Blog

جدیدترین رنگ چوب مبل کلاسیک

اکثر مردم هنگام خرید مبل کلاسیک بیشتر به سمت رنگ‌های بژ، صدفی، نسکافه‌ای، کرم و قهوه‌ای می‌روند. تناژ و طیف جدید ترین رنگ مبل رنگ‌های نسکافه‌ای، بژ و قهوه‌ای بسیار گسترده است به همین دلیل اخیرا در تولید مبل‌های کلاسیک از این مدل رنگ‌ها برای پارچه و چوب آن استفاده می‌کنند.

عکس مبلمان کلاسیک مدل کاتالیا

رنگ نسکافه‌ای به دلیل داشتن هاله‌هایی از طلایی، قهوه‌ای حتی صورتی با اکثر رنگ‌ها ست می‌شوند.دلیل استفاده زیاد از رنگ قهوه‌ای برای مبل کلاسیک و مبل نئوکلاسیک خنثی بودن آن و قابلیت ترکیب شدن با دیگر رنگ‌ها است.

مبل کلاسیک مدل کاجی رومی

رنگ بژ نیز خانواده بسیار بزرگی دارد و برای ساخت تجهیزات سبک کلاسیک از آن به وفور استفاده می‌کنند این رنگ برای دیگر تجهیزات خانه نیز بسیار زیبا است. فاخر بودن و قابلیت ست شدن با دیگر رنگ‌ها، ویژگی‌های رنگ‌های معرفی‌شده هستند. به همین دلیل از آن‌ها برای ساخت مبلمان سبک کلاسیک استفاده می‌کنند.

مبل کلاسیک مدل کاجی رومی

جدیدترین رنگ چوب مبل استیل

طلایی، نقره‌ای، قهوه‌ای و کرم جدیدترین رنگ‌هایی هستند که اخیرا برای رنگ چوب مبل استیل انتخاب می‌شوند. سبک استیل به دلیل حالت سلطنتی مانندی که دارد بایدرنگ پارچه، چوب دسته، پایه‌ها و تاج و حتی میز ناهارخوری سلطنتی ست آن از رنگ‌های فاخر و باشکوه انتخاب شود.

مبل کلاسیک مدل آماتیس

رنگ‌های معرفی شده فوق باتوجه به رنگ پارچه به‌کار رفته یا دیگر تجهیزات خانه مانند سرویس خواب انتخاب می‌شود. البته این رنگ‌ها با هر رنگ و سبکی هم‌خوانی دارند و نیازی نیست حتما آن را با رنگ دیگر اجزای خانه ست انتخاب کنید.

رنگ مبل امسال

رنگ‌های خنثی و روشن، رنگ مبل امسال هستند. مبل‌های خنثی با هر رنگ و دکوراسیونی ست می‌شوند. طوسی، سفید و مشکی رنگ‌های ترند و خنثی هستند و به راحتی با تمام رنگ‌ها ست می‌شوند.

جدیدترین رنگ چوب مبل

رنگ چوب مبل صدفی طلایی

رنگ‌های طیف روشن نظیر نسکافه‌ای، صدفی، قهوه‌ای و کرم نیز در سال جدید برای هر سبک مبلمانی مانند مبل سلطنتی، کلاسیک، استیل، مدرن، مینیمال، استیل یا مبل دسته چوبی و ست مبل و میز ناهارخوری ترند هستند؛ چون رنگ روشن روی روحیه مثبت افراد و دلباز نشان دادن فضای خانه تاثیر می‌گذارد.

مبل کلاسیک مدل الینا

از آنجایی که اکثر خانه‌های امروزی، آپارتمانی و‌کوچک هستند، رنگ‌های روشن به عنوان رنگ مبل امسال معرفی شده‌اند. در جدول زیر رنگ‌هایی که برای مبلمان امسال بسیار پرطرفدار هستند را معرفی می‌کنیم:

جدیدترین رنگ چوب مبل امسالتوضیحات
طوسیرنگ خنثی و پرطرفداری است و با هر تم رنگی و سبک دکوراسیونی هماهنگ می‌شود.
بژ بژ طیف رنگی وسیعی دارد. بسته به سلیقه و تم رنگی دکوراسیون هر تناژ از آن برای مبلمان بی‌نظیر می‌شود.
قهوه‌ایرنگ قهوه‌ای کمی از کرم تیره‌تر است و تا تناژ رنگی قهوه‌ای سوخته، طیف رنگی گسترده‌ای دارد. این رنگ بواسطه همخوانی با جنس چوب هرساله طرفداران خاص خود را دارد.
نسکافه‌ایآرامشی که رنگ نسکافه‌ای در کنار دو ویژگی جوان پسند و فاخر بودن خود دارد باعث شده تا در این چند سال جز رنگ‌های پرطرفدار در انتخاب مبلمان شود.
شامپاینیشامپاینی شیک و امروزی است. این رنگ در کل دنیا جدیدا بسیار طرفدار پیدا کرده است و در دکوراسیون منزل خصوصا انتخاب مبل، بسیار استفاده می‌شود.

