Blog

رنگ میز ناهار خوری شیک

رنگ میز ناهار خوری شیک از جمله عوامل مهمی است که بر تناسب آن با محیط اطراف و همچنین روحیه و احساسات افراد تأثیر می‌گذارد. خیلی از افراد هنگام خرید میز ناهارخوی به این فکر می‌کنند که چه رنگی را انتخاب کنند. برای مثال شما وقتی مبل می‌خرید، می‌دانید که چطور با پرده و فرش‌ها آن را ست کنید، اما این انتخاب برای میز ناهاخوری کمی سخت تر خواهد بود.

میز ناهارخوری کلاسیک مدل انزو

چوب سلطان، یکی از صنایع تولید محصولات چوبی درجه یک است. این صنایع شامل: مبل سلطنتی، مبل کلاسیک و مبل دسته چوبی و مبل استیل هستند که هریک دارای طراحی و دکوراسیون خاص و مختص به خودشان هستند. محصولاتی که توسط صنایع چوبی سلطان تولید می‌شوند به دلیل زیبایی بسیار زیاد و کیفیت بالای کلاف خام، مشتریان بسیاری دارد.

میز ناهارخوری کلاسیک مدل آماتیس

رنگ میز ناهار خوری چوبی

رنگ میز ناهار خوری چوبی مانند سفید، خاکستری، بژ، قهوه‌ای تیره و سیاه، همواره در دنیای دکوراسیون و طراحی داخلی مورد استفاده قرار گرفته‌اند و به دلیل زیبایی و شیک بودن، در میزهای ناهارخوری نیز بسیار محبوب هستند.

تولیدی صنایع چوب سلطان، انواع مدل‌های مختلف میز ناهارخوری سلطنتی و میز ناهارخوری کلاسیک و ست مبل و میز ناهارخوری را با کلاف خام باکیفیت تولید می‌کند و به مشتریان عرضه می‌کند.

میز ناهارخوری سلطنتی مدل کاملیا

ناهارخوری سلطنتی مدل کاملیا

رنگ چوب میز ناهار خوری

رنگ چوب میز ناهار خوری به طرح‌هایی از قبیل رنگ‌های شاد و روشن مانند قرمز، زرد و نارنجی، سبز و آبی و یا طرح‌های جدید و خلاقانه با رنگ‌های تیره و کم رنگ مانند خاکستری، قهوه‌ای و سیاه اشاره دارد.

صنایع چوب سلطان انواع مختلف سرویس خواب سلطنتی و سرویس خواب کلاسیک و سرویس چوب عروس را با کلاف خام باکیفیت تولید و عرضه می‌کند و باعث می‌شود شما عزیزان بتوانید با خیال راحت خرید کنید.

میز ناهارخوری سلطنتی چوبی مدل ورونا

میز ناهارخوری سلطنتی مدل ورونا

رنگ میز ناهار خوری جدید کلاسیک

رنگ میز ناهار خوری جدید کلاسیک شامل رنگ‌های مانند سفید، خاکستری، بژ، قهوه‌ای تیره و سیاه است. این رنگ‌ها به دلیل ظاهری ساده و مینیمالیستی که دارند، همواره محبوب و مورد استفاده قرار گرفته‌اند و در هر سبک دکوراسیونی، از جمله سبک کلاسیک، مدرن و همه چیز در هم، به راحتی قابل اعمال هستند.

میز ناهارخوری سلطنتی مدل برگذار

ناهارخوری سلطنتی مدل برگذار

از جمله صنایع چوبی دیگری که توسط کارگاه مبل سلطان در کنار ست مبل و میز ناهارخوری استیل و سلطنتی و تخت خواب تولید می‌شود شامل: میز کنسول و ست مبل و میز ناهارخوری و کنسول  است. این محصولات هم بسیار زیبا هستند، هم به دلیل کیفیت زیاد کلاف خام، مشتریان خاص خودشان را دارند.

میز ناهارخوری سلطنتی چوبی مدل مازراتی

میز ناهارخوری سلطنتی مدل مازراتی

رنگ میز ناهارخوری سلطنتی

رنگ میز ناهارخوری سلطنتی شامل رنگ‌هایی مانند طلایی، نقره‌ای، بنفش، قرمز تیره و سبز تیره است. این رنگ‌ها به دلیل ظاهری شیک و الگوی مربعاتی و طرح‌های فراوانشان، برای دکوراسیون‌هایی که از سبک کلاسیک و یا سلطنتی الهام گرفته شده‌اند، مناسب هستند.

