Blog

تعمیر سرویس خواب

تعمیر سرویس خواب، اولین راه‌ حل در مواجهه با آسیب ‌هایی است که به مبل، تخت و وسایل چوبی منزل وارد می ‌شود. شاید آسیب‌ هایی که به این وسایل وارد می شود کوچک باشد، اما کاملا در معرض دید قرار دارند. در این طور مواقع باید به فکر تعمیر سرویس خواب، مبل یا هر وسیله دیگری باشید.

تعمیر سرویس خواب چوبی سلطنتی مدل کاملیا

سرویس خواب سلطنتی مدل کاملیا

همان طور که می دانید، تعویض وسایل چوبی منزل می تواند هزینه های سنگینی داشته باشد. از طرف دیگر، نصب کردن و تعویض وسایل چوبی هم باعث می شود خانه کاملا بهم بریزد. پس در اینجا منطقی ترین و بهترین راه حل، تعمیر سرویس خواب و مبلمان و… است. با تعمیر کردن درواقع هم وقت و هم پول کمتری مصرف می ‌کنید.

تولیدی چوب سلطان، یکی از کارگاه‌‌ های کاربلد و ماهر در ساخت وسایل چوبی است. محصولات چوبی این کارگاه با کلاف خام بسیار باکیفیت تولید می شوند و به خاطر کیفیت و زیبایی، طرفداران زیادی دارد. از جمله این وسایل می توان به: مبل سلطنتی، مبل کلاسیک و مبل دسته چوبی و مبل استیل اشاره کرد.

مبلمان سلطنتی چوبی مدل کاملیا

مبل سلطنتی مدل کاملیا

چرا باید رنگ جدید به سرویس خواب زده بشه؟

هنگام تعمیر سرویس خواب می توانید رنگ جدیدی به آن بزنید. رنگ جدید هم باعث زیبایی وسیله می شود، هم جان تازه ای به آن می دهد. از طرفی استفاده از رنگ های درجه یک با کیفیت پوششی عالی باعث می شود کیفیت کار تضمین شود؛ طوری که انگار سرویس خواب را همین امروزه خریده اید.

سرویس خواب چوبی سلطنتی مدل کاملیا

سرویس خواب سلطنتی مدل کاملیا

کارگاه چوب سلطان، انواع میز ناهارخوری سلطنتی و میز ناهارخوری کلاسیک و ست مبل و میز ناهارخوری استیل و سلطنتی را با کلاف خام عالی و مرغوب تولید می کند و به دست مشتریان می‌ رساند.

میز ناهارخوری سلطنتی چوبی مدل کاملیا

میز ناهارخوری سلطنتی مدل کاملیا

تعمیر سرویس خواب یا خرید سرویس خواب

سرویس خواب از اجزای مهم در هر اتاق خواب است که وجود آن باعث زیبایی اتاق خواب می شود. طرح و مدل سرویس خواب با توجه به سلیقه شما می تواند انواع مختلفی باشد. اگر تخت شما آسیب دیده، بهتر است به جای خرید تخت جدید، به فکر تعمیر سرویس خواب باشید و با صرف هزینه کمتر، دوباره تخت خوابتان را نو کنید.

کارگاه چوب سلطان انواع سرویس خواب سلطنتی و سرویس خواب کلاسیک و سرویس چوب عروس را با مرغوب ترین و باکیفیت ترین کلاف خام تولید می ‌‌کند و باعث می شود باخیال راحت به خریدتان بپردازید.

سرویس خواب چوبی کلاسیک مدل کاجی

سرویس خواب کلاسیک مدل کاجی

تعمیر سرویس خواب و اجزای آن

تعمیر سرویس خواب در صورتی که تخت خودتان از کیفیت و متریال بهتری برخوردار است، عاقلانه ترین گزینه محسوب می شود. با تعمیر سرویس خواب و انتخاب یک رنگ جدید برای آن، می توانید تخت خوابتان را جدید کنید. درواقع با پرداخت هزینه کمتر، همان تخت قدیمی را رنگ و تعمیر می کنید و انگار که صاحب یک سرویس خواب نو می شوید.

لازم به ذکر است که کارگاه چوب سلطان علاوه بر مبل و میز ناهارخوری و …  وسایل چوبی دیگری مثل: میز، ست مبل و میز ناهارخوری استیل و سلطنتی را هم تولید می ‌‌کند. این وسایل را در کنار بقیه وسایل منزل استفاده کنید تا ببینید که خانه شما چقدر زیباتر و دل نشین تر شده است. محصولات کارگاه سلطان به علت مرغوب بودن کیفیت کلاف خام، مشتریان زیادی دارد.

آینه و میز کنسول چوبی مدل ورونا

آینه و میز کنسول مدل ورونا

لکه گیری رنگ و ورق طلای سرویس های چوبی چگونه است ؟

اگر سرویس خواب یا میز، کمد و مبلمان شما از جنس چوب باشد یا نئوپان شما پوشش رنگی داشته باشد، به مرور در اثر اتفاقات مختلف پر از خط و خش می شود. همین رنگ پریدگی و خط و خش روی وسایل باعث می شود زیبایی وسایل کم کم از بین برود و کهنه به نظر بیاید. در این بخش روش هایی برای تعمیر سرویس خواب را نام می بریم.

کارگاه لوازم چوب سلطان، کلاف خام مبل، کلاف خام میز ناهارخوری، کلاف خام سرویس‌خواب و کلاف خام میز تلویزیون را با متریال درجه یک تولید می ‌کند و به مشتریان عرضه می کند.

