Blog

میز تلویزیون چوبی

میز تلویزیون چوبی یکی از پرطرفدارترین انواع میز است که هیچ وقت از مد نمیفتد و همیشه زیبایی خودش را دارد. میز تلویزیون چوبی‌هایی که امروزه تولید می‌شوند، رنگ و لعاب زیادی دارند و در انواع طرح‌ها و ابعاد تولید می‌شوند. وسایل چوبی باعث می‌شوند فضای خانه صمیمی‌تر به‌نظر برسد و حس و حال آن خوب باشد.

میز تلویزیون چوبی مدل کاملیا

میز تلوزیون چوبی سلطنتی مدل کاملیا

کارگاه چوب سلطان یک کارگاه ماهر و کاربلد در تولید محصولات چوبی منزل است. از محصولات مبلی که در کارگاه سلطان تولید می‌شود می توان به: مبل سلطنتی، مبل کلاسیک و مبل دسته چوبی و مبل استیل اشاره کرد. هرکدام از این محصولات به سبک خاصی طراحی شده اند و همین باعث شده خیلی منحصربه‌فرد باشند. محصولات این کارگاه به خاطر کیفیت بالای کلاف خام، مشتریان زیادی دارد.

مبلمان کلاسیک چوبی مدل ویکتریا

مبلمان کلاسیک مدل ویکتریا

انواع میز تلویزیون

امروزه میز تلویزیون‌ها از چند جهت مثل: نوع چوب، متریال به‌کار رفته داخل آن، استایل، رنگ و ابعاد آن با هم متفاوت هستند. اگرچه جنس عمده میز تی‌وی‌ها چوبی است، اما به غیر از میز تلویزیون چوبی، میزهای دیگر مثل شیشه و فلز هم تولید می‌شوند.

لازم به ذکر است که استایل میز تی‌وی، با توجه به جنس آن متغیر است و در استایل‌های مختلفی مانند کلاسیک، اسپرت، سلطنتی و مدرن تولید می‌شوند.

کارگاه وسایل چوب سلطان، میز ناهارخوری سلطنتی و میز ناهارخوری کلاسیک و سرویس چوب عروس را با مدل های متنوع و کلاف خام عالی تولید می‌کند و در اختیار مشتریان عزیز قرار می‌دهد.

با اینکه بیشتر میزهای تلویزیون به رنگ خود چوب هستند، اما رنگ سفید هم خیلی طرفدار دارد. میز تی وی های کلاسیک معمولا از طرح چوب ساخته می‌شوند. مدل‌های مدرن در رنگ‌های روشن، به خصوص رنگ سفید تولید می‌شوند.

میز ناهارخوری سلطنتی چوبی مدل سلطان

میز ناهارخوری سلطنتی مدل سلطان

علاوه بر این، انواع میز تلویزیون چوبی در بازار با مدل‌های: پازلی، باکسی، زمینی، دیواری، متحرک، کابینتی، فانتزی، کنسولی و… موجود هستند.

از آنجایی که اتاق خواب یکی از بخش‌های مهم خانه است، صنایع چوب سلطان با تولید انواع سرویس خواب سلطنتی و سرویس خواب کلاسیک و انواع ست مبل و میز ناهارخوری با کلاف خام درجه‌یک، زیبایی را به اتاق خواب شما می‌آورد.

سرویس خواب چوبی سلطنتی مدل کاملیا

سرویس خواب سلطنتی مدل کاملیا

 راهنمای خرید میز تلویزیون کلاسیک جدید

میز تلویزیون کلاسیک از انواع مدل‌های محبوب است که خیلی در ایران مورد استقبال قرار گرفته است. این نوع میز تی وی را می‌توانید با دکوراسیون کلاسیک یا نئوکلاسیک استفاده کنید و جلوه زیبایی به منزلتان ببخشید.

