Blog

راهنمای چیدمان مبل کرم نسکافه‌ای

مبل کرم نسکا فه ای رنگی متناسب با اکثر سلیقه‌ها است؛ چرا که تشابه زیادی به رنگ شکلاتی، قهوه‌ای و کرم تیره دارد. این رنگ دارای طیف رنگی روشن تا تا تیره است و تمامی رنگ‌های آن تناژی ملایم و آرام دارند. تطابق پذیری رنگ نسکافه‌ای زیاد است به همین دلیل معمولا با همه رنگ‌ها ست می‌شود.

مبل کلاسیک مدل کاجی رومی

شاخصه برتر دیگر این رنگ امروزی بودن آن در کنار القای حس نوستالژیک شکلات گونه آن است. تولیدی چوب سلطان این رنگ را به واسطه همین ویژگی‌ها انتخاب کرده و در تولید مبل کلاسیک و… خود از آن استفاده کرده است. مبل نسکافه‌ای اگر در خانه متناسب با ساختار و متراژ جایگذاری شوند، جلوه بسیار بی‌نظیر و مرتبی به منزل شما می‌دهند.

مبل کلاسیک مدل کارن

رنگ کرم نسکافه ای با چه رنگی ست میشود

سبک ست کردن مونوکروم پیشنهاد بسیار زیبا و عالی برای هر رنگی است. مونوکروم یعنی فقط از یک رنگ استفاده کنید. مطمئنا الان با خود می‌گویید که استفاده از یک رنگ پس از مدتی خسته کننده می‌شود. اما چنین نیست چون دست شما در سبک مونوکروم برای انتخاب و استفاده از تناژ‌های رنگی همان رنگ باز است.

یعنی می‌توانید از رنگ‌های روشن تا تیره نسکافه‌ای در چیدمان مبل و میز ناهارخوری کلاسیک خود استفاده کنید. سبک تلفیق رنگ‌ها به صورت مونوکروماتیک خصوصا در میان زوج‌های جوان بسیار طرفدار پیدا کرده‌است.

مبل کلاسیک مدل الینا

دکوراسیون نسکافه‌ای

رنگ نسکافه‌ای در کنار شیک بودن بسیار آرام و ملیح است. اگر قصد دارید فضای آرام‌بخش ایجاد کنید می‌توانید تجهیزات خانه همچون مبلمان را به رنگ نسکافه‌ای انتخاب کنید. میز تلوزیون، میز کنسول، فرش‌ها، مبلمان و ناهارخوری اثاثیه‌ای هستند که می‌توانید آن‌ها را در تازه‌ای مختلف رنگ نسکافه‌ای انتخاب کنید.

پیشنهاد می‌کنیم مبلمان و میز ناهارخوری سلطنتی و… را در رنگ نسکافه‌ای تیره سفارش دهید که صنایع چوب سلطان این ایده را برای شما اجرا می‌کند. فرش‌ها را نیز با ترکیب این سه رنگ نسکافه‌ای متمایل به قهوه‌ای، کرم و قهوه‌ای تهیه کنید تا با ست مبل و میز ناهارخوری ست شوند .میز تلویزیون و میز کنسول نیز اگر از یک تناژ رنگی باشند مثلا نسکافه‌ای روبه قهوه‌ای، همخوانی زیبایی با دیگر اثاثیه‌ها ایجاد می‌کنند.

مبل کلاسیک مدل الینا

راهنمای خرید مبل نسکافه‌ای روشن

اگر قصد ترکیب رنگ‌ها را دارید، نسکافه‌ای روشن انتخاب خوبی برای مبل دسته چوبی است. خاصیت این رنگ وفق‌پذیری با متریال‌های مختلف همچون پارچه، چوب، چرم و… است.

از آنجایی هم که پیش‌تر اشاره کردیم با خوانواده‌های قهوه‌ای، شکلاتی، طلایی، سفید، طوسی و مشکی ست بسیار زیبایی دارد، به راحتی می‌توانید تجهیزات مختلف خانه را در این رنگ‌ها تهیه کنید؛ چون هیچ تضاد و تداخلی در چیدمان شما ایجاد نمی‌کند.

مبل کلاسیک مدل 507 کاجی

چرا مبل نسکافه‌ای همیشه رو مد است؟

نسکافه‌ای رنگی با شباهت به طیف قهوه‌ای و کرم است که هیچگاه برای سرویس چوب عروس و سایر تجهیزات خانه از رده خارج نمی‌شود. دلیل دیگر اینکه چون رنگ نسکافه‌ای دارای طیف گسترده‌ای از روشن تا تیره است و با اکثر سلیقه‌ها سازگاری دارد. قابلیت ست شدن با رنگ‌های مختلف مورد بعدی است که باعث شده تا رنگ نسکافه‌ای بتواند بعنوان رنگ پایه استفاده شود.

