Blog

شستشوی صندلی ناهار خوری

تمیز کردن میزناهارخوری یکی از کارهایی است که باید بلافاصله پس از صرف غذا روی میز انجام شود؛ زیرا میز ناهارخوری بعد از خوردن انواع غذا و نوشیدنی سریع لکه می ‌گیرد و به راحتی کثیف می ‌شود. بنابراین بهتر است همان لحظه پس از اتمام کارمان، چند دقیقه از وقتمان را به تمیز کردن آن اختصاص دهیم که همیشه تمیز و مرتب باشد.

تمیز کردن میزناهارخوری

کارگاه چوب سلطان، یکی از کارگاه‌‌های باتجربه در ساخت وسایل چوبی است. این کارگاه محصولات چوبی مختلف فراوانی از جمله: مبل سلطنتی، مبل کلاسیک و مبل دسته چوبی و مبل استیل  می‌‌سازد. محصولات تولید شده توسط این کارگاه به دلیل زیبایی و کیفیت کلاف خام زیاد، مشتریان زیادی دارد.

میز ناهار خوری کلاسیک مدل کاجی فرانسوی

مراحل تمیز کردن صندلی‌های میز ناهارخوری

مراحل تمیز کردن میز ناهارخوری به ویژه صندلی‌های آن به شرح زیر است:

● تمیز کردن صندلی‌های میز ناهارخوری● تمیز کردن میزناهارخوری چوبیشستشو پارچه میز ناهارخوری● گردگیری پارچه میز ناهارخوری
گردگیریگردگیریابتدا پارچه را تفکیک کنید
شستشوشستشواستفاده از مایع شوینده
خشک کردنخشک کردنشستشو با آب
خشک کردن

● تمیز کردن صندلی‌های میز ناهارخوری

گردگیری: ابتدا با استفاده از برس یا پارچه نرم، گرد و غبار روی صندلی‌ها را بردارید.
شستشو: سپس با استفاده از مایع شوینده ملایم و پارچه نرم، صندلی‌ ها را پاک کنید.

کارگاه چوب سلطان، انواع میز ناهارخوری سلطنتی و میز ناهارخوری کلاسیک را با کلاف خام عالی تولید و عرضه می‌کند.پاک کردن لکه‌ها: در صورت وجود لکه‌ های مقاوم، می ‌توانید از پاک‌کننده‌‌های خاص چون پاک کننده شراب استفاده کنید.

میز ناهار خوری کلاسیک مدل کاجی رومی

تولیدی چوب سلطان انواع سرویس خواب سلطنتی و سرویس خواب کلاسیک و سرویس چوب عروس را با بهترین کلاف خام تولید می‌‌کند و همین امر باعث می‌شود خیال شما عزیزان در هنگام خرید راحت باشد.

خشک کردن: برای خشک کردن صندلی ‌ها، از پارچه تمیز استفاده کنید و صندلی‌ها را خشک کنید.
علاوه بر وسایل چوبی که شامل مبل، ست مبل و میز ناهارخوری و سرویس خواب و سایر وسایل می‌شود، کارگاه سلطان، محصولات چوبی دیگری مانند ست مبل و میز ناهارخوری استیل و سلطنتی نیز می‌سازد.

از جمله این وسایل: میز کنسول و ست مبل و میز ناهارخوری و کنسول هستند که به دلیل کیفیت زیاد کلاف خام، مشتریان زیادی دارد.

میز ناهار خوری کلاسیک مدل آماتیس

● تمیز کردن میزناهارخوری چوبی

گردگیری: برای تمیز کردن میزناهارخوری ابتدا با استفاده از برس یا پارچه نرم، گرد و غبار روی صندلی‌ها را بردارید.
شستشو: سپس با استفاده از مایع شوینده ملایم و پارچه نرم، صندلی‌ها را پاک کنید. برای جلوگیری از آسیب به چوب، حتماً از آب کمی استفاده کنید.

