Blog

فرق مبل استیل با سلطنتی

تفاوت مبل استیل و سلطنتی در دنیای مبلمان، که دو مدل بسیار محبوب برای مبلمان هستند، بسیار مهم است. هر دو این مدل‌ها، با مزایا و معایب خود، به عنوان گزینه‌های مناسبی برای دکوراسیون شما هستند. اما چه تفاوت‌هایی بین مبل سلطنتی و مبل استیل وجود دارد؟ در این مطلب به بررسی این تفاوت‌ها می‌پردازیم.

مبل سلطنتی مدل مازراتی

چوب سلطان، یکی از کارگاه ‌هایی است که محصولات چوبی تولید ‌و عرضه می ‌کند. این صنایع چوب شامل: مبل سلطنتی و مبل کلاسیک و مبل دسته چوبی و مبل استیل هستند. محصولاتی که توسط صنایع چوب سلطان تولید می ‌شود، به دلیل زیبایی و کیفیت بالای کلاف خام، مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته است.

مبلمان سلطنتی مدل سناتور

مبلمان سلطنتی مدل سناتور

چرا به مبل سلطنتی استیل می‌گویند؟

شاید به ذهن شما این سوال برسد که چرا به مبلمان سلطنتی، استیل گفته می‌شود و تفاوت مبل سلطنتی با استیل چیست؟ این نام از ویژگی‌های مبلمان سلطنتی نشات گرفته است. عبارت “استیل” از کلمه‌ی “style” در زبان انگلیسی گرفته شده است و این مبلمان به دلیل زیبایی بی‌نظیری که دارد، با نام “استیل” شناخته می‌شود.

مبل کلاسیک مدل 507 کاجی

درضمن خوب است بدانید که میز ناهارخوری از جمله وسایل پرکاربردی است که کنار مبلمان استفاده می‌شود. صنایع چوب سلطان، انواع میز ناهارخوری سلطنتی و میز ناهارخوری کلاسیک و ست مبل و میز ناهارخوری و کنسول را با بهترین کلاف تولید می‌کند و در اختیار مشتریان عزیز خود قرار می‌دهد.

برخی افراد به اشتباه فکر می‌کنند که مبل‌های استیل از فلز خاصی تولید می‌شوند، اما این ادعا اشتباه است. مبلمان سلطنتی و استیل به دلیل طرح و نقش‌های بسیار زیبا و دکوراتیو که دارند، با این نام‌ها شناخته می‌شوند.

مبلمان سلطنتی مدل برگذار

عکس مبل استیل مدل برگذار

در واقع، این مبلمان‌ها از مواد مختلفی مانند چوب، پارچه و فلز ساخته می‌شوند، اما طراحی و نمایش بی‌نظیر آنها، آنان را به عنوان نمادی از شیوه و سبک زیبایی در دنیای مبلمان به یاد می‌آورد.

استفاده از تخت خواب ساده و شیک، باعث افزایش جلوه و زیبایی اتاق خواب شما می شود. صنایع چوب سلطان با تولید انواع سرویس خواب سلطنتی و سرویس خواب کلاسیک را با بهترین کلاف، زیبایی را به اتاق خواب شما می‌آورد.

مبلمان سلطنتی چوبی مدل کاملیا

مبل سلطنتی مدل کاملیا

 مبل استیل چیست ؟

مبلمان استیل دارای ویژگی‌های بسیار خاصی هستند که آنها را از دیگر نوع مبلمان‌ها متمایز می‌کند و باعث ایجاد تفاوت مبل سلطنتی با استیل شده است. یکی از ویژگی‌ های مبل استیل، منبت‌کاری‌های زیبا و هنرمندانه است که در بدنه آنها قرار دارد. این منبت‌کاری‌ها به رنگ طلایی اغلب طراحی شده‌اند و به مبلمان استیل حالت اشرافی و شیکی می‌بخشند.

ارتفاع بلند و حالت رسمی این نوع مبلمان، از ویژگی‌های دیگر آنها است که آنها را برای استفاده در پذیرایی‌های رسمی مناسب می‌‌‌شود. در واقع، مبلمان استیل و سلطنتی با طراحی خاص و ویژگی‌های زیبایی که دارند، جزئی از دکوراسیون‌های اشرافی بسیاری از خانه‌ها و محیط‌ های بزرگ هستند.

