Blog

سرویس خواب سلطنتی چوبی

سرویس خواب سلطنتی چوبی یکی از انواع سرویس خواب های لوکس و مجللی است که برای اتاق‌هایی با فضای باز یک انتخاب درجه یک و مناسب به شمار می رود. اگر قصد خرید سرویس خواب سلطنتی چوبی دارید، ابتدا باید بدانید یک انسان ها یک سوم شبانه روز را در خواب سپری می کنند.

سرویس خواب سلطنتی چوبی چوبی مدل برگذار

سرویس خواب سلطنتی مدل برگذار

بنابراین باید سرویس خوابی که خریداری می‌کنید، به قدری باکیفیت و مرغوب باشد که روی کیفیت خواب شما تاثیرات مثبت داشته باشد و تمام خستگی‌هایتان با استراحت کردن روی آن از بین برود؛ زیرا شما نیاز به تامین انرژی برای کار کردن در روز دارید.

چوب سلطان، یکی از کارگاه های بسیار ماهر و با سابقه در تولید و ساخت وسایل چوبی باکیفیت و زیبا است. این صنایع شامل: مبل سلطنتی، مبل کلاسیک و مبل دسته چوبی و مبل استیل هستند که هریک طراحی و دکوراسیون خاص و مختص به خودشان را دارند. محصولات چوبی سلطان به دلیل زیبایی و کیفیت بالای کلاف خام، مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته است.

مبل سلطنتی چوبی مدل برگذار

مبلمان سلطنتی مدل برگذار

 راهنمای خرید سرویس خواب سلطنتی

اغلب زوج های جوانی که به تازگی ازدواج کرده‌اند، تمایل زیادی به خرید سرویس خواب سلطنتی چوبی دارند. آن‌ها مدل‌های سلطنتی را به اسپرت ترجیح می دهند؛ زیرا استفاده از این مدل تخت خواب های لوکس، مناسب دکورهای مجلل، ایرانی و کلاسیک مانند بوده که با استقبال بسیار زیادی مواجه شده است.

کارگاه لوازم چوب سلطان، مدل های متنوع از میز ناهارخوری سلطنتی و میز ناهارخوری کلاسیک  و ست مبل و میز ناهارخوری استیل و سلطنتی را با کلاف خام عالی و مرغوب تولید و عرضه می‌ کند.

میز ناهارخوری چوبی سلطنتی مدل برگذار

میز ناهارخوری سلطنتی مدل برگذار

لازم به ذکر است که برای خرید تخت خواب باید از قبل فضا و متراژ اتاق را اندازه بگیرید و سرویس خوابی بگیرید که متناسب با اندازه اتاق باشد. زیرا بعضی سرویس خواب ها اجزای بیشتری دارند. پس با خرید بدون فکر و برنامه‌ریزی قبلی، اتاق خواب خود را شلوغ و بی‌نظم جلوه ندهید.

اتاق خواب هم بخش مهمی از منزل محسوب می شود و اهمیت دادن به دکوراسیون اتاق، دقیقا به اندازه دکوراسیون بقیه قسمت های خانه اهمیت دارد. درواقع به اتاق خواب باید به اندازه نشیمن و بخش های دیگر به آن اهمیت داد.

کارگاه چوب سلطان انواع سرویس خواب سلطنتی و سرویس خواب کلاسیک  و سرویس چوب عروس را با بهترین و مرغوب ترین کلاف خام تولید می‌‌کند و همین باعث می‌شود خیال شما عزیزان در هنگام خرید کاملا راحت باشد.

سرویس خواب چوبی سلطنتی مدل کاملیا

سرویس خواب سلطنتی مدل کاملیا

علاوه بر این موارد باید قبل از خرید سرویس خواب، قد و وزن فرد یا افرادی که می خواهند از آن استفاده کنند را نیز درنظر بگیرید؛ زیرا تخت باید تحمل توانایی تحمل کردن وزن شخص را داشته باشد. پس از آن ارتفاع تخت را کامل بررسی کنید. اندازه استاندارد برای ارتفاع یک تخت خواب معمولا ۴۰ سانتی متر است. با این ارتفاع وقتی شما روی تخت بنشینید پای شما روی زمین خواهد بود.

علاوه بر وسایل چوبی مبلمان و میز ناهارخوری و تخت خواب  و کارگاه چوب سلطان وسایل دیگری را هم تولید می کند. از جمله این وسایل می توان به: انواع میز و ست مبل و میز ناهارخوری و کنسول  اشاره کرد. استفاده از این وسایل در کنار وسایل دیگر، باعث می شود که فضای خانه شکیل تر به نظر برسد. علاوه بر این، محصولات چوب سلطان، مانند ست مبل و میز ناهارخوری به علت بالا بودن کیفیت کلاف خام، مشتریان زیادی دارد.

آینه و میز کنسول چوبی مدل برگذار

آینه و میز کنسول مدل برگذار

ابعاد سرویس خواب سلطنتی چوبی

مهم ترین موردی که باید هنگام انتخاب و خرید سرویس خواب سلطنتی چوبی درنظر بگیرید، ابعاد تخت خواب است. همان طور که می دانید، ابعاد تخت باید با اتاق خواب کاملا متناسب و هماهنگ باشد. همان طور که سرویس خواب بزرگ برای اتاق کوچک، غیرمنطقی و بی نظم است، اگر ابعاد تخت نسبت به اتاق خیلی ریز و کوچک باشد، فضای غیرجذاب و نازیبایی را به وجود خواهد آورد.

