Blog

جای میز تلویزیون

جای میز تلویزیون یکی از موارد مهمی است که هنگام چیدمان خانه باید به آن توجه کنیم. قرارگیری میز تلویزیون در خانه باعث جمع شدن اعضای خانواده دور هم می‌شود و به تشکیل یک فضای دل‌نشین و دنج کمک می‌کند.

جای میز تلویزیون

میز تلوزیون سلطنتی مدل کاملیا

تولیدی چوب سلطان با استفاده از هنر خود، محصولات چوبی با کیفیت می‌‌سازد. مبل سلطنتی، مبل کلاسیک و مبل دسته چوبی و مبل استیل چند نمونه از مبل های این کارگاه هست. هرکدام از این محصولات به سبک خاصی طراحی شده اند که باعث شده خیلی خاص باشند. محصولات این کارگاه به خاطر کیفیت کلاف خام، مشتریان دارد.

مبلمان سلطنتی چوبی مدل کاملیا

مبل سلطنتی مدل کاملیا

جای میز تلویزیون در دکوراسیون منزل

جای میز تلویزیون در دکوراسیون منزل نیازمند کمی سلیقه، خلاقیت و توجه به نکات است. البته انتخاب جای میز تلویزیون باید با متراژ و دکوراسیون خانه مطابقت داشته باشد و براساس این دو فاکتور بیاییم جای مناسب را برای میز تلویزیون پیدا کنیم.

خرید یک میز ناهارخوری بی نظیر در پذیرایی، نما و زیبایی فضا را چندین برابر می کند. مخصوصا اگر یک میز ناهارخوری جذاب و جنس خوب خریداری کنید. تولیدی چوب سلطان، انواع میز ناهارخوری سلطنتی و میز ناهارخوری کلاسیک و پک کامل  سرویس چوب عروس را با مدل های جدید و کلاف خام درجه یک تولید می‌ کند و در اختیار مشتریان گرامی قرار می ‌دهد.

میز ناهارخوری کلاسیک چوبی مدل کاجی

میز ناهارخوری کلاسیک مدل کاجی

بهترین و مناسب ترین جا برای قرار دادن میز تلویزیون، در نشیمن است. اتاق نشیمن بزرگ ترین و دنج ترین اتاق در خانه است که می توانید به بهترین شکل از آن استفاده کنید و در آنجا لحظات خوبی را با خانواده و نزدیکان خود سپری کنید.

کارگاه چوب سلطان انواع سرویس خواب سلطنتی و سرویس خواب کلاسیک را با مرغوب ترین و باکیفیت ترین کلاف خام تولید می ‌‌کند و باعث می شود باخیال راحت به خریدتان بپردازید.

سرویس خواب کلاسیک مدل کاجی

سرویس خواب کلاسیک چوبی مدل کاجی

مخفی کردن تلویزیون در خانه

به خاطر کوچک بودن بیشتر خانه های جدید، جای میز تلویزیون گاهی اوقات پیدا نمی شود. روشی برای این کار وجود دارد که البته در فرهنگ ایرانی خیلی رایج نیست. باید به جای قرار دادن بوفه برای وسایل گران قیمت و دکوری، از کتابخانه های مدرن و جذاب استفاده کنید.

این کتابخانه ها درب های کشوی دارند که به راحتی تلویزیون را مخفی می کنند. این کار باعث می شود هم تلویزیون جلوی چشم نباشد و هم اغلب افراد برای سرگرم شدن بیشتر سمت کتاب بروند.

علاوه بر وسایل چوبی مثل مبل، سرویس‌خواب و میز ناهارخوری، کارگاه چوب سلطان وسایل دیگری مثل: آینه و میز کنسول، ست مبل و میز ناهارخوری  را هم تولید می‌ ‌‌کند. این محصولات به خاطر کیفیت زیاد کلاف خام، توانسته توجه مشتریان زیادی را جلب کند.