خشک کردن: برای خشک کردن صندلی‌ها، از پارچه تمیز استفاده کنید و صندلی‌ها را خشک کنید. در صورتی که صندلی‌ها چوبی با روکش چرمی باشند، می‌توانید از محلول شستشوی چرم استفاده کنید.

میز ناهار خوری کلاسیک مدل کارن

کارگاه محصولات چوب سلطان،  کلاف خام مبل و کلاف خام میز ناهارخوری و کلاف خام سرویس‌خواب و کلاف خام کنسول را با متریال درجه یک و باکیفیت تولید می‌کند و در اختیار مشتریان محترم قرار می‌دهد.

● روش شستن پارچه میز ناهارخوری

هنگام تمیز کردن میزناهاخوری و پارچه میز، از روش زیر کمک بگیرید:
ابتدا پارچه را تفکیک کنید: برای جلوگیری از رنگ ریزی و جلوگیری از مخلوط شدن رنگ‌ها، پارچه‌های مختلف را از هم تفکیک کنید.
استفاده از مایع شوینده: پارچه‌ها را با مایع شوینده ملایم و سرد شستشو دهید.

میز ناهار خوری کلاسیک مدل الینا

خشک کردن: پارچه‌ها را به خشک کننده داده یا به طور دستی خشک کنید. در صورت استفاده از خشک کننده، حتماً باید مطمئن شوید که پارچه‌ها شسته شده و آماده خشک کردن هستند.

● گردگیری پارچه میز ناهارخوری

برای تمیز کردن میزناهارخوری و پارچه آن، با استفاده از برس یا پارچه نرم، گرد و غبار روی پارچه‌ها را بردارید. در صورت وجود لکه، می‌توانید از پاک‌کننده‌های خاص برای پاک کردن لکه‌های مقاوم استفاده کنید.

میز ناهار خوری کلاسیک مدل 507 کاجی

● شستشو پارچه میز ناهارخوری

برای تمیز کردن میزناهارخوری و شستشوی پارچه میز از مراحل زیر استفاده کنید:

ابتدا پارچه را تفکیک کنید: برای جلوگیری از رنگ ریزی و جلوگیری از مخلوط شدن رنگ‌ها، پارچه‌های مختلف را از هم تفکیک کنید.
استفاده از مایع شوینده: پارچه‌ها را با مایع شوینده ملایم و سرد شستشو دهید. در صورت وجود لکه‌های سخت، می‌توانید از پاک کننده‌های خاص برای پاک کردن لکه‌های مقاوم استفاده کنید.

میز ناهارخوری سلطنتی مدل کاملیا

ناهارخوری سلطنتی مدل کاملیا

شستشو با آب: پارچه‌ها را با آب ملایم شستشو دهید تا از مایع شوینده باقی مانده خارج شوند.
خشک کردن: پارچه‌ها را به خشک کننده داده یا به طور دستی خشک کنید. در صورت استفاده از خشک کننده، حتماً باید مطمئن شوید که پارچه‌ها شسته شده و آماده خشک کردن هستند.

میز ناهارخوری سلطنتی چوبی مدل کاملیا

میز ناهارخوری سلطنتی مدل کاملیا

نکاتی برای تمیز کردن و گردگیری مبل سلطنتی

برای تمیز کردن میزناهارخوری چوبی، باید به نکات زیر توجه کرد:

تمیز کردن میزناهارخوری چوبی
گردگیری
شستشو
پاک کردن لکه‌ها
استفاده از روغن چوب
حفظ رطوبت
جلوگیری از تماس با حرارت شدید
استفاده از پایه محافظ
نگهداری منظم

1. گردگیری
در ابتدا، با استفاده از برس یا پارچه نرم، گرد و غبار روی میز چوبی را بردارید.

