Blog

جدیدترین دکور تلویزیون

مدل دکوراسیون پشت تلویزیون خیلی زیاد است و باید از وقتی که تصمیم گرفتید تلویزیون روی کدام دیوار قرار بگیرد، فکری برای دیوار پشت آن بکنید. از جمله تزئیناتی که برای دیوار پشت تلویزیون استفاده می ‌شود شامل: سنگ آنتیک، کاغذ دیواری، نورپردازی، کناف، ام دی اف و موارد دیگر است که باعث می شود فضای نشیمن جذاب تر باشد.

مدل دکوراسیون پشت تلویزیون

میز تلوزیون سلطنتی مدل کاملیا

تولیدی چوب سلطان با استفاده از هنر چوب‌ سازی، محصولات چوبی با کیفیت می ‌‌سازد. مبل سلطنتی، مبل کلاسیک و مبل دسته چوبی و مبل استیل تنها چند نمونه از مبل های این کارگاه هست که طرح و جذابیت بسیار شیکی دارند. هرکدام از این محصولات به سبک خاصی طراحی شده اند که باعث شده خیلی منحصر به فرد باشند. محصولات این کارگاه به خاطر کیفیت زیاد کلاف خام، مشتریان دارد.

مبل سلطنتی چوبی مدل برگذار

مبل سلطنتی مدل برگذار

دکور تلویزیون روی دیوار مدل 1402

در خیلی از طراحی های مدرن دکور تلویزیون روی دیوار پشت میز تلویزیون، معمولا قفسه و شلف های زیادی قرار داده می شود که فضای کافی را برای نگهداری لوازمی که می خواهید به وجود می آورند. البته باید توجه کرد که این قفسات باعث شلوغ نشان دادن فضای نشیمن نشوند و ساده باشند.

تولیدی چوب سلطان، انواع میز ناهارخوری سلطنتی و میز ناهارخوری کلاسیک و سرویس چوب عروس را با مدل ‌های زیبا و کلاف خام درجه یک تولید می ‌کند و به مشتریان عرضه می کند. نکته ای که وجود دارد این است که در انتخاب رنگ و کاغذ دیواری مدل دکوراسیون پشت تلویزیون توجه کنید و رنگ ها یا کاغذ دیواری هایی انتخاب کنید که نقش زمینه داشته باشد و نظر بیننده را خیلی جلب نکند.مبلمان باید دقیقا روبه‌روی جایی قرار داده شود که تلویزیون روی هر دیواری نصب است.

میز ناهارخوری کلاسیک چوبی مدل کاجی

میز ناهارخوری کلاسیک مدل کاجی

اتاق خواب یکی از مکان هایی است که باید به اندازه بقیه جاهای منزل به زیبایی آن اهمیت داده شود .صنایع چوب سلطان با تولید انواع سرویس خواب سلطنتی و سرویس خواب کلاسیک با کلاف خام عالی، مانند تخت خواب جدید و زیبا به اتاق خواب شما زیبایی را هدیه می ‌‌دهد.

انتخاب مبلمان بسته به فضای خانه می تواند چستر، ال، کاناپه یا راحتی باشد تا بتوانید خیلی راحت مشغول تماشای تلویزیون شوید. همچنین در انتخاب رنگ مبلمان هم دقت کنید و چیزی بخرید که با رنگ محیط هماهنگی داشته باشد.

میز تلویزیون چوبی مدل کاملیا

میز تلویزیون چوبی شیک مدل کاملیا

درست کردن میز ناهارخوری ، سرویس خواب و مبل ، تنها گوشه ای از هنر تولیدی سلطان است. این کارگاه چوب سلطان وسایل چوبی دیگری ائم از: میز کنسول، ست مبل و میز ناهارخوری استیل و سلطنتی و ست مبل و میز ناهارخوری کلاسیک  را هم تولید می ‌‌‌‌‌کند. این محصولات به خاطر داشتن کلاف خام بی ‌نظیر، مشتریان زیادی دارند.

