Blog

بوفه چوبی کلاسیک کجا قرار می گیرد؟

بوفه چوبی کلاسیک کجا قرار می گیرد؟ خیلی ها دنبال جواب این سوال هستند و هنوز به نتیجه قانع‌کننده‌ای نرسیده‌اند. بوفه یکی از وسایل دکوراتیو و کاربردی است که در فضاهای مختلف خانه می‌توان از آن استفاده کرد. بوفه چوبی کلاسیک علاوه بر نگهداری وسایل، ظروف، لوازم تزئینی و دست‌ساز، می‌تواند زیبایی و شکوه خاصی به فضای خانه ببخشد. بسته به سبک دکوراسیون خانه، محل قرارگیری، اندازه و طرح بوفه چوبی کلاسیک متفاوت خواهد بود.

بوفه چوبی کلاسیک کجا قرار می گیرد؟

بوفه چوبی مدل کاملیا

تولیدی چوب سلطان با استفاده از هنر چوب‌ سازی خود، محصولات چوبی با کیفیت تولید می کند که برای شما ماندگار هستند. مبل سلطنتی، مبل کلاسیک و مبل دسته چوبی و مبل استیل تنها چند نمونه از مبلمان این کارگاه هست که طراحی های بسیار شیکی دارند. این محصولات در عین سادگی و شیک بودن، خیلی منحصر به فرد هستند. محصولات این کارگاه به خاطر کیفیت زیاد کلاف خام، مشتریان دارد.

مبلمان سلطنتی چوبی مدل کاملیا

مبل سلطنتی مدل کاملیا

مدل های مختلف بوفه بخریم یا نخریم؟

همان‌طور که می‌دانید، ویترین برای نمایش و نگهداری ظروف گران‌قیمت استفاده می‌شود. بوفه‌ها هم جنبه تجملاتی دارند و یکی از لوازم کاربردی در منزل محسوب می‌شوند. اگر جزو افرادی هستید که وسایل ساده و مینیمال را دوست دارید، خرید بوفه به شما توصیه نمی‌شود و برایتان چندان مناسب نیست.

تولیدی چوب سلطان، میز ناهارخوری سلطنتی و میز ناهارخوری کلاسیک را با انواع مدل ‌های جذاب و چشم گیر مانند سرویس چوب عروس و ست مبل و میز ناهارخوری  با کلاف خام درجه یک تولید می ‌کند و به مشتریان عرضه می کند.

میز ناهارخوری سلطنتی چوبی مدل کاملیا

میز ناهارخوری سلطنتی مدل کاملیا

ولی اگر عاشق وسایل لوکس و گران‌قیمت هستید، خرید بوفه گزینه مناسبی برای شماست. مدل‌های مختلفی از بوفه کلاسیک و مدرن در بازار موجود هستند که با توجه به سبک دکوراسیون منزلتان می‌توانید یکی را انتخاب و خریداری کنید. پس از آن باید یاد بگیرید که بوفه چوبی کلاسیک کجا قرار می گیرد؟تا یک چیدمان شیک و جذاب در خانه ایجاد کنید.

صنایع چوب سلطان با تولید انواع سرویس خواب سلطنتی و سرویس خواب کلاسیک  با کلاف خام عالی مانند تخت خواب ، به اتاق خواب شما زیبایی را هدیه می ‌‌دهد.

سرویس خواب چوبی سلطنتی مدل کاملیا

سرویس خواب سلطنتی مدل کاملیا

در هنگام خرید بوفه به چه نکاتی توجه کنیم

هنگام خرید بوفه، به غیر از اینکه بدانیم بوفه چوبی کلاسیک کجا قرار می گیرد؟ باید مسائل دیگری را هم درنظر بگیریم. یکی از این مسائل این است که هنگام خرید بوفه به چه نکاتی توجه کنیم. در این بخش برخی از این نکات را نام می‌بریم:

جنس و کیفیت چوب

جنس و کیفیت چوب تاثیر زیادی در زیبایی، مقاومت و عمر بوفه چوبی دارد. بهتر است که از خرید بوفه های ساخته شده از چوب های نامعلوم، پلاستیک، فلز یا ام دی اف خودداری کنید. به جای آن، سعی کنید بوفه های ساخته شده از چوب های طبیعی، مانند راش، گردو، زغال اخته، فندق، پالم و … را انتخاب کنید.