میز ناهارخوری سلطنتی چوبی مدل کاملیا

میز ناهارخوری سلطنتی مدل کاملیا

تولیدی چوب سلطان علاوه بر وسایل چوبی مبل و سرویس‌خواب و میز ناهارخوری، محصولات چوبی دیگری نظیر: میز کنسول و ست مبل و میز ناهارخوری و ست مبل و میز ناهارخوری کلاسیک را هم تولید می‌‌کند. استفاده از این وسایل در پذیرایی، زیبایی را به منزلتان می‌آورد. محصولات ذکر شده به دلیل بالا بودن کیفیت کلاف خام، طرفداران زیادی دارد.

مبل سلطنتی چوبی مدل برگذار

مبل سلطنتی مدل برگذار

فرق مبل استیل و سلطنتی از نظر تنوع در طرح

مبل‌های استیل دارای تنوع بسیار زیادی در طرح و دکوراسیون هستند که باعث می شود تفاوت مبل سلطنتی با استیل زیاد شود. طرح‌های مختلف و متنوعی از مبل‌های استیل برای انتخاب در بازار موجود است. این طرح‌ها شامل مبل‌های دونفره، سه‌نفره و چهارنفره، صندلی‌های تکی و دونفره، تخت‌های استیل، میزهای جلومبلی، و غیره هستند.

مبل سلطنتی چوبی مدل برگذار

مبلمان سلطنتی مدل برگذار

تولیدی صنایع چوب سلطان، کلاف خام مبل و کلاف خام میز ناهارخوری و کلاف خام سرویس‌خواب و کلاف خام کنسول را با کیفیت بسیار بالا و متریال درجه یک تولید می‌کند و در اختیار مشتریان گرامی قرار می‌دهد.

طرح‌های مختلف مبل‌های استیل در طرح و شکل متفاوتی ارائه می‌شوند. برخی از آنها دارای منحنی‌های نرم و کم‌تر پیچیده هستند، در حالی که برخی دیگر دارای طرح‌های زیبا و پیچیده‌تری هستند که با استفاده از تکنولوژی برش لیزری و منبت کاری روی فلز، طراحی شده‌اند.

مبل سلطنتی چوبی مدل برگذار

مبل سلطنتی مدل برگذار

چیدمان مبل استیل سلطنتی

یک تفاوت مبل سلطنتی با استیل می تواند در نحوه چیدمان باشد. مبل استیل به دلیل ظاهری ساده و مدرن، می‌تواند با سبک دکوراسیون داخلی مدرن، سنتی سازگاری داشته باشد. در زیر چند نکته برای چیدمان مبل استیل آمده است:

مبل استیل را به دور از دیوار قرار دهید تا به آن فضای کافی داده شود و امکان استفاده از آن راحت‌تر شود.
در چیدمان مبل استیل، می‌توانید از دیوارهای رنگی و طرح‌دار استفاده کنید تا با رنگ و طرح مبل، تعادل بیشتری در دکوراسیون داخلی ایجاد شود.

مبل کلاسیک مدل سیلور

مبل کلاسیک مدل سیلور

بهتر است در چیدمان مبل استیل، از دیگر عناصر دکوراسیونی ساده و کم حجم استفاده کنید تا تعادل در دکوراسیون داخلی حفظ شود.
برای ایجاد تنوع در ظاهر مبل استیل، می‌توانید از روکش‌های مختلفی برای صندلی‌ها استفاده کنید. روکش‌های چرمی، پارچه‌ای و ترکیبی از این دو، انتخاب‌های خوبی برای چیدمان مبل استیل هستند.

برای ایجاد تعادل در چیدمان مبل استیل، می‌توانید از میز و صندلی‌های دیگری با ظاهر مشابه استفاده کنید. میزهایی با پایه‌های فلزی و سطوح شیشه‌ای، به خوبی با مبل استیل ست می‌شوند و تعادلی بین عناصر دکوراسیون داخلی ایجاد می‌کنند.

