Blog

دکوراسیون اتاق خواب کلاسیک

برای یک چیدمان اتاق خواب کلاسیک و طراحی زیبا، فقط کافی است وسایل و تجهیزات خانه را با توجه به سبکی که در نظر دارید انتخاب کنید. ممکن است شما سبک کلاسیک را بپسندید؛ انتخاب و خرید مبل کلاسیک مناسب‌ترین انتخاب و بهترین شروع برای این چیدمان است. شاید هم فردی آینده‌نگر و اقتصادی باشید و در فکر یک انتخاب همیشگی هستید. یعنی قصد داشته باشید تجهیزاتی خریداری کنید که همیشه مد باشند.

دکوراسیون اتاق خواب سلطنتی مدل برگذار

سرویس خواب سلطنتی مدل برگذار

به‌طورمثال میز چوبی یا وسایلی کامل‌تر از آن مانند مبل استیل برای هال بسیار زیبا، مجلسی و شیک است و هیچگاه دمده نمی‌شوند. چنین ایده‌ای بسیار از لحاظ هزینه به‌صرفه است. شما می‌توانید ست مبل و میز ناهارخوری و کنسول را از یک جنس مرغوب مانند چوب یا استیل تهیه کنید تا پس از چند سال نیاز نباشد به فکر تعویض بیفتید و مجبور به تقبل هزینه تکراری شوید.

دیزاین اتاق خواب

مهم‌ترین قسمت خانه بعد از پذیرایی، اتاق خواب‌ها هستند که باید بسیار اصولی و کاملا باتوجه‌به سلیقه و روحیات فرد چیدمان شوند. اصلی‌ترین رکن هر اتاق نیز سرویس‌خواب است؛ چون حجم و متراژ قابل توجهی از اتاق را به خود اختصاص می‌دهد و مهم‌تر از آن نیز محل استراحت، خواب و آرامش فرد است و توجه به خرید و انتخاب آن بسیار حائز اهمیت است.

سرویس خواب سلطنتی مدل 868

معمولاً سرویس چوب عروس و میز اتاق‌ها از یک جنس و یک مدل انتخاب می‌شوند تا سِت بودن آن‌ها جلوه شیک و اصولی‌ای به اتاق دهند. متراژ اتاق خواب‌ها معمولا کم است. بنابراین ست تخت‌وخواب و میز هر سبکی که داشته باشد، دکوراسیون اتاق را مشخص می‌کند و باید دیگر وسایل را نیز طبق همان استانداردها تهیه کرد.

سرویس خواب سلطنتی مدل 870

اتاق خواب سلطنتی و کلاسیک عروس

بسیاری از نوعروسان حتی آن‌هایی که چندین سال از ازدواجشان می‌گذرد، سرویس خواب سلطنتی را به دلیل جلوه باشکوهی که دارد، می‌پسندند. تولیدی چوب سلطان در تولید تجهیزات کلاسیک و سلطنتی عروس، مهارت زیادی دارد؛ بنابراین می‌توانید وسایل خود را به این تولیدی سفارش دهید.

ابتدا شما باید با توجه به ذائقه خود رنگ چوب را انتخاب کنید. سپس مشخص کنید متراژ و مساحت اتاق‌تان متناسب جای‌گیری چه مقدار متعلقات چوبی سرویس خواب است. همچنین طرح و نقش‌های دلخواه و متناسب با جلوه سلطنتی را انتخاب کنید، آنگاه اقدام به خرید یا سفارش کنید.

سرویس خواب چوبی سلطنتی مدل کاملیا

سرویس خواب سلطنتی مدل کاملیا

اگر اتاق خوابتان کوچک است و امکان استفاده از تجهیزات سلطنتی ندارید؛ اما به‌شدت به چنین سبکی علاقه دارید می‌توانید از سبک شبیه به آن یعنی کلاسیک استفاده کنید. سرویس خواب کلاسیک به دلیل ظرافت در طراحی، فوق‌العاده زیبا و شکوهمند است و سبک اتاق خواب شما را مجلل می‌کند

اتاق خواب سلطنتی و کلاسیک

ابتدا نیاز است فرق این دو سبک را بدانید. سبک سلطنتی و کلاسیک بسیار مشابه همدیگر هستند. تفاوت این دو سبک این تست که طراحی تجهیزات سلطنتی تا حدودی پیچیده‌تر از کلاسیک است. به همین دلیل است که به دوستداران سبک سلطنتی که فضای کمی دارند، سبک کلاسیک پیشنهاد می‌شود.