میز تلویزیون چوبی کلاسیک به خاطر ظریف‌کاری‌هایی که روی بدنه اش دارد، به نسبت قیمت بیشتری دارد، اما دوام و ماندگاری آن هم بسته به نوع چوبش بالا است.

به غیر از وسایل چوبی مبل و سرویس خواب و میز ناهارخوری ، کارگاه چوب سلطان وسایل دیگری مثل: میز کنسول و ست مبل و میز ناهارخوری و کنسول  را هم تولید می‌‌‌کند. این محصولات به خاطر کیفیت زیاد کلاف خام، توانسته توجه مشتریان زیادی را به خودش جلب کند.

کلاف خام میز تلویزیون

کلاف خام میز تلویزیون

 راهنمای خرید میز تلویزیون سلطنتی

میز تلویزیون چوبی سلطنتی از میزهای گران و پرطرفدار است که به وفور با دکوراسیون سلطنتی استفاده می‌شود. این میز به عنوان میز تلویزیون لاکچری هم شناخته می‌شود و با وسایل سلطنتی جلوه بسیار لوکسی به منزلتان می‌شود و با دو جنس فلز و چوب تولید می‌شود. همچنین قیمت‌های این میز به نسبت جزئیات و فرآیند تولید طولانی که دارند، گران‌تر هستند.

کارگاه چوب سلطان، کلاف خام مبل ، کلاف خام میز ناهارخوری، کلاف خام سرویس‌خواب و کلاف خام میز تلویزیون را با جنس و متریال بسیار مرغوب تولید می‌کند و در اختیار مشتریان گرامی قرار می‌دهد.

میز تلوزیون چوبی مدل کاملیا

میز تلوزیون چوبی سلطنتی مدل کاملیا

میز تلویزیون با ابعاد متنوع

به‌صورت‌کلی میز تلویزیون چوبی می‌تواند در ابعاد متفاوتی ساخته شود و انتخاب هرکدام با هر رنگ و ابعادی کاملا به سلیقه و دکوراسیون منزل شما بستگی دارد. حین خرید میز تلویزیون چوبی یا هر میز دیگری، به ابعاد و اندازه میز خیلی توجه کنید. طول میز باید کاملا با تلویزیون شما متناسب باشد.

البته بازهم انتخاب اینکه یک میز تی‌وی، بزرگ‌تر یا کوچک‌تر باشد، به سلیقه شما و چیزی که ترند است مرتبط است. نکته‌ای که در خرید میز تلویزیون چوبی باید به آن توجه کنید این است که بعضی از تلویزیون‌ها پایه عریضی دارند و صفحه میز نباید از آن کوچک تر باشد.

میز تلویزیون چوبی

میز تلویزیون سلطنتی

راهنمای خرید میز تلویزیون جدید

برای خرید میز تلویزیون چوبی یا هر مدل دیگری، باید ابتدا مشخص کنید که دقیقا دنبال چه چیزی می گردید. به عبارت دیگر باید اول نوع دکوراسیون خانه را تعیین کنید. قطعا اینکه شما چه نوع دکوراسیونی ائم از: سنتی، مدرن، کلاسیک یا سلطنتی را برای منزلتان در نظر گرفته اید، روی انتخاب شما تاثیر به سزایی خواهد گذاشت.

بعد از آن باید مشخص کنید که چه جنسی می خواهید. مدل های مختلفی از میز تلویزون در بازار وجود دارد که شامل: میز تلویزیون چوبی، ام دی اف، شیشه، فلز و… هستند. بعد از این باید ببینید که اندازه تلویزیون چقدر است و متناسب با آن، میزتان را انتخاب کنید.

مبلمان کلاسیک چوبی مدل کاتالیا

مبل کلاسیک مدل کاتالیا

راهنمای خرید میز تلویزیون با توجه به قیمت آن

قیمت میز تلویزیون چوبی یا هر میز دیگری، یکی از موارد مهمی است که بسیاری از افراد روی آن حساس هستند. اینکه بتوانیم محصولی که درنظر گرفته ایم را با قیمت عالی بخریم باید به غیر از قیمت به عوامل دیگری مثل متریال به کار رفته در میز، کیفیت و ابعاد آن توجه کنیم. بنابراین قیمت میز تی وی بسته به جنس میز، چوبی که برای آن درنظر گرفته شده، رنگ، اندازه و زرق و برق آن بستگی دارد.