میز کنسول چوبی مدل ورونا

میز کنسول مدل ورونا

جای مناسب میز تلویزیون در خانه کجاست؟

شاید شماهم به این فکر کرده باشید که جای مناسب میز تلویزیون در خانه کجاست؟ تلویزیون های قدیمی برخلاف نسخه های جدید که بزرگ هستند، خیلی کوچک تر بودند و به راحتی در هر گوشه ای جا می شدند.

طراحی تلویزیون های جدید به گونه ای است که بایدجای میز تلویزیون برای آن پیدا کنید و سعی کنید با رعایت نکات طراحی داخلی، آن را در بهترین فضای خانه قرار دهید. تلویزیون مرکز توجه است، از این رو باید جایی را انتخاب کنید که بتوانید یک دست مبل کامل بچینید و همه به آن دید داشته باشید.

کارگاه سلطان، کلاف خام مبل، کلاف خام میز ناهارخوری، کلاف خام سرویس‌خواب و کلاف خام کنسول را با بهترین متریال و کیفیت مانند ست مبل و میز ناهارخوری و کنسول تولید می‌کند و در اختیار مشتریان عزیز قرار می‌دهد.

میز

کلاف خام میز تلویزیون

انتخاب جای میز تلویزیون مناسب برای تمامی خانه ها

ممکن است بگویید که چگونه جای میز تلویزیون مناسب انتخاب کنیم؟ پیدا کردن جای مناسب مستلزم رعایت نکاتی است که در زیر نام می بریم:

• یکی از راه های انتخاب جای میز تلویزیون مناسب برای تمامی خانه ها این است که میز را هرگز پشت به پنجره قرار ندهید. این اشتباه رایجی است که در خیلی از خانه های ایرانی به وفور یافت می شود. تضادی که بین نور تلویزیون و نور مستقیم خورشید به پنجره برقرار می شود، باعث اذیت کردن چشم و درنهایت آسیب رساندن به آن ها می شود.
همچنین با این حرکت، صفحه تلویزیون سیاه و تاریک خواهد شد که اصلا خوشایند نیست. اگر مجبور شدید این کار را انجام دهید، از پرده های قطور استفاده کنید که تا حد معقولی جلوی ورود نور را بگیرند.

مبلمان کلاسیک چوبی مدل کاتالیا

مبل کلاسیک مدل کاتالیا

• برای پیدا کردن جای میز تلویزیون، به فاصله ها توجه کنید. در حالت استاندارد فاصله تلویزیون تا جایی که نشسته اید باید دو برابر ارتفاع صفحه تلویزیون باشد. مثلا اگر تلویزیون شما 32 اینچ است، باید فاصله‌تان یک متر باشد.

• گوشه های خانه می تواند مکان مناسبی برای قرار دادن میز تلویزیون باشد. این نقاط معمولا نورگیر نیستند و تصویر پخش شده از صفحه نمایش را بهتر نشان می دهند.

• جای میز تلویزیون را جلوی رادیاتور، شوفاژ یا بالای شومینه قرار ندهید. قطعات الکترونیکی که داخل تلویزیون قرار دارند حساس هستند و اگر خیلی در معرض گرمای حاصل از این وسایل گرمایشی قرار بگیرند، خیلی زود از بین می روند.

مبل سلطنتی چوبی مدل سلطان

مبلمان سلطنتی مدل سلطان

همچنین این وسایل برای ایجاد گرما در فصول سرد هستند و اغلب افراد در زمستان کنار این وسایل می نشینند یا استراحت می کنند. بنابراین نزدیک بودن تلویزیون با محل استراحت، باعث آسیب رساندن به چشمانتان می شود.

