتخاب تخت مناسب با دکور و ابعاد اتاق خواب و همچنین دکوراسیون منزل است.

کارگاه چوب سلطان علاوه بر مبل و میز ناهارخوری وسایل چوبی زیاد دیگری مثل: ست مبل و میز ناهارخوری استیل و سلطنتی و ست مبل و میز ناهارخوری کلاسیک را هم تولید می‌ ‌‌کند. این محصولات به خاطر عالی بودن کیفیت کلاف خامی که دارند، توانسته مشتریان زیادی را جذب کند.

اگر می خواهید از سرویس خواب به مدت طولانی تری استفاده کنید، گزینه ای را انتخاب کنید که متریال باکیفیت در آن به کار رفته است. علاوه بر این، تخت خوابی که خریداری می کنید باید اتصالات محکمی داشته باشد تا صدای جیرجیر آن شما را اذیت نکند.

صنایع وسایل چوب سلطان، کلاف خام مبل، کلاف خام میز ناهارخوری، کلاف خام سرویس‌خواب و کلاف خام کنسول را با متریال باکیفیت مانند ست مبل و میز ناهارخوری تولید می‌کند و در به مشتریان عرضه می کند.

سرویس خواب چوبی سلطنتی مدل کاملیا

سرویس خواب سلطنتی مدل کاملیا

 عوامل تاثیر گذار در قیمت سرویس خواب

قیمت تخت خواب در بازار سرویس خواب خیلی متنوع است و به عوامل زیادی بستگی دارد. جنس تخت خواب و تعداد اجزای آن در قیمت تاثیر می گذارد. از طرفی باید ابعاد سرویس خواب را نیز در نظر گرفت و دید که اندازه آن به چه صورت است. اگر ابعاد تخت بزرگ باشد، قیمت آن هم قطعا بیشتر خواهد بود. برای قیمت دقیق باید دید که تخت از چه متریالی درست شده و چه ویژگی های ظاهری دیگری دارد.

سرویس خواب چوبی سلطنتی مدل کاملیا

سرویس خواب سلطنتی مدل کاملیا

مدل سرویس خواب

مدل سرویس خواب در بازار سرویس خواب با توجه به سلیقه مشتری خیلی متنوع است. امروزه مدل های زیادی ائم از: کلاسیک، مدرن، مینیمال، سلطنتی، فانتزی و … موجود است که با توجه به بودجه و دکوراسیون اتاق خوابتان می توانید یکی را انتخاب کنید. در انتخاب و خرید سرویس خواب حتما فضای اتاق خواب و خانه را هم لحاظ کنید. برای مثال اگر اتاق خواب شما کوچک است یا سقف کوتاهی دارید، سراغ تخت سلطنتی نروید.

سرویس خواب دخترانه

بازار سرویس خواب انواع تخت خواب های دخترانه فانتزی و زیبایی را دارد و می توانید با توجه به طراحی و دکوراسیون اتاق خوابتان یک تخت مناسب خریداری کنید. هنگام خرید به روحیات و نظر فرزندتان احترام بگذارید و نظرشان را حتما بپرسید. اگر فرزندان شما از اتاق مشترک استفاده می کنند می توانید تخت دونفره هم برایشان تهیه کنید.

سرویس خواب کلاسیک چوبی مدل کاجی

سرویس خواب کلاسیک مدل کاجی

سرویس خواب پسرانه

سرویس خواب های پسرانه ای که در بازار سرویس خواب وجود دارد از تنوع بالایی برخوردار هستند و هرکدام جذابیت های خود را دارند. البته باید به این نکته توجه کرد که از سرویس خواب های ساده در اتاق پسر بیشتر استفاده می شود. با این حال بهتر است هنگام خرید، سلیقه فرزندتان را هم درنظر بگیرید.

سرویس خواب ارزان و شیک

سرویس خواب های ارزان و شیک در بازار سرویس خواب به وفور یافت می شوند و قیمت های متنوعی دارند. شما می توانید با توجه به بودجه خود، یک سرویس خواب ارزان و شیک خریداری کنید. این تخت خواب ها در مدل های مدرن و کلاسیک تولید می شوند و از ترکیب چوب، چرم و پارچه در آن ها استفاده می شود.

سرویس خواب اسپرت

امروزه در بازار سرویس خواب، سرویس خواب اسپرت توجه خیلی از افراد را به خود جلب کرده است. این سرویس خواب ها برای کسانی که از سبک های دکوراسیون مدرن و امروزی خوششان می آید خیلی مناسب است. سرویس خواب های اسپرت در مدل های یک نفره و دونفره مجود هستند. در انتخاب این نوع تخت خواب ها، باید به طرح و ابعاد تخت خیلی توجه کنید.

سرویس خواب کلاسیک چوبی مدل سیلور

سرویس خواب کلاسیک مدل سیلور

بسیاری از تخت خواب های امروز به صورت کشویی، تاشو و ساده طراحی و تولید می شوند که می توانید با توجه به ابعاد اتاق خوابتان، ابعاد و طرح و رنگ موردنظرتان را انتخاب کنید. تخت خواب هایی که تاشو و کشویی هستند برای اتاق خواب های کوچک مناسب هستند و از فضای قرار داده شده در آن ها می توان استفاده کرد. اگر هم اتاقتان فضای بزرگی دارد می توانید تخت خواب معمولی در آن قرار دهید.

مبلمان کلاسیک چوبی مدل کاتالیا

مبل کلاسیک مدل کاتالیا

سرویس خواب عروس

اگر در بازار سرویس خواب به دنبال خرید سرویس خواب عروس رفته اید، باید هماهنگی آن را با سایر وسایل مورد بررسی قرار دهید. برای این که از عدم هماهنگی در بین وسایل جلوگیری کنید بهتر است خرید تخت خواب عروس را در اولویت قرار دهید و پس از آن به خرید اجزای تخت و سایر جزئیات بپردازید.
سرویس خواب جدید در بازار سرویس خواب می توانید انواع تخت خواب های جدید را تماشا کنید و باتوجه به بودجه و سلیقه خود، بهترین گزینه را خریداری کنید.

سرویس خواب سلطنتی چوبی مدل ورونا

سرویس خواب سلطنتی مدل ورونا

نتیجه گیری

در این مقاله درمورد بازار سرویس خواب و انواع مدل های تخت خواب صحبت کردیم. گفتیم که در بازار سرویس خواب به راحتی می توانید انواع تخت ها را متناسب با هر سلیقه و بودجه ای پیدا کنید. همچنین مدل های مختلف تخت خواب را توضیح دادیم تا با خواندن آن ها بهتر متوجه شوید کدام مدل برای شما مناسب تر است.

2 نظر در “بازار سرویس خواب در تهران

  1. سلطان گفت:

    سلام
    مدل هایی که معرفی کردید زیبا بودن و توضیحاتتون هم خوب و کامل بود

    1. Samira Nemati گفت:

      سلام وقتتون بخیر مچکرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

حساب کاربری ندارید؟