مبل کلاسیک مدل 507 کاجی

جلوه‌ هنری و زیبایی که رنگ نسکافه‌ای مبل‌ها در خانه ایجاد می‌کند هم باعث شده تا همیشه، مبل نسکافه‌ای طرفدار و‌خواهان خود را داشته باشد. انواع دکوری‌ها و اکسسوری‌های سبک‌های مختلف نیز با رنگ نسکافه‌ای همخوانی دارند و واجب نیست حتما سبک مشخصی از ان‌ها تهیه شود.

بنابراین اغلب کسانی که این رنگ را می‌شناسند آن را برای مبلمان، تخت خواب و باقی وسایل منزل خود انتخاب می‌کنند و این قانون باعث شده تا طرفداران این رنگ هر ساله بیشتر شوند.

مبل کلاسیک مدل 507 کاجی

مبل نسکافه ای با چه فرشی ست میشه

در ادامه به صورت موردی، سری رنگ‌های فرش‌های مختلفی را معرفی می‌کنیم که در کنار مبل نسکافه‌ای زیبایی خاصی ایجاد می‌کنند:

ست کردن مبل نسکافه‌ای با فرش‌های مختلف
فرش نسکافه‌ایفرش کرم
فرش قهوه‌ایفرش طلایی
فرش طوسیفرش سفید
فرش مشکی

1.فرش نسکافه‌ای

پیش.تر گفتیم رنگ مونوکروم زیبایی خاصی به خانه می‌بهشد، فرش هم رنگ و نزدیک به مبلمان نسکافه‌ای، جلوه بسیار هماهنگی دارد.

2. فرش کرم

رنگ کرم با نسکافه‌ای مکمل است. زیبایی این دو رنگ کنار هم وصف نشدنی است. فرش‌هایی که ترکیب رنگ غالب آن‌ها کرم است، پیشنهاد مناسبی برای کنار مبلمان نسکافه‌ای شما هستند.

مبل کلاسیک مدل آبشاری

3. فرش قهوه‌ای

قهوه‌ای طیف رنگی متفاوت و وسیعی دارد. شما می‌توانید بسته به سلیقه خود یکی از ان‌ها را برای خرید فرش خود انتخاب کنید. نسکافه‌ای به قهوه‌ای شباهت بسیار دارد به همین دلیل با هم ست زیبایی می‌شوند.

4. فرش طلایی

رنگ طلایی عالب فرش در کنار رنگ نسکافه‌ای جلوه مجللی ایجاد می‌کنند و دکوراسیونی سلطنتی مانند ایجاد می‌کنند.

5. فرش طوسی

طوسی جزء رنگ‌های خنثی است که با هر رنگی خصوصا رنگ نسکافه‌ای که بسیار آرام است، ست می‌شود.

مبل کلاسیک مدل آبشاری

6. فرش سفید

سفید و ونسکافه‌ای در کنار هم، فضای بسیار دلباز، تمیز و مرتب ایجاد می‌کنند. فرش سفید انتخاب هوشمندانه‌ای برای کسانی است که فصای کوچکی دارند.

7. فرش مشکی

مشکی بسیار زیبا است. فرش مشکی فوق‌العاده باکلاس و منحصربفرد است و در کنار مبلمان نسکافه‌ای محشر می‌شود. اما توصیه می‌شود اگر فضای شما محدود و کم است این رنگ را انتخاب نکنید.

مبل کرم با چه رنگی ست می‌شود؟

کرم جزء رنگ‌های قابل ست با هر رنگی است چون طیف رنگی آن از سفید و قهوه‌ای تا طلایی را دربرمی‌گیرد. اگر مبلمان شما کرم است دست شما برای انتخاب هر رنگی خصوصا طیف طلایی و قهوه‌ای باز است.

مبل کلاسیک مدل آبشاری

اگر دوست دارید کمی فصای خانه‌تان را شاداب‌تر و متفاوت‌تر کنید، رنگ‌های عسلی روشن، نسکافه‌ای، خردلی و سبز یشمی پیشنهادات ویژه صنایع چوب سلطان برای ترکیب با رنگ کرم است.

دکوراسیون کرم نسکافه ای

مبل کرم از دسته رنگ‌های خنثی و تطابق پذیر با اکثر رنگ‌ها است. می‌توانید ناهارخوری خود را از همین رنگ سفارش دهید و کوسن‌های مبل را مطابق با رنگ اصلی فرش‌ها تهیه کنید. مبل‌های تکی مبلمان انتخاب خوبی هستند تا رنگ ان‌ها را متفاوت انتخاب کنید. می‌توانید رنگ مبل‌های تکی را مطابق با پرده یا کنار پرده، فرش یا دیگر تجهیزات خانه انتخاب کنید.