سرویس خواب چوبی سلطنتی مدل ورونا

سرویس خواب سلطنتی مدل ورونا

برای دکوراسیون اتاق خواب سلطنتی و کلاسیک اگر متراژ اتاق کم است، بهترین انتخاب سرویس‌خواب کلاسیک است. اگر از اتاق خواب فاصله بگیریم و بخواهیم ترکیبی زیبا از سبک کلاسیک و سلطنتی را معرفی کنیم، باید بگوییم بهترین تجهیزات تلفیقی این دو سبک ست مبل و میز ناهارخوری و کنسول است. بدین صورت برخی از وسایل شما سلطنتی است و برخی به دلیل کمبود جا کلاسیک است.

سرویس خواب سلطنتی مدل کاملیا

سرویس خواب سلطنتی مدل کاملیا

جنس و سبک کلاسیک چگونه است؟

ممکن است ندانید جنس کلاسیک چیست و با طراحی آن آشنایی نداشته باشید. ست مبل و میز ناهارخوری کلاسیک اکثرا از جنس استیل است. استیل به معنای آلیاژ و ورق استیل نیست. استیل در واقع همان چوب است که در طراحی تجهیزات سلطنتی به‌کار می‌رود.

همین چوب در طراحی کلاسیک به‌طور ساده‌تری به کار می‌رود و در بازار با نام استیل عرضه می‌شوند. چنانچه شما ست سرویس‌خواب یا مبلمان خود را از جنس استیل انتخاب کنید، در واقع درحال خرید اثاثیه به سبک کلاسیک هستید.

سرویس خواب کلاسیک مدل کاجی

سرویس خواب کلاسیک چوبی مدل کاجی

اتاق خواب سلطنتی دخترانه

هیچ ایرادی ندارد که اتاق دخترها سلطنتی چیدمان شود. بسیاری از خانواده‌ها گمان می‌کنند، تجهیزات سلطنتی فقط مختص اثاثیه پذیرایی است که یک تصور کاملا اشتباه است. فقط باید در این چیدمان به هارمونی چوب بکار رفته و مشتقات تلفیقی آن مانند پارچه و چرم بکار رفته و نوع دوخت و دوز آن‌ها توجه کنید که تمی دخترانه و پرنسس داشته باشد.

سرویس خواب کلاسیک چوبی مدل کاجی

سرویس خواب کلاسیک مدل کاجی

پارچه‌هایی که در صنایع چوب سلطان بکار می‌رود اغلب مخمل اعلا و چرم درجه‌یک است و بنا به درخواست مشتری در رنگ‌های دلخواه با چوب ترکیب و آمیخته می‌شوند.

اتاق خواب کلاسیک و سلطنتی ساده

گفتیم که سبک کلاسیک و تجهیزات کلاسیک در واقع همان سبک سلطنتی است اما به مراتب ساده‌تر و کم نقش‌ونگارتر از آن. یعنی مثلا در سبک کلاسیک روی تخت خواب و مشتقات آن منبت و معرق کاری‌های سنگین انجام نمی‌شود.

چنین نقش‌هایی بسیار کم در سبک کلاسیک بکار می‌روند، به همین دلیل هم است که به نسبت تجهیزات سلطنتی فضای کمی را اشغال می‌کنند. برای داشتن یک اتاق خواب کلاسیک و ساده نیازی نیست وسایل زیادی تهیه کنید و چیدمان را شلوغ کنید.

 

سرویس خواب کلاسیک مدل سیلور

مدل اتاق خواب سلطنتی پسرانه

بارها گفته‌ایم که اصلی‌ترین رکن اتاق خواب، سرویس‌خواب است. دلیل آن نیز مشخص نمودن سبک دکوراسیون است. طبق تجربه و پیشنهاد طراحان تولیدی چوب سلطان بهترین انتخاب برای اتاق خواب پسرهایی شاهانه پسند هستند، تخت خواب سلطنتی با ترکیب پارچه مخملی آبی و سرمه‌ای است. چنانچه اتاق دارای پنجره بود، می‌توانید یک کنار پرده مخمل آبی را با متعلقات پارچه‌ای تخت ست کنید.