بهترین دکور پشت تلویزیون چیست ؟

مدل دکوراسیون پشت تلویزیون یکی از فاکتورهای مهم در طراحی است و به نوعی تزئین فضای سالن تلویزیون است. برای زیباسازی مدل دکوراسیون پشت تلویزیون می توانید از قاب عکس، شلف، ترتیب مناسب اجسام، قابلیت های نورپردازی و… می توانید از رنگ هایی که با سبک دکوراسیون اتاق مطابقت دارند استفاده کنید و با قرار دادن عناصر دکوراتیو مثل ساعت دیواری، شمع و شمعدان های زینتی، گلدان یا قاب عکس، یک فضا و ظاهر هنری و زیبا خلق کنید.

کارگاه سلطان، کلاف خام مبل  و کلاف خام میز ناهارخوری و کلاف خام سرویس‌خواب و کلاف خام کنسول و کلاف خام ویترین  را با بهترین متریال درجه یک تولید و به مشتریان گرامی عرضه می‌کند.

آینه و میز کنسول چوبی مدل برگذار

آینه و میز کنسول مدل برگذار

علاوه بر این در مدل دکوراسیون پشت تلویزیون، استفاده از قفسه، کتابخانه و سیستم های قرارگیری مختلف اجازه می دهد تا به بهینه ترین شکل ممکن از فضا استفاده کنید و وسایل دکوری یا انواع وسایل الکترونیکی را داخل آن ها قرار دهید. البته می توانید این محیط را با توجه به سلیقه شخصی خودتان هم بچینید و طراحی های خلاقانه و منحصر به ‌فردی را به عنوان مدل دکوراسیون پشت تلویزیون به وجود بیاورید.

مدل های دکوراسیون دیوار پشت تلویزیون با کناف

استفاده از کناف در مدل دکوراسیون پشت تلویزیون یکی از گزینه هایی است که در سبک های مدرن، کلاسیک و … استفاده می شود. کناف ها از تخته گچی های فشرده به وجود می آیند و به راحتی برش می خورند و نصب می شوند. به خاطر این قابلیت خوب و کاربردی کناف، امکان اجرای طرح های متنوعی قابل انجام است.

میز تلوزیون چوبی مدل کاملیا

میز تلوزیون چوبی سلطنتی مدل کاملیا

کناف ها را می توان به صورت تکی یا ترکیبی با مصالح دیگر برای دیوار پشت تلویزیون استفاده کرد. در انتخاب طرح های کناف دیواری، به تعداد فضاهای خالی شده و در واقع به شلوغی و سادگی طرح ها توجه کنید. برای مثال کناف ساده برای خانه های مدرن است. طرح های شلوغ پس از مدتی خسته کننده می شود و عوض کردن آن هم هزینه زیادی دارد.

تزیین دیوار پشت تلوزیون با کاغذ دیواری

به کار بردن کاغذ دیواری در مدل دکوراسیون پشت تلویزیون یکی از گزینه های خوب برای افزایش جذابیت بصری محیط خانه است. رنگ کاغذ دیواری باید با سبک اتاق نشیمن همخوانی داشته باشد. برای انتخاب طرح کاغذ دیواری می توانید از بین بافت های ظریف، طرح های الهام گرفته شده از طبیعت یا الگوهای هندسی، یکی را به دلخواه انتخاب کنید.