میز ناهارخوری سلطنتی چوبی مدل کاملیا

میز ناهارخوری سلطنتی مدل کاملیا

تولیدی سلطان، کلاف خام مبل، کلاف خام میز ناهارخوری، کلاف خام سرویس‌خواب و کلاف خام کنسول را با کیفیت بالا تولید و عرضه می‌کند.

رنگ میز ناهار خوری استیل

رنگ میز ناهارخوری استیل معمولاً شامل رنگ‌هایی مانند نقره‌ای و خاکستری است. این رنگ‌ها با ظاهری خنک و صنعتی، به میز ناهارخوری ظرافت و شیکی خاصی بخشیده و با سبک دکوراسیون‌های مدرن و صنعتی، به خوبی ترکیب می‌شوند.

میز ناهارخوری کلاسیک چوبی مدل کاتالیا

میز ناهارخوری کلاسیک مدل کاتالیا

رنگ صندلی ناهارخوری

رنگ صندلی ناهارخوری طلایی می‌تواند به‌علت ظاهری شیک و لوکس، به طرح و دکوراسیون محیط اطراف زیبایی و جذابیت بیشتری بخشیده و احساس گرمایی و راحتی را به فضا ارائه دهد. در ادامه، به بررسی چند نکته خواهیم پرداخت:

● به جای استفاده از رنگ طلایی در کل میز و صندلی‌های ناهارخوری، می‌توان از آن در جزئیاتی مانند دسته‌ها، پایه‌ها و روکش‌های صندلی‌ها استفاده کرد، تا به دکوراسیون فضای ناهارخوری جلوه زیبایی بخشید.

میز ناهارخوری کلاسیک چوبی مدل سیلور

میز ناهارخوری کلاسیک مدل سیلور

● رنگ طلایی به خوبی با موادی مانند چوب، مرمر، شیشه و سنگ ترکیب می‌شود و باعث ایجاد تناسب و هارمونی در محیط اطراف می‌شود. برای مثال، می‌توان از یک میز ناهارخوری چوبی با روکشی از چوب و رنگ طلایی استفاده کرد تا به دکوراسیون فضای ناهارخوری جلوه شیک و ظریفی بدهید.

میز ناهارخوری کلاسیک مدل کاجی

میزناهارخوری کلاسیک چوبی مدل کاجی

میز ناهار خوری رنگ بژ

استفاده از میز ناهار خوری رنگ بژ می‌تواند به دکوراسیون فضای ناهارخوری جلوه‌ شادابی و تازگی ببخشد. رنگ سبز به دلیل برجستگی در طبیعت و ارتباطی که با آن داریم، اغلب به‌ عنوان رنگی خنثی و آرامش‌بخش شناخته می‌شود. در ادامه، برخی از نکات مهم در استفاده از رنگ سبز در میز و صندلی ناهارخوری را بررسی می‌کنیم:

میزناهارخوری کلاسیک مدل سیلور

میز ناهارخوری کلاسیک سیلور

● رنگ بژ به خوبی با رنگ‌هایی مانند سفید، خاکستری و بژ ترکیب می‌شود. با استفاده از این رنگ‌ها به عنوان پس‌زمینه‌ میز و صندلی‌های ناهارخوری، رنگ سبز به خوبی برجسته‌تر خواهد شد و جلوه‌ی شادابی و تازگی را بیشتر به فضا خواهد داد.

● رنگ بژ به خوبی با موادی مانند چوب ترکیب می‌شود و باعث ایجاد تناسب و هارمونی در محیط اطراف می‌شود. برای مثال می‌توان از یک میز ناهارخوری چوبی با روکشی از چوب و جزئیات سبز استفاده کرد تا به دکوراسیون فضای ناهارخوری جلوه شادابی و تازگی بدهید.

میز ناهارخوری کلاسیک مدل شهرزاد

میز ناهارخوری سلطنتی طرح کلاسیک شهرزاد

رنگ ابی در میز و صندلی ناهارخوری

رنگ آبی در رنگ میز ناهارخوری می‌تواند به دکوراسیون فضای ناهارخوری جلوه‌ شادابی و زنده‌دلی بدهد. رنگ آبی به دلیل پویایی و شادابی که دارد، معمولا به عنوان یکی از رنگ‌های پرطرفدار برای دکوراسیون داخلی انتخاب می‌شود. در ادامه چند نکته ساده را باهم بررسی می‌کنیم:

میز ناهارخوری کلاسیک چوبی مدل کاجی

میز ناهارخوری کلاسیک مدل کاجی

● رنگ آبی به خوبی با رنگ‌های سفید، خاکستری و بژ ترکیب می‌شود. با استفاده از این رنگ‌ها به عنوان پس‌زمینه‌ی میز و صندلی‌های ناهارخوری، رنگ آبی به خوبی برجسته‌تر خواهد شد و جلوه‌ شادابی و زنده‌دلی را بیشتر به فضا خواهد داد.