مبل کلاسیک مدل سیلور

مبل کلاسیک مدل سیلور

فرق مبل استیل با سلطنتی در خرید

خرید مبل استیل، به دلیل ویژگی‌های منحصر به فرد آن، می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها برای دکوراسیون داخلی خانه و محیط‌های کاری باشد. در زیر چند نکته برای خرید مبل استیل و توجه به تفاوت مبل سلطنتی با استیل آمده است:

تفاوت خرید مبل سلطنتی با استیل
اندازه و فضای موجود
جنس و کیفیت
طرح و رنگ
روکش
قیمت
ضمانت
توجه به جزئیات
تجربه خریداران
بررسی قابلیت تنظیم

فرق مبل استیل با سلطنتی از نظر قیمت

یک تفاوت دیگر از چندین تفاوت مبل سلطنتی با استیل در قیمت آن‌هاست. قیمت مبل سلطنتی، به دلیل طراحی و متریال‌های با کیفیت و همچنین دست‌ساز بودن آن‌ها، بالا است و می‌تواند بسته به برند، جنس و نوع مبل، طراحی و کیفیت آن، متفاوت باشد. همچنین، محل خرید، فصل خرید و شرایط بازار نیز به قیمت مبل سلطنتی تأثیر می‌گذارد.

مبلمان سلطنتی مدل کاملیا

مبلمان سلطنتی کاملیا

تفاوت مبل استیل و سلطنتی از نظر وزن

وزن مبل سلطنتی هم از مواردی است که باعث تفاوت مبل سلطنتی با استیل می‌شود. بستگی به اندازه و طراحی آن دارد. با توجه به اینکه مبل‌های سلطنتی اغلب از جنس‌ها و متریال‌های سنگین و با کیفیت بالا ساخته شده‌اند، وزن آن‌ها نیز بالاست. در صورتی که مبل سلطنتی با طراحی بزرگ و حجیم باشد، وزن آن نیز بیشتر از مبل‌های دیگر خواهد بود.

همچنین، وزن مبل سلطنتی بر اساس نوع متریالی که در آن استفاده شده‌است، متفاوت است. برای مثال، مبل سلطنتی با چوب صندل، چوب سرو و چوب رز، وزن متفاوتی خواهند داشت. همچنین، وزن مبل سلطنتی ممکن است به دلیل استفاده از موادی مانند فلزات سنگین، پارچه‌های ضخیم و روکش‌های چرم با کیفیت بالا، بیشتر از مبل‌های دیگر باشد.

مبلمان سلطنتی مدل کاملیا

مبلمان سلطنتی کاملیا

تعداد مبل مبلمان سلطنتی

تعداد مبل در مبلمان سلطنتی می‌تواند منجر به تفاوت مبل سلطنتی با استیل شود و بسته به نوع و طراحی مبلمان مورد نظر، تغییر کند. در بعضی از مبلمان‌های سلطنتی، تنها یک مبل سلطنتی بزرگ وجود دارد که به تنهایی کافیست برای ایجاد حس لوکس و شکوه. در بعضی دیگر از مبلمان‌های سلطنتی، تعداد مبل‌ها بیشتر است و شامل ترکیبی از مبل‌های سه نفره، دو نفره و یک نفره است.

مبلمان کلاسیک چوبی مدل شهرزاد

مبل سلطنتی طرح کلاسیک مدل شهرزاد

نتیجه گیری

در مجموع با بررسی تفاوت مبل سلطنتی با استیل، هر دو نوع مبل با مزایا و معایب خود، به عنوان گزینه‌های مناسبی برای ساخت مبلمان استفاده می‌شوند. اگر شما به دنبال یک مبل با ظاهری کلاسیک و گران‌قیمت هستید، مبل سلطنتی می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

اما اگر به دنبال یک مبل با طراحی مدرن و سبک هستید، مبل استیل می‌تواند گزینه بهتری باشد. بنابراین، بسته به سلیقه شما و سبک دکوراسیون داخلی خانه، می‌توانید یکی از این دو نوع مبل را انتخاب کنید. البته مهمترین نکته در انتخاب مبل، کیفیت و ماندگاری آن است که باید به دقت تفاوت مبل سلطنتی با استیل را در نظر داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

حساب کاربری ندارید؟