ویترین چوبی سلطنتی مدل کاملیا

ویترین چوبی مدل کاملیا

ساخت میز ناهارخوری، سرویس خواب و مبل ( که به انگلیسی به آن  sofa گفته می شود ) و انواع مختلف میز ، یک گوشه کوچک از هنر تولیدی سلطان است. این کارگاه سلطان وسایل چوبی دیگری ائم از: میز کنسول، ست مبل و میز ناهارخوری کلاسیک را هم تولید می‌‌‌‌‌‌کند که به خاطر داشتن کلاف خام بی ‌نظیر، مشتریان زیادی دارند.

آینه و میز کنسول چوبی مدل کاملیا

آینه و میز کنسول مدل کاملیا

طرح و سبک بوفه

طرح و سبک بوفه باید با دکوراسیون و مبلمان خانه هماهنگ باشد. اگر خانه شما دارای دکوراسیون کلاسیک است، می‌توانید از بوفه‌های سلطنتی، شیشه‌ای، راش یا مارکتری استفاده کنید. اگر خانه شما دکوراسیون مدرن دارد، می‌توانید از بوفه‌های لاغر، رنگی، چرمی یا فلزی استفاده کنید.

کارگاه چوب سلطان، کلاف خام مبل، کلاف خام میز ناهارخوری، کلاف خام سرویس‌خواب و کلاف خام میز تلویزیون را با متریال مرغوب تولید کرده و به مشتریان عرضه می‌کند.

آینه و میزکنسول چوبی مدل برگذار

آینه و میزکنسول سلطنتی مدل برگذار

قیمت و بودجه

قبل از خرید بوفه چوبی، باید بودجه خود را مشخص کرده و با توجه به آن، گزینه‌های مختلف را مقایسه کنید. قیمت بوفه چوبی به عوامل مختلفی مانند جنس و کیفیت چوب، طرح و سبک، ابعاد و تزئینات آن بستگی دارد. به‌طورکلی، بوفه‌های سلطنتی، شیشه‌ای، راش و مارکتری از قیمت بالاتری نسبت به بقیه برخوردار هستند.

بوفه چوبی کلاسیک کجا قرار می گیرد؟

بعد از خرید و یاد گرفتن اینکه بوفه چوبی کلاسیک در کجا قرار می گیرد؟ ممکن است به فکر ست کردن آن با وسایل دکوراتیو و تزئینات مناسب باشید. در این قسمت به برخی از پیشنهادات ما در این زمینه می پردازیم:

مبل کلاسیک چوبی مدل کاجی

مبلمان کلاسیک مدل کاجی

• ظروف و لوازم تزئینی

یکی از بهترین راه ها برای ست کردن بوفه چوبی کلاسیک، استفاده از ظروف و لوازم تزئینی با طرح های کلاسیک، سنتی، دست ساز یا قدیمی است. مثلا می توانید از ظروف سفالی، چینی، بلور، فلزی یا شیشه ای با رنگ های قهوه ای، طلایی، سفید یا سبز استفاده کنید.

• فرش و پرده

فرش و پرده نیز می توانند نقش مهمی در ست کردن بوفه چوبی کلاسیک داشته باشند. بهتر است که از فرش و پرده های با طرح های کلاسیک، سنتی، گلدار، خطی یا هندسی استفاده کنید. رنگ فرش و پرده باید با رنگ بوفه و دکوراسیون خانه هماهنگ باشد.