مبلمان کلاسیک چوبی مدل ویکتریا

مبلمان کلاسیک مدل ویکتریا

دکوراسیون پشت تلوزیون با سنگ انتیک یا معمولی

سنگ ها از زیباترین و چشم نوازترین متریال ها برای انتخاب مدل دکوراسیون پشت تلویزیون هستند که معمولا با سبک های مختلفی از دکوراسیون، هارمونی دارند. استفاده از سنگ در خانه هایی که متراژ بالایی دارند، بسیار مناسب است و با متریال های دیگر هم ترکیب بی نظیری خلق می کنند. البته استفاده از سنگ پشت تلویزیون هزینه نسبتا بالایی دارد. برخی از سنگ های استفاده شده در دکوراسیون پشت تلویزیون شامل موارد زیر است:

• سنگ آنتیک
• سنگ گرانیت
• سنگ مرمریت
• سنگ اسلب
• سنگ چینی
• سنگ مرمر

مبلمان کلاسیک مدل شهرزاد

مبل سلطنتی طرح کلاسیک مدل شهرزاد

جدیدترین دکور پشت تلویزیون ساده و شیک

جدیدترین مدل دکوراسیون پشت تلویزیون ساده و شیک که طرفداران بسیار زیادی هم دارد، مدل ها و طرح ها مینیمال و مدرن با نورپردازی های جذاب و ترکیب کردن چند متریال باهم هستند. میزهای بزرگ و روشن یا طبقات چوبی و روشن در دسته طرح های به‌روز هستند که در مدت کمی محبوب شده اند.

ترکیب چوب و رنگ‌هایی مثل خاکستری هم از آن دسته ترکیب رنگ‌هایی است که خیلی جلب توجه می‌کند. همچنین کسانی که به متریال‌های طبیعی علاقه دارند، می‌توانند از ترکیب چوب و رنگ سفید یا نورهای خطی برای مدل دکوراسیون دیوار پشت تلویزیون استفاده کنند.

مبل کلاسیک چوبی مدل کاتالیا

مبلمان کلاسیک مدل کاتالیا

دکور پشت تلویزیون روی دیوار با ام دی اف

مدل دکوراسیون پشت تلویزیون روی دیوار با ام دی اف یکی از روش های محبوب در طراحی داخلی است که خیلی محبوب است. استفاده از ام دی اف برای مدل دکوراسیون پشت تلویزیون در عین سادگی، بسیار شیک و جذاب است. از طرفی ساختار ام دی اف به گونه ای است که می توان با آن انواع طرح و مدل ها را درآورد و طراحی کرد.

ام دی اف همچنین از نظر عملکرد مناسب است و می تواند به عنوان پنل صوتی یا حاشیه ای برای قرار دادن اجسام تزئینی یا الکترونیکی استفاده شود. با استفاده از ام ‌دی ‌اف به ‌عنوان مدل دکوراسیون پشت تلویزیون می توان یک پشت صاف و بی نقص را ایجاد کرد که به تلویزیون و طراحی داخلی اتاق تلویزیون زیبایی بدهد.

مبل کلاسیک چوبی مدل سیلور

مبل کلاسیک مدل سیلور

نتیجه گیری

مدل دکوراسیون پشت تلویزیون یکی از کارهایی است که به جهت زیبایی فضای خانه، مخصوصا پشت تلویزیون انجام می شود که ظاهر فوق العاده شیکی را به منزل شما می دهد. این طرح و مدل ها در انواع مختلف هستند و شما می توانید مناسب ترین طرح را با توجه به دکوراسیون و سبک منزل خود انتخاب کنید.

برای مثال مدل دکوراسیون هایی که با سنگ انجام شود، بسیار گران قیمت هستند و برای خانه های لوکس و متراژ بالا گزینه مناسبی هستند و جلب توجه می کنند. اگر نمی خواهید هزینه چندانی کنید ولی ظاهر زیبایی به خانه بدهید، استفاده از ام دی اف، کاغذ دیواری و کناف می تواند مناسب باشد.

2 نظر در “بررسی چند مدل دکوراسیون پشت تلویزیون

  1. سارا گفت:

    سلام با خوندن این نوشته تونستم دکور خوبی بچینم

    1. Samira Nemati گفت:

      سلام خوشحالم که تونستم کمکتون کنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

حساب کاربری ندارید؟