● به جای استفاده از رنگ آبی در کل میز و صندلی ناهارخوری، می‌توان از آن در جزئیاتی مانند دسته‌ها، پایه‌ها و روکش‌های صندلی‌ها استفاده کرد تا به دکوراسیون فضای ناهارخوری جلوه زیبایی بدهید.

میز ناهارخوری کلاسیک مدل کاتالیا

عکس میزناهارخوری استیل مدل کاتالیا

ست میز ناهارخوری صورتی

استفاده از رنگ صورتی در رنگ میز ناهارخوری، به خصوص در میز و صندلی ناهارخوری، می‌تواند فضای داخلی خانه را شاداب و زنده‌ کند. رنگ صورتی به دلیل پویایی و جذابیتی که دارد، معمولاً به عنوان یکی از رنگ‌های پرطرفدار برای دکوراسیون داخلی انتخاب می‌شود. در ادامه، برخی از نکات مهم در استفاده از رنگ صورتی در ست میز و صندلی ناهارخوری را بررسی می‌کنیم:

میز ناهارخوری سلطنتی چوبی مدل ورونا

میز ناهارخوری سلطنتی مدل ورونا

● رنگ صورتی با رنگ‌های سفید، خاکستری و بژ ست می‌شود. با استفاده از این رنگ‌ها به عنوان پس‌زمینه‌ میز و صندلی‌های ناهارخوری، رنگ صورتی به خوبی برجسته‌تر خواهد شد و جلوه‌ی شادابی و زنده‌دلی را بیشتر به فضا می‌دهد.

● رنگ صورتی به نوعی با همه رنگ‌ها ترکیب می‌شود. با توجه به رنگ زنده‌ای که دارد، استفاده از آن در جزئیاتی مانند دسته‌ها، پایه‌ها و روکش‌های صندلی‌ها بهتر است تا به دکوراسیون فضای ناهارخوری جلوه زیبایی بخشید.

میز ناهارخوری کلاسیک چوبی مدل کاتالیا

میز ناهارخوری کلاسیک مدل کاتالیا

رنگ مشکی در میز ناهارخوری

استفاده از رنگ مشکی در رنگ میز ناهارخوری، به خصوص در میز و صندلی ناهارخوری، می‌تواند به فضای داخلی جلوه‌ لوکسی بخشد. رنگ مشکی به دلیل سادگی و شیکی که دارد، معمولاً به عنوان یکی از رنگ‌های پرطرفدار برای دکوراسیون داخلی انتخاب می‌شود. 2 مورد از نکات مهم در استفاده از رنگ مشکی در میز و صندلی ناهارخوری شامل موارد زیر است:

● رنگ مشکی به خوبی با رنگ‌های سفید، خاکستری و نقره‌ای ترکیب می‌شود. با استفاده از این رنگ‌ها به عنوان پس‌زمینه‌ میز و صندلی‌های ناهارخوری، رنگ مشکی به خوبی برجسته‌تر خواهد شد و فضای موجود، چشم‌گیرتر خواهد شد.

میز ناهارخوری کلاسیک چوبی مدل کاجی

میز ناهارخوری کلاسیک مدل کاجی

● استفاده از الگوهایی با رنگ مشکی می‌تواند جلوه‌ شیکی به دکوراسیون فضای ناهارخوری بدهد. مثلا استفاده از روکش‌های صندلی با الگوهای چک و خطوط با رنگ مشکی می‌تواند دکوراسیون فضای ناهارخوری زیباتر کند.

نتیجه‌گیری

همان‌طور که گفتیم، رنگ میز ناهارخوری تأثیر زیادی بر تناسب آن با محیط اطراف و همچنین روحیه و احساسات افراد دارد. رنگ‌های روشن و طبیعی، مانند سفید، خاکستری و بژ، به راحتی با محیط اطراف تناسب دارند و باعث ایجاد آرامش در افراد می‌شوند.

از طرفی، رنگ‌های شاد و روشن، مانند قرمز، زرد و نارنجی، به تناسب میز ناهارخوری با محیط اطراف کمک می‌کنند و احساسات شادابی و انرژی را در افراد ایجاد می‌کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

حساب کاربری ندارید؟