مبل سلطنتی مدل سناتور

مبلمان سلطنتی چوبی مدل سناتور

نقش بوفه ویترین در دکوراسیون خانه

بعد از یادگرفتن اینکه بوفه چوبی کلاسیک کجا قرار می گیرد؟ باید نقش بوفه را دکوراسیون خانه هم بدانید. بوفه و ویترین به سبک کلاسیک نه تنها وسایل کاربردی هستند که می توانند وسایل، ظروف، لوازم تزئینی و … را نگهداری کنند، بلکه عامل زیبایی، شکوه، شخصیت و جذابیت فضای خانه هستند. با استفاده از بوفه و ویترین به سبک کلاسیک، می‌توانید فضای خانه را با سبک دکوراسیون خود هماهنگ کنید.

آینه و کنسول کلاسیک چوبی مدل ورونا

آینه و کنسول مدل ورونا

1. فضای خالی را پر کنید

بوفه و ویترین به سبک کلاسیک می‌توانند فضای خالی و بی روح خانه را پر کنند. مثلا اگر دیوار یا گوشه‌ای از خانه خالی است، می‌توانید یک بوفه یا ویترین زیبا را در آن قرار دهید تا فضای خانه را زنده کند.

2. فضای خانه را تقسیم کنید

بوفه و ویترین به سبک کلاسیک می‌توانند نقش جداساز در فضای خانه را داشته باشند. مثلا اگر فضای خانه شما باز است می‌توانید با قرار دادن یک بوفه یا ویترین در محل مناسب، فضای خانه را به قسمت‌های مختلف تقسیم کنید.

مبلمان چوبی سلطنتی مدل ورونا

مبل سلطنتی مدل ورونا

3. فضای خانه را نورانی کنید

بوفه و ویترین به سبک کلاسیک می‌توانند نقش نورپرداز در فضای خانه را بازی کنند. مثلا اگر فضای خانه شما تاریک است، می‌توانید با قرار دادن چراغ‌های مناسب در داخل یا بالای بوفه یا ویترین، فضای خانه را نورانی کنید.

ابعاد خانه را فراموش نکنید

در پایان، باید به این نکته توجه داشته باشید اینکه بوفه چوبی کلاسیک کجا قرار می گیرد؟ به ابعاد خانه شما هم بستگی دارد. درواقع ابعاد خانه شما نقش مهمی در انتخاب و قرار دادن بوفه، ویترین و کنسول به سبک کلاسیک دارد.

مبل سلطنتی چوبی مدل برگذار

مبلمان سلطنتی مدل برگذار

اگر خانه شما دارای فضای بزرگ و باز است، می توانید از بوفه، ویترین و کنسول های با ابعاد بزرگ و طرح های پرجزئیات استفاده کنید. اما اگر خانه شما دارای فضای کوچک و بسته است، می توانید از بوفه، ویترین و کنسول های با ابعاد کوچک و طرح های ساده استفاده کنید

نتیجه گیری

در این مقاله درمورد اینکه بوفه چوبی کلاسیک کجا قرار می گیرد؟ صحبت کردیم. بوفه چوبی کلاسیک یکی از وسایل دکوراتیو و کاربردی است که می تواند زیبایی و شکوه خاصی به فضای خانه ببخشد. برای خرید و قرار دادن بوفه چوبی کلاسیک در منزل، باید به نکات مختلفی مانند اندازه و محل قرارگیری، جنس و کیفیت چوب، طرح و سبک، قیمت و بودجه توجه کرد.

بوفه کلاسیک چوبی مدل سیلور

آینه و میز کنسول کلاسیک مدل سیلور

همچنین می توان با استفاده از ظروف، لوازم تزئینی، گل، شمع و … بوفه چوبی کلاسیک را ست کرده و زیباتر کرد. ویترین و کنسول نیز دو نوع بوفه چوبی هستند که می توانند نقش مهمی در دکوراسیون خانه داشته باشند.

با انتخاب و قرار دادن ویترین و کنسول به سبک کلاسیک، می توان فضای خانه را نورانی، گرم، جذاب و شخصیت دار کرد. در نهایت، باید به ابعاد خانه توجه کرده و با توجه به آن، بوفه، ویترین و کنسول مناسب را انتخاب کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

حساب کاربری ندارید؟