برای مثال قیمت میز تلویزیون چوبی سلطنتی که منبت کاری های فراوان دارد یا در ساخت آن از فلزهای سنگین و گران قیمت استفاده شده قطعا بیشتر است؛ زیرا در ساخت میز تلویزیون سلطنتی اغلب از دست استفاده می کنند و زحمت بیشتری برای کار کشیده می شود. طراحی و اجرای تمام منبت کاری ها و کنده کاری های روی میز سلطنتی کار زمان بری است و بهای بیشتری هم دارد.

آینه و میز کنسول چوبی مدل ورونا

آینه و میز کنسول مدل ورونا

چگونه یک میز تلویزیون مناسب را به صورت انلاین خریداری کنیم؟

خریداری میز تلویزیون چوبی به صورت آنلاین کار ساده ای است. امروزه فروشندگان به قدری زیاد هستند که اصلا نیاز نیست دغدغه خرید میز تلویزیون آنلاین را داشته باشید. از مزیت های خرید اینترنتی این است که می توانید عکس های مختلف از کالا را ببینید و با انجام بررسی های لازم، یک گزینه مناسب را انتخاب کنید.

حتی نیاز نیست خستگی و شلوغی بازار را تحمل کنید. برخی از وبسایت ها کارشناس فروش دارند که موقع سوال کردن برای خرید میز تلویزیون چوبی، به صورت کامل پاسخ می دهند و تمام ابهامات را برایتان برطرف می کنند.

میز ناهارخوری چوبی سلطنتی مدل برگذار

میز ناهارخوری سلطنتی مدل برگذار

میز تلویزیون ام دی اف یا چوبی ؟

همان طور که گفتیم، میز تلویزیون چوبی هیچ وقت از مد نمیفتد و همیشه مورد استفاده قرار می گیرد. البته میزهایی که در ساخت آن ها از چوب مرغوب استفاده شده باشد گران تر هستند. میز تی وی ام دی اف هم کیفیت و تنوع بالایی دارند و در جنس و رنگ های مختلف تولید می شوند.

چند ویژگی مهم میز ام دی اف، ضد آب بودن و ضدخش بودن آن هاست. علاوه بر این، تنوع طرح و مدل بالایی دارد و قیمتشان هم به نسبت مناسب تر است. انتخاب بین میز تلویزیون چوبی یا ام دی اف به بودجه و نحوه دکور منزلتان بستگی دارد.

مبلمان کلاسیک چوبی مدل شهرزاد

مبل سلطنتی طرح کلاسیک مدل شهرزاد

جدید ترین میز تلویزیون

اگر به دنبال خرید میز تلویزیون چوبی جدید هستید، می توانید به سایت های مختلف یا بازارهای لوازم چوبی سر بزنید تا تنوع جدیدترین میز تلویزیون ها را مشاهده کنید.

کلاف خام میز تلویزیون

کلاف خام میز تلویزیون

نتیجه گیری

گفتیم که میز تلویزیون چوبی یک میز زیبا و پرطرفدار است که هیچ وقت دمده نمی شود و اگر جنس مرغوب و خوبی داشته باشد، می توانید چندین سال از آن استفاده کنید. همچنین درمورد انواع میز تی وی صحبت کردیم و توضیح دادیم هرکدام از آن ها چه ویژگی دارند.

درهرصورت برای انتخاب باید ببینید که دکوراسیون منزلتان چه شکلی است و چقدر می خواهید برای خرید میز تلویزیون چوبی یا مدل های دیگر هزینه کنید، سپس اقدام به خرید کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

حساب کاربری ندارید؟