مبل کلاسیک مدل الینا

رنگ مبلمان جدید (رنگ مبل شامپاینی)

رنگ شامپاینی خانواده بسیار وسیعی دارد. شامپاینی صدفی، دودی، صورتی، نسکافه‌ای، پلاتینی، یخی و چندین تناژ دیکر طیف گسترده از تناژ‌های رنگ شامپاینی است. این رنگ بسیار زیبا است؛ خصوصا اگر ست مبل و میز ناهارخوری استیل و سلطنتی از تناژ‌های رنگی نزدیک به هم شامپاینی باشند.

مبل کلاسیک مدل کارن

بهترین رنگ چوب مبل استیل امسال

کرم قهوه‌ای لاکچری‌ترین رنگ مبل امسال است. اگر با دقت متن را تا به اینجا خوانده باشید متوجه شده‌اید که رنگ‌های روشن را به دلیل دلباز نشان دادن فضا، رنگ‌های ترند امسال معرفی کردیم.

دو رنگ کرم و قهوه‌ای در این میان بسیار لاکچری هستند چون به راحتی با رنگ‌های شیک، گرم و متفاوتی همچون سبز، زرد خردلی، آجری و آبی ست می‌شوند و می‌توان با کوسن‌هایی از رنگ‌های هماهنگ با کنار پرده یا مبل‌های تکی، زیبایی و دکوراسیون شیکی به منزل بخشید.

مبل سلطنتی مدل سناتور

مبلمان سلطنتی چوبی مدل سناتور

انواع رنگ چوب مبل

انواع رنگ چوب مبل
رنگ چوب مبل نقره ای صدفی
رنگ چوب مبل بژ شامپاینی
رنگ چوب مبل بژ نقره ای
رنگ چوب مبل شامپاینی
رنگ چوب مبل نسکافه ای روشن
رنگ چوب مبل بژ صدفی
رنگ چوب مبل بژ طلایی

رنگ مبل نقره ای صدفی

این رنگ حالتی شکوهمند دارد و برای تجهیزات سبک سلطنتی، استیل و کلاسیک، کاملا زیبا و مناسب است.تولیدی صنایع چوب سلطان هر سبک مبل، تخت خواب، میز ناهارخوری یا دیگر تجهیزات چوبی مربوط به خانه را در رنگ شامپاینی برای شما با بهترین کیفیت طراحی می‌کند.

مبل سلطنتی چوبی مدل برگذار

مبل سلطنتی مدل برگذار

رنگ مبل بژ شامپاینی

رنگ مبل بژ شامپاینی با توجه به سبک مبل همزمان می‌تواند فاخر و شکوهمند یا مدرن و مینیمال باشد. اخیرا برای ایجاد یک فضای شاد و خارج کردن دکوراسیون از یکنواختی در مبلمان‌ها از رنگ‌های بی‌نظیری همچون رنگ‌های آجری، سبز و خردلی که پیش‌تر معرفی شدند، استفاده می‌شوند البته بسیار کم. مثلا مبل‌های تکی و کوسن‌ها از این رنگ‌ها انتخاب می‌شوند.

بدین صورت دکوراسیون خانه از یکنواختی خارج می‌شود و طراوت و شادابی را مهمان خانه‌های شما می‌کند. اگر ریک کنید و چنین انتخابی انجام دهید خانه شما حالتی شیک و راحت به خود می‌گیرد. رنگ‌های غیره را می‌توانید با توجه به رنگ کنار پرده، رنگ قالب فرش‌ها و رنگ دلخواه خود انتخاب کنید.

مبلمان کلاسیک مدل شهرزاد

مبل سلطنتی طرح کلاسیک مدل شهرزاد

جدیدترین رنگ مبل راحتی

در مرحله اول این نکته رو باید در نظر داشته باشید که رنگ‌بندی مبل راحتی کاملا به شخصیت و سلیقه و روحیه ی ما بستگی دارد. پیش از انتخاب مبلمان باید به این نکته توجه کنیم که هر رنگی چه تاثیری بر روی روحیه و احساسات ما دارد. برخی از تحقیقات رنگ‌ شناسی نشان داده که هر رنگ بر روی روان و احساسات افراد تاثیر به خصوص و مجزایی دارد.

رنگ مبل بژ نقره ای

مبلمان کلاسیک مدل شهرزاد

مبل سلطنتی طرح کلاسیک مدل شهرزاد

جدیدترین رنگ مبل امسال

شامپاینی، نسکافه‌ای، صدفی و بژ جزء رنگ‌های جدیدی هستند که اخیرا بسیار ترند شده‌اند و اکثر زوج‌های جوان و آن‌هایی که می‌خواهند تغیرات زیبا و چشمگیری در دکوراسیون خانه خود ایجاد کنند در این رنگ‌ها مبلمان، ناهارخوری، کنسول و میز تلویزیون خود را انتخاب می‌کنند.