2. شستشو
در صورت لزوم، از مایع شوینده ملایم و پارچه نرم برای شستشوی میز چوبی استفاده کنید. برای جلوگیری از آسیب به چوب، حتماً از آب کمتر استفاده کنید.

میز ناهارخوری کلاسیک چوبی مدل سیلور

میز ناهارخوری کلاسیک مدل سیلور

3. پاک کردن لکه‌ها
در صورت وجود لکه‌های مقاوم، می‌توانید از پاک کننده‌های خاصی مانند پاک کننده‌های قوی برای تمیز کردن میزناهارخوری استفاده کنید.

4. استفاده از روغن چوب
برای محافظت از میز چوبی، می‌توانید از روغن چوب استفاده کنید. این روغن باعث نرمی چوب و جلوگیری از خشک شدن آن می‌شود. همچنین، باعث افزایش مقاومت چوب نسبت به خط و خش می‌شود.

میزناهارخوری کلاسیک مدل سیلور

میز ناهارخوری کلاسیک سیلور

5. حفظ رطوبت
برای حفظ رطوبت میز چوبی هنگام تمیز کردن میز ناهاخوری، باید از تماس با آب و مایعات جلوگیری کرد. در صورتی که مایعی بر روی میز چوبی ریخت، باید آن را به سرعت پاک کنید.

6. جلوگیری از تماس با حرارت شدید
برای جلوگیری از آسیب به چوب، باید از تماس با حرارت شدید یا نور خورشید مستقیم جلوگیری کرد.

7. استفاده از پایه محافظ
برای جلوگیری از خط و خش روی میز چوبی حین تمیز کردن میز ناهارخوری، می‌توانید از پایه محافظ استفاده کنید.

میز ناهارخوری کلاسیک مدل شهرزاد

میز ناهارخوری سلطنتی طرح کلاسیک شهرزاد

8. نگهداری منظم
برای حفظ ظاهر میز چوبی، باید آن را با دقت و با استفاده از محصولات مناسب نگهداری کرد. همچنین، باید به صورت منظم میز چوبی را تمیز کرد.

از بین بردن لکه‌های میز ناهارخوری چگونه است ؟

برای از بین بردن لکه‌های موجود در زمان تمیز کردن میزناهارخوری چوبی، می‌توانید از روش‌های زیر استفاده کنید:

از بین بردن لکه‌های میز ناهارخوری
استفاده از آب و صابون
استفاده از اسید استاریک
استفاده از پاک کننده‌های خاص

استفاده از آب و صابون: اگر لکه‌ها جدید و نسبتاً سطحی هستند، می‌توانید از آب و صابون استفاده کنید. برای این کار، یک پارچه نرم را به آب ببخشید و به محکمی آب را فشار دهید تا از بین لکه‌ها برود، سپس با صابون یا مایع شوینده ملایم، میز را تمیز کنید و با یک پارچه خشک، آن را خشک کنید.

میز ناهارخوری کلاسیک مدل کاتالیا

عکس میزناهارخوری استیل مدل کاتالیا

استفاده از اسید استاریک: برای از بین بردن لکه‌های سفید روی میز چوبی، می‌توانید از اسید استاریک استفاده کنید. برای این کار، یک قاشق چایخوری اسید استاریک را با یک لیوان آب مخلوط کنید، سپس با یک پارچه نرم آن را به محکمی روی لکه بمالید و دوباره با پارچه‌ای خیس، میز را تمیز کنید و با یک پارچه خشک، آن را خشک کنید.

استفاده از پاک کننده‌های خاص: برای از بین بردن لکه‌های مختلف برای تمیز کردن میزناهارخوری چوبی، می‌توانید از پاک کننده‌های خاص مانند پاک کننده شراب استفاده کنید.