سرویس خواب چوبی سلطنتی مدل برگذار

سرویس خواب سلطنتی مدل برگذار

نحوه از بین بردن خش و رنگ پریدگی مبل چگونه است ؟

برای تعمیر سرویس خواب یا مبل رنگ خورده و بدون رنگ می توانید از این روش استفاده کنید: از چوب گردو برای از بین بردن لکه های کوچک استفاده کنید. به این صورت که ابتدا مغز گردو را روی قسمت موردنظر بکشید تا چربی گردو به خورد چوب برود و خراش آن کامل از بین برود، سپس آن را تمیز کنید.

در روش دوم می توانید از مخلوط سرکه با روغن مایع برای از بین بردن خراش های جزئی استفاده کنید.برای این روش، حوله را به محلول آغشته کنید و روی خراش های چوب بکشید تا کاملا از بین برود.

استفاده از ماژیک مخصوص چوب هم برای لکه های بزرگ مناسب است. تعمیر سرویس خواب با این سه روش می تواند کارتان را راه بیندازد، در غیر این صورت می توانید از روش های دیگر استفاده کنید.

مبل سلطنتی چوبی مدل برگذار

مبلمان سلطنتی مدل برگذار

تعمیر پایه شکسته مبلمان چگونه است ؟

جابه‌جایی نادرست مبلمان باعث آسیب و شکستگی پایه مبل می شود. هنگام جابه‌جایی باید مراقب باشید آن ها را روی زمین نکشید. قرار دادن وسایل سنگین روی مبلمان، قرار دادن آن ها روی سطح ناهموار و بازی کردن با پیچ های داخلی آن، از علل آسیب به پایه مبلمان است.

اگر آسیب وارد شده به مبلمان جزئی بود می توانید با چسب چوب آن را درست کنید. برای این کار با کاردک چسب را داخل درز ایجاد شده روی مبل بریزید و مبلمان را روی زمین بگذارید و اجازه دهید چسب در هوای آزاد خشک شود.

مبلمان کلاسیک چوبی مدل ویکتریا

مبلمان کلاسیک مدل ویکتریا

یک روش دیگر برای تعمیر پایه لق مبلمان، استفاده از سوپاپ است. این سوپاپ ها در اندازه های متفاوت تولید می شوند و شما می توانید برای پایه کوتاه شده، یک سوپاپ با اندازه مناسب بخرید و زیر مبل وصل کنید. اگر پایه مبلمان شما به طور کامل جدا شده می توانید از بلاک استفاده کنید. بلاک یک نوع گیره است که برای تعمیر شکستگی های مبلمان استفاده می شود.

مبلمان کلاسیک چوبی مدل کاتالیا

مبل کلاسیک مدل کاتالیا

تعمیر گوشه های شکسته مبلمان

یکی دیگر از جاهای مبلمان که خیلی در معرض شکستگی قرار دارد، شکسته شدن گوشه و لبه های مبل و میز است. بعضی از این شکستگی ها طوری هستند که بتوانید آن ها را خودتان در خانه تعمیر کنید. برای این کار باید چسب چوب یا دیگر چسب های صنعتی را تهیه کنید.

مبلمان کلاسیک چوبی مدل شهرزاد

مبل سلطنتی طرح کلاسیک مدل شهرزاد

سپس بخش جدا شده را با چسب به سطح اصلی شکستگی بچسبانید و چند دقیقه محکم نگه دارید تا به خوبی بچسبد. اگر کاملا نچسبیده بود می توانید از میله های نگهدارنده هم استفاده کنید. به این صورت که یک میله را زیر شکستگی پیچ کنید تا کامل محکم شود و درنهایت اگر جای شکستگی به شکل خراش معلوم شد، آن را پولیش کنید.

مبل سلطنتی چوبی مدل سلطان

مبلمان سلطنتی مدل سلطان

کهنگی تخت خواب مهمترین عامل ایجاد سرو صدای اضافی

یکی از عواملی که باعث ایجاد سروصدای زیاد و آزاردهنده در تخت خاب می شود، به پایان رسیدن عمر مفید تشک تخت خواب است. در چنین مواقعی دیگر تعمیر سرویس خواب جواب نمی دهد و باید مستقیما تشک را با یک تشک نو تعویض کنید.

قرارگیری تخت در جای نامناسب و تراز نبودن محل سرویس خواب می تواند از رایج ترین دلایل جیرجیر کردن تخت خواب باشد. مثلا اگر تخت در سطح ناصاف و غیرمسطح باشد یا زیر تخت هیچ فرش و موکتی نباشد، باعث می شود تخت خواب مدام در حرکت باشد و به مرور با شل شندن قلاب های تخت، صداهای آزاردهنده ایجاد کند.

سرویس خواب سلطنتی چوبی مدل ورونا

سرویس خواب سلطنتی مدل ورونا

نتیجه گیری

تعمیر سرویس خواب یکی از اقداماتی است که هنگام روبه رو شدن با خرابی تخت به ذهنمان می رسد. البته این روش تنها در زمانی خوب است که سرویس خواب شما به اندازه کافی نو و قابل استفاده باشد، همچنین متریال درجه یکی داشته باشد.
اگر سرویس خواب این ویژگی ها را داشته باشد، با یک تعمیر ساده کارش راه میفتد، در غیر این صورت باید تعویض شود. به صورت کلی تعمیر سرویس خواب یک روش عالی برای نو کردن تخت و برطرف کردن نواقص آن است.

سرویس خواب کلاسیک چوبی مدل سیلور

سرویس خواب کلاسیک مدل سیلور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

حساب کاربری ندارید؟