این رنگ‌ها در گذشته کمتر برای طراحی تجهیزات و اثاثیه منزل استفاده می‌شد چون مردم قدرت ریسک و تغییر نداشتند. طیف‌های مختلف رنگ‌های معرفی شده در تناژهای روشن تا تیره وجود دادند و بنا به سلیقه شما قابل اجرا هستند. در ادامه مختصر توضیحی راجع به طیف رنگی این رنگ‌های زیبا و جدید می‌دهیم:

مبلمان کلاسیک چوبی مدل شهرزاد

مبل سلطنتی طرح کلاسیک مدل شهرزاد

رنگ چوب شامپاینی

رنگ شامپاینی برای مبل بسیار شیک، جوان پسند و امروزی است. دلیل چنین استقبالی از این رنگ وجود تناژهای مختلف این رنگ است. یعنی حتی اگر شما طرفدار رنگ تیره باشید اما بخواهید از این رنگ جدید برای مبلمان خود استفاده کنید، این امکان وجود دارد که طیف تیره آن مثل شامپاینی دودی را انتخاب کنید.

یا اگر بخواهید خانه شما حالتی آرام و فضایی رویایی داشته باشد می‌توانید شامپاینی صورتی را انتخاب کنید که هاله‌ای بسیار ملایمی از رنگ صورتی را درون خود دارد.

مبلمان سلطنتی مدل کاملیا

مبلمان سلطنتی کاملیا

رنگ چوب مبل نسکافه ای روشن

نسکافه‌ای رنگی است با تناژ‌های روشن تا تیره. نسکافه‌ای با هاله‌ای از طلایی، صدفی، صورتی و قهوه‌ای، روی پارچه مبل فوق‌العاده زیبا است.

رنگ مبل بژ صدفی

رنگ مبل صدفی شامپاینی طلایی رنگی منحصربه‌فرد و خاص است. رنگ صدفی گاهی با هاله بسیار اندک بنفش در ترکیب رنگ خود، رنگی عجیب و زیبا برای مبلمان خلق می‌کند. رنگ چوب مبل صدفی مروارید رنگی وصف نشدنی است، مطمئنا هر کسی که این رنگ را ببیند نام و ترکیب آن را از شما می‌پرسد.

مبلمان سلطنتی مدل برگذار

عکس مبل استیل مدل برگذار

رنگ چوب مبل بژ طلایی

بژ خانواده بسیار گسترده‌ای دارد و هر رنگی که در ذهن شما باشد در این خانواده زیبا پیدا می‌شود. رنگ‌های فاخر، امروزی، ساده و شیک طیف رنگی بژ که از روشن تا تیره تناژ‌های متفاوتی دارد، بی‌همتا و چشم نواز است.

مبلمان سلطنتی مدل برگذار

عکس مبل استیل مدل برگذار

بهترین رنگ مبل برای پذیرایی در سال ۱۴۰۳

رنگی که در سال ۱۴۰۳ برای مبل پذیرایی مد و ترند است، رنگ کرم در ترکیب با رنگ‌های گرم همچون آجری ، سبز و… است. رنگ‌های جدید شامپاینی، نسکافه‌ای، مرواریدی و صدفی نیز به دلیل جذابیت و‌ جلوه زیبایی که دارند برای سال جدید بسیار مورد توجه قرار دارند. البته سبک مبلمان در تعیین رنگ مبل نقش پررنگی دارد.

مبلمان سلطنتی مدل برگذار

عکس مبل استیل مدل برگذار

رنگ شامپاینی چوب مبل

مثلا اگر سبک مبلمان سلطنتی باشد ترکیب رنگ مبل صدفی شامپاینی و طلایی و سبز و آبی برای پارچه‌های مبل بسیار زیبا و فاخر می‌شود. مبلمان مدرن نیز با رنگ‌های خنثی نظیر طوسی، سفید و مشکی و ترکیب آن‌ها با هم فوق العاده زیبا است. رنگ‌های خنثی همیشه مد هستند.

مبلمان سلطنتی مدل برگذار

عکس مبل استیل مدل برگذار

رنگ مبل جدید ۲۰۲۴

شرکت پنتون رنگ سرخابی را برای سال ۲۰۲۴ به عنوان رنگ جدید مبل معرفی کرد. اگر می‌خواهید از مد سال جا نمانید می‌توانید این رنگ را برای مبلمان خود انتخاب کنید. شاید بگویید که رنگ سرخابی برای مبل زننده می‌شود. شما می‌توانید مبل‌های تکی را از این رنگ انتخاب کنید یا کوسن‌های آن را سرخابی انتخاب کنید‌.