میز ناهارخوری کلاسیک چوبی مدل کاتالیا

میز ناهارخوری کلاسیک مدل کاتالیا

قبل از استفاده از هر گونه پاک کننده خاص، بهتر است روی یک قسمت کوچک از میز تست شود تا مطمئن شوید که به چوب آسیب نمی‌رساند. همچنین باید به دقت دستورالعمل استفاده از پاک کننده را دنبال کنید. پس از استفاده از پاک کننده، میز را با یک پارچه خشک تمیز کنید.

تميز كردن ميز چوبي

میز چوبی، با زیبایی بی‌نظیر و حس گرم و صمیمی که به منزل می‌بخشند نقش مهمی در دکوراسیون داخلی دارند. اما برای درخشندگی همیشگی و شفافیت چوب میز توجه زیادی لازم است. یکی از مهمترین عوامل در همیشه تمیز و براق نگه داشتن میز چوبی گردگیری به صورت منظم و همیشگی است.

میز ناهارخوری کلاسیک چوبی مدل کاجی

میزناهارخوری کلاسیک مدل کاجی

این ذرات ریز گرد و غبار به راحتی روی چوب جمع می شود و در صورتی که زود تمیز نشود باعث ایجاد لکه‌های غیرقابل تمیز شدن می شود. علاوه بر این، گرد و خاک می‌تواند زیر رنگ چوب نفوذ کند و باعث ازبین رفتن آن‌ شود. اما با گردگیری منظم می‌توانید از خراب شدن و از بین رفتن رنگ میز خود جلوگیری کنید.

میز ناهارخوری سلطنتی چوبی مدل ورونا

میز ناهارخوری سلطنتی مدل ورونا

حداقل یک بار در هفته باید وسایل چوبی و میز چوبی خود را با یک پارچه نرم و تمیز پاک کنید. این کار نه تنها گرد و خاک را از روی سطح چوب پاک می‌کند، بلکه از جمع شدن آن و ایجاد لکه‌ها جلوگیری می‌کند.

میز ناهارخوری کلاسیک چوبی مدل کاجی

میز ناهارخوری کلاسیک مدل کاجی

براق کننده چوب مبل سلطنتی

مبل‌های سلطنتی به نقش و نگار های زیبایی که روی چوب آن ایجاد می‌شوند معروف هستند و همین منبت کاری ها است که موجب شده  این مبلمان همچنان پرطرفدار باشد. تمیز کردن و براق کردن چوب مبل سلطنتی و تمیزی پارچه ی آن در ظاهر این مبل بسیار موثر است.

به همین دلیل است که باید طرز تمیز کردن چوب و پارچه ی مبل سلطنتی را بدانید و از مواد شوینده و ضد عفونی کننده مناسبی برای این کار استفاده کنید.

میز ناهارخوری کلاسیک مدل کاجی

میزناهارخوری کلاسیک چوبی مدل کاجی

با توجه به اینکه شستشوی اشتباه و استفاده از شوینده‌های نامناسب باعث تغییر رنگ پارچه مبل و خراب شدن فوم آن میشود از این رو توصیه می‌کنیم از خدمات باکیفیت و تضمین‌شده شرکت‌های مبل‌شویی معتبر استفاده کنید.

نتیجه‌گیری

تمیز کردن میزناهارخوری، یکی از کارهای ضروری در هر خانه و محل کار است. با استفاده از روش‌های مناسب می‌توانیدمیزناهارخوری خود را به راحتی و با کیفیت تمیز کنید. برای تمیز کردن میز ناهارخوری، می‌توانید از روش‌های مختلفی مانند استفاده از مواد طبیعی، مواد شوینده یا الکل استفاده کنید.

در هر صورت، باید به دقت و با احتیاط کار را انجام داده و از استفاده از موادی که می‌توانند به میزناهارخوری آسیب برسانند، خودداری کنید. با رعایت این نکات، می‌توانید میزناهارخوری خود را به راحتی تمیز کنید و از ظاهری تمیز و زیبا برای انجام وعده‌های غذایی خود لذت ببرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

حساب کاربری ندارید؟