اتاق خواب کلاسیک پسرانه

یک فرش فاخر دست بافت یا طرح دست بافت با تم سرمه‌ای یا آبی درباری اتاق پسر شما را بسیار برازنده و سلطنتی می‌کند. دلیل اصرار ما بر رنگ آبی این است که بیشتر تمی پسرانه دارد، همچنین تناژ رنگی آن حالتی درباری و شاهانه دارد. علاوه بر این دو مورد نیز رنگ بانشاط در عین آرامی است و این نکته تاثیر مثبتی بر روح و روان فرزند پسر شما می‌گذارد.

سرویس خواب چوبی سلطنتی مدل کاملیا

سرویس خواب سلطنتی مدل کاملیا

اتاق خواب مدرن عروس

اتاق خواب مدرن را می‌توان تلفیقی از سبک مینیمال با سیر سبک‌ها توصیف کرد. مهم‌ترین نکته در سبک مدرن، توجه به راحتی سپس سادگی وسایل است. منظور از راحتی رفت و آمد اسان، استفاده بهینه از فضا و در اخر شروع نکردن محیط است. باز هم تاکید می‌کنیم، در انتخاب سرویس‌خواب دقت کنید.

در سبک مدرن، تخت‌خواب باید ساده و شیک باشد. دومین نکته مهم در سبک چیدمان مدرن اتاق خواب، انتخاب رنگ مناسب است.شما باید رنگی را انتخاب کنید که بسیار ملیح و آرام باشد. معمولا برای این مدل اتاق‌ها رنگ‌های سفید و طوسی به کار می‌روند، اما ما پیشنهاد می‌کنیم از رنگ‌های آبی روشن، صورتی ملیح و ترکیب این دورنگ با طوسی و سفید غافل نشوید که حسی بسیار آرام و منظم را القا می‌کنند.

سرویس خواب سلطنتی مدل 829

اگر علاقه خاصی به سبک مدرن دارید و می‌خواهید تمام تجهیزات خانه به‌طور ویژه و خاصی، مدرن طراحی شوند، بهتر است تهیه اثاثیه خود را به یک تولیدی مجرب بسپارید. صنایع چوب سلطان با درنظر گرفتن این موارد، بهترین سرویس خواب و متعلقات آن را تولید می‌کند.

مدل ديزاين اتاق خواب

رنگ دیوار ، رو کش بالش ، روتختی ، مبل و وسایل تزیینی درون اتاق خواب باید به ساکنین خانه آرامش بدهد و روحیه زندگی را بالا ببرد، بهترین و زیباترین رنگ های مناسب اتاق خواب 2024، رنگ خاکستری و سفید و صورتی است و علاوه بر این رنگ های خاکی، سایه های کمرنگ نارنجی، نسکافه ای، سبز روشن و رنگ قرمز ملایم نیز مناسب است.

سرویس خواب چوبی سلطنتی مدل ورونا

سرویس خواب سلطنتی مدل ورونا

 

سرویس خواب چوبی سلطنتی مدل کاملیا

سرویس خواب سلطنتی مدل کاملیا

نتیجه گیری

در دکوراسیون پذیرایی اصلی‌ترین وسایل که چیدمان را تشکیل می‌دهند ست مبلمان سپس کف پوش‌ها و مدل و رنگ فرش‌ها است که باید در یک سبک و تم رنگی انتخاب شوند. اتاق خواب‌ها بعد از پذیرایی در اولویت قرار دارند و چیدمان آن‌ها در آرامش و اعصاب فرد بسیار موثر هستند.

سرویس خواب اصلی‌ترین وسیله اتاق خواب است که باید طبق سلیقه فرد و باتوجه‌به متراژ و بزرگی اتاق تهیه شود. سبک سلطنتی، کلاسیک و سپس مدرن، سه مدل چیدمان پرطرفدار در جهان هستند و هر کدام زیبایی خاص خودشان را دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

حساب کاربری ندارید؟