نکات ظریف برای خرید تلویزیون و میز آن

طراحی تلویزیون های امروزی به گونه ای است که به میزهای کشیده و باریک نیاز دارند، اما این طور نیست که هر میز باریکی برای هر تلویزیونی مناسب باشد. خرید یک میز کوچک برای تلویزیون بزرگ، میز هم اندازه با تلویزیون یا حتی میز بزرگ و تلویزیون کوچک به هیچ عنوان جلوه مناسبی ندارد و باعث خلق زیبایی نمی شود. بهترین اندازه برای خرید میز تلویزیون این است که با اندازه گیری عرض آن، میزی را انتخاب کنید که از هرطرف حدود 10 سانتی متر بزرگ تر باشد.

کلاف خام میز تلویزیون

کلاف خام میز تلویزیون

اشتباه بعدی که خیلی متداول هم هست و اکثرا آن را انجام می دهند، خرید میز تلویزیون هایی است که با متراژ و اندازه اتاق اصلا جور نیست. گفتیم که تلویزیون مرکز توجه و نقطه کانونی منزل است، اما نه به این معنا که برای تایید این نقطه همه چیز را فدا کنید. خرید تلویزیون و میز بزرگ برای اتاق کوچک نه تنها نشان دهنده سلیقه و خلاقیت شما نیست، بلکه ظاهر بدی به اتاق می دهد و به چشم هایتان هم آسیب می زند.

مبلمان سلطنتی چوبی مدل مازراتی

مبل سلطنتی مدل مازراتی

جای میز تلویزیون و خود تلویزیون باید درست و اصولی انتخاب شوند. باید به مواردی مثل ارتفاع میز یا نصب تلویزیون هم توجه شود، چون اگر نصب آن طبق اصول نباشد، باعث ایجاد درد در ناحیه گردن و حتی آرتروز می شود.

تلویزیون در فنگ شویی چه جایگاهی دارد؟

این که تلویزیون در فنگ شویی چه جایگاهی دارد، قطعا جایگاه آن اتاق خواب نیست. بر اساس قوانین و اصول فنگ شویی، اتاق خواب محلی برای آرامش و استراحت است و به هیچ عنوان نباید وسایل الکترونیکی داخل آن قرار داده شود.

میز تلوزیون چوبی مدل کاملیا

میز تلوزیون چوبی سلطنتی مدل کاملیا

انرژی های ساطع شده از دستگاه های الکترونیکی باعث ایجاد اختلال در خواب افراد می شود. اگر جای میز تلویزیون درست نباشد، انرژی مثبت کاهش پیدا می کند. با این تفاسیر، گوشه دنج خانه بهترین مکان برای قرار دادن تلویزیون است.

میز ناهارخوری سلطنتی چوبی مدل مازراتی

میز ناهارخوری سلطنتی مدل مازراتی

اتاق تلویزیون چیست؟

اتاق تلویزیون یا اتاق تی وی روم، فضایی است که تلویزیون در آن قرار می گیرد و می شود در آنجا با اعضای خانواده و دوستان، فیلم و سریال تماشا کرد. البته ممکن است به غیر از تماشای فیلم، از آن برای مطالعه، استراحت و خوابیدن هم استفاده کنند. به همین خاطر باید برای طراحی دکوراسیون فضاهای این چنینی، به جزئیات و نکات اصولی توجه زیادی کرد.

مبلمان کلاسیک چوبی مدل ویکتریا

مبلمان کلاسیک مدل ویکتریا

نتیجه گیری

جای میز تلویزیون یکی از مواردی است که اهمیت زیادی در چیدمان خانه دارد، اما خیلی ها از آن خبر ندارند و با ندانستن اصول و نکات دقیق، جاهای نامناسبی را برای قرار دادن میز تلویزیون درنظر می گیرند. یکی از همین جاها که گفتیم، پشت پنجره است که خیلی هم دیده می شود افراد این کار را می کنند.

برای پیدا جای میز تلویزیون علاوه بر توجه به نکات طراحی داخلی، باید به اصول و قوانین فنگ شویی هم توجه کنید و بر اساس چیزهایی که گفته شده، میز تلویزیون را بچینید تا انرژی مثبت به زندگی و فضای منزل جریان پیدا کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

حساب کاربری ندارید؟