مبلمان کلاسیک چوبی مدل ویکتریا

مبلمان کلاسیک مدل ویکتریا

رنگ مبل صدفی نسکافه ای

رنگ چوب مبل نسکافه ای یا رنگ‌های خنثی را می توانید برای پارچه‌های مبل انتخاب کنید و کوسن‌ها را با رنگ مد سال سفارش دهید. سرخابی، رنگ چند درجه روشن‌تر از پارچه مبل‌های بزرگ، زرد و راه‌راه رنگ‌هایی هستند که برای کوسن‌ها و مبل‌های تکی مناسب هستند. طیف رنگی بژ، شامپاینی، نسکافه‌ای، قهوه‌ای و کرم برای امسال نیز مد و روی بورس هستند و می‌توانید ایده رنگ مبلمانتان را از روی آن‌ها بردارید.

مبلمان سلطنتی مدل کاملیا

مبلمان سلطنتی کاملیا

رنگ مبل سال 1403

رنگ چوب مبل 1403 بسیار راحت انتخاب می‌شود؛ چون رنگ خاصی برای این قسمت از مبل انتخاب و تعریف نشده است. شما می‌توانید رنگ آن را بر مبنای میز جلو مبلی انتخاب کنید. همچنین می‌توانید آن را هم خانواده یا متضاد با پارچه مبلی انتخاب کنید. صنایع چوب سلطان می‌تواند در این باره به شما مشاوره دهد.

مبل کلاسیک مدل کاجی فرانسوی

رنگ مبل نقره ای صدفی

اگر خانه شما کوچک است بهتر است رنگ چوب مبل را همرنگ با پارچه مبل و رنگ مبل نقره ای صدفی انتخاب کنید. اما اگر فضای بزرگی در اختیار دارید دست شما برای انتخاب رنگ‌های متضاد باز است. رنگ چوب مبلمان معمولا قهوه‌ای، طلایی، کرم و به رنگ چوب انتخاب می‌شود.

مبل سلطنتی مدل مازراتی

جدیدترین رنگ چوب مبل سلطنتی

رنگ جدید چوب مبلمان سلطنتی رنگ طلایی و قهوه ای و رنگ ماهگونی می باشد شما اگر از رنگ قهوه ای یا ماهگونی یا رنگ کرم برای چوب مبل سلطنتی خود استفاده می کنید حتما منبت کاری های آن را ورق طلا انجام دهید که به اصلاح می گویند سر گل ورق که زیبایی مبل سلطنتی شما را دوچندان می کند و جدید ترین رنگ چوب مبل می شود.

رنگ چوب مبل استیل جدید

رنگ چوب مبل سلطنتی جدید


رنگ چوب مبل سفید صدفی

انتخاب رنگ در دکوراسیون داخلی بسیار اهمیت دارد. نوع رنگی که انتخاب میکنیم با توجه به گرم و سرد بودنشون  و یا حتی خنثی بودن رنگ میتواند مارا هیجان‌زده و غمگین و حتی کسل کند. دلیل این احساسات بخاطر حسی است که رنگ‌ها به ما انتقال می‌دهند. رنگ دکوراسیون ما را به یاد خاطره و یا رویداد به خصوصی می‌اندازد.

مبلمان سلطنتی مدل برگذار

عکس مبل استیل مدل برگذار

سرویس مبل سفید صدفی در دکور خانه باعث انتقال حس پاکیزه گی و آرامش میشود. همچنین این رنگ فضای خانه را بزگتر و وسیعتر نشان می دهد. با این وجود، زیاده روی در استفاده از رنگ سفید صدفی می‌تونه باعث سردی بیش از حد در فضای خانه می شود.

نتیجه گیری

رنگ مبلمان کاملا به سلیقه شما سپس متراژ خانه و سبک مبلمان بستگی دارد. رنگ مبل نقره ای صدفی و شامپاینی، بژ، کرم، نسکافه‌ای و قهوه‌ای رنگ‌های ترند ۲۰۲۴ هستند. البته از رنگ‌های خنثی نیز غافل نشوید که هر ساله مد هستند و اگر با ترکیب رنگ درست ست شوند بسیار لاکچری و زیبا می‌شوند. دکوری‌های روی کنسول بسته به سبک، جنس و رنگ کنسول باید انتخاب شوند. اکسسوری‌های خانه شخصیت درونی شما را فاش می‌کند پس در انتخاب ان‌ها دقت کنید

یک نظر در “رنگ چوب مبل امسال و جدیدترین رنگ مبلمان کلاسیک

  1. سمیرا گفت:

    سلام توضیحاتتون راجب رنگ مبل امسال خیلی خوب بود خیلی کمکم کرد برای انتخاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

حساب کاربری ندارید؟