صنایع چوب سلطان، کلاف خام مبل ، کلاف خام میز ناهارخوری، کلاف خام سرویس‌خواب و کلاف خام کنسول را با بهترین و مرغوب ترین متریال تولید می‌ کند و در اختیار مشتریان عزیز خود قرار می ‌دهد.

مبلمان سلطنتی چوبی مدل کاملیا

مبلمان سلطنتی کاملیا

بنابراین اطلاع درست و دقیق از ابعاد استاندارد تخت خواب کمک می کند که همواره بهترین و شیک ترین چیدمان ممکن برای اتاق خواب را داشته باشید. مورد دیگری که خیلی در خرید سرویس خواب سلطنتی چوبی مهم است، توجه به راحتی تخت است. باید ببینید که آیا آرامش و راحتی کافی را روی تخت احساس می کنید یا خیر؟ زیرا تخت خواب وسیله ای برای استراحت و تامین انرژی برای کار کردن است.

در خرید سرویس خواب سلطنتی چوبی حتما به جثه بدنی و نحوه خوابیدن خود توجه کنید و درنظر بگیرید. ابعاد تخت باید با شرایط فیزیکی و بدنی شما متناسب باشد و همخوانی داشته باشند.

سرویس خواب کلاسیک چوبی مدل کاجی

سرویس خواب کلاسیک مدل کاجی

انواع تخت خواب سلطنتی

خیلی از افراد فکر می کنند تنها یک نوع سرویس خواب سلطنتی چوبی داریم. در این بخش به معرفی انواع آن می پردازیم:

انواع تخت خواب سلطنتی
تخت خواب دبل
تخت خواب کینگ
تخت خواب کوئین

• تخت خواب دبل

احتمالا کلمه دبل را در هتل شنیده اید اما معنای دقیق آن را ندانید. بیشتر تخت خواب های دبل در اتاق های هتل استفاده می شوند و دو تخت جدا برای زیر تشک هستند. ابعاد تخت دبل از 2 متر طول و 180 سانتی متر عرض تشکیل شده است. تخت خواب های دبل برای جهیزیه بسیار گزینه مناسبی است و دونفر می توانند هم زمان از آن استفاده کنند.

• تخت خواب کینگ

این نوع تخت خواب برای افراد بزرگسال استفاده می شوند. تخت خواب های کینگ در د طرح کینگ شرقی و غربی تولید می شوند. کینگ غربی سایزهای بیشتری دارند و برای استفاده یک نفر در یک اتاق معمولی خوب است. کینگ شرقی نیز سایزهای کمتری دارند و در اتاق خواب های خیلی بزرگ قابل استفاده هستند.

سرویس خواب چوبی سلطنتی مدل ورونا

سرویس خواب سلطنتی مدل ورونا

• تخت خواب کوئین

این نوع تخت خواب ها اغلب برای دخترها مناسب است. بیشتر برای یک نفر کاربردی هستند و تنوع بالایی دارند. این مدل ها از پرفروش ترین و شناخته شده ترین نوع سرویس خواب هستند که به خاطر تنوع زیاد و شیک بودنشان مورد پسند افراد زیادی قرار می گیرد.

ابعاد آن ها از طول 2 متر و عرض 210 سانتی متر تشکیل شده است. تخت های کوئین با مدل های کوکس، بیشتر جنس ام دی اف دارند. این نوع سرویس خواب سلطنتی چوبی دارای تخت خواب دونفر هم هست.

سرویس خواب چوبی کلاسیک مدل سیلور

سرویس خواب کلاسیک مدل سیلور

قیمت در راهنمای خرید سرویس خواب سلطنتی چوبی

قیمت در راهنمای خرید سرویس خواب سلطنتی چوبی حرف اول را می زند. قیمت های این نوع سرویس خواب ها با توجه به شرایط و نوسانات امروز بازار خیلی متغیر هستند و اصلا نمی توان قیمت دقیقی را برای آن ها ارائه داد. البته عوامل متعددی هم در تغییر و بالا پایین بودن قیمت ها دخیل هستند.

مورد اول این که جنس چوب به کار رفته و پارچه کار شده روی سرویس تعیین کننده قیمت است. سرویس خواب سلطنتی چوبی به علت دقت بالایی که در ساخت منبت کاری های آن حین کار می شود، از سایر مدل های موجود در بازار کمی گران تر هستند.

میز ناهارخوری سلطنتی مدل ورونا

میز ناهارخوری سلطنتی چوبی مدل ورونا

مورد بعد اینکه نوع میز پاتختی، نوع منبت کاری آن و متریالی که دارند هم در تعیین قیمت این نوع سرویس خواب بسیار تاثیرگذار هستند. علاوه بر این، مدل هایی که لوکس، ژورنالی و تمام چوب هستند هم قطعا قیمت خیلی بالاتری دارند.

نتیجه گیری

گفتیم که امروزه زوج های جوان اغلب برای خرید جهیزیه خود، سراغ سرویس خواب سلطنتی چوبی می روند. این نوع تخت خواب ها با برخورداری از چندین المان جذاب که همراه خود دارند باعث تکمیل شدن اتاق شما می شوند.

سرویس خواب چوبی سلطنتی ورونا

سرویس خواب سلطنتی ورونا

همچنین شکوه و زیبایی تخت خواب سلطنتی بسیار چشم گیر و جذاب است و هر بیننده ای را محو خودش می کند. بهتر است برای خرید سرویس خواب سلطنتی چوبی ابتدا هدف خود را از خرید این نوع تخت مشخص کنید که مثلا تا چه مدت قصد استفاده از آن را دارید. سپس بودجه خود را بسنجید و اگر با آن همخوانی داشت برای خرید اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

حساب کاربری ندارید؟