بر فرض اگر فرش شما رنگی مجزا و شاد همچون آجری یا خردلی دارد، مبل‌های تکی را در آن رنگ سفارش دهید بدین صورت مبلمان کرم رنگ شما هارمونی بسیار خاصی با فضا ایجاد می‌کند. رنگ میز عسلی، کنسول و میز تلویزیون را می‌توانید ست با رنگ چوب یا پایه‌های مبلمان انتخاب کنید.

چیدمان منزل با مبل کرم نسکافه‌ای

مبلمان تمام کرم با کوسن‌های نسکافه‌ای و برعکس، انتخابی بسیار زیبا و ساده است. این گزینه مناسب کسانی است که دوست دارند رنگ و تِم خانه‌شان یک رنگ اصلی باشد.

مبل سلطنتی مدل سناتور

مبلمان سلطنتی چوبی مدل سناتور

چیدمان دیگر مبل‌های کرم و نسکافه‌ای این است که مبل‌های تکی را در رنگ نسکافه ای سفارش دهید و مبل‌های بزرگتر را در رنگ کرم، کوسن‌ها را نیز با ترکیب این دو رنگ یعنی مبل‌های تکی نسکافه‌ای، کوسن کرم داشته باشند و مبل‌های کرم، کوسن نسکافه‌ای داشته باشند، انتخاب کنید.

میز عسلی اگر چوبی باشد بهتر است متناسب با رنگ چوب یا پایه‌های مبل باشد. اما اگر جنس آن پارچه یا چرم بود می‌توان آن را هم رنگ مبل‌های تکی انتخاب کنید.

مبلمان سلطنتی چوبی مدل برگذار

مبل سلطنتی مدل برگذار

رنگ مبل نسکافه ای سلطنتی

اگر خانه‌ای با تم آرام می‌خواهید این چنین رنگ‌های متضاد روحیه آرام و لطیف هستند، مس بایستی قید این سبک مبلمان را زد. صنایع چوب سلطان با در نظر گرفتن این قانون مبلمان سلطنتی را در رنگ‌های آرام اما فاخری همچون رنگ نسکافه‌ای تولید می‌کند.

با خرید و انتخاب این سبک مبلمان در رنگ نسکافه‌ای، خانه‌ای شکوهمند و سلطنتی با فضایی آرام و دلنشین نصیبتان می‌شود. مبلمان سلطنتی نسکافه‌ای با تاج و دسته‌های چوبی و منبت‌کاری‌های زیبا انتخابی بسیار مجلل، شیک و خاص پسند است.

مبلمان سلطنتی مدل کاملیا

مبلمان سلطنتی کاملیا

رنگ مبل نسکافه‌ای روشن

نسکافه‌ای طیف‌های رنگی تیره تا روشنی دارد. اگر فضای خانه شما کوچک است بهتر است طیف رنگ روشن آن را تهیه کنید. بدین صورت فصا بسیار دلبازتر و وسیع‌تر جلوه می‌کند. نسکافه‌آی روشن در کنار رنگ سفید، کرم، طلایی و عسلی بسیار زیبا می‌شود.

اگر در نطر داشتید کمی تفاوت رنگ ایجاد کنید پیشنهاد می‌شود کوسن‌ها را به رنگ نسکافه‌ای تیره یا قهوه‌ای که با میز عسلی و میز تلویزیون‌تان هماهنگ شود انتخاب کنید.

میز ناهارخوری کلاسیک چوبی مدل کاتالیا

میز ناهارخوری کلاسیک مدل کاتالیا

مبل نسکافه‌ای چه نقشی در دکوراسیون منزل دارد؟

رنگ روشن نسکافه‌ای برای فضای کوچک و رنگ تیره آن متناسب فضای بزرگ است. مبلمان نسکافه‌ای به دلیل همخوانی با هر سبک دکوری، به دکوراسیون خانه شما نام خاصی می‌باشد. حس آرامش و لطافت که رنگ نسکافه‌ای دارد، به روح و احساس شما منتقل می‌شود و در روحیه افراد خانواده مثبت می‌گذارد.

اگر دیگر رنگ‌های استفاده شده در منزل جز رنگ‌های خنثی باشد، مبلمان نسکافه‌ای، دکوراسیون خانه را معطوف به‌خود می‌کند، یعنی قسمت جایگذاری مبلمان‌ها برجسته و نمایان می‌شود که بر زیبایی منزل شما اثر مثبت دارد.

مبلمان سلطنتی مدل برگذار

عکس مبل استیل مدل برگذار

رنگ چوب مبل نسکافه ای روشن

هارمونی رنگ‌های طلایی، قهوه‌ای، شکلاتی، کرم، سفید و عسلی یا همان قهوه‌ای روشن با رنگ نسکافه‌ای روشن ثابت شده است. پس یعنی می‌توان رنگ چوب مبل نسکافه‌ای خود را با توجه به دیگر تجهیزات خانه از میان یکی از رنگ‌های معرفی شده انتخاب کنید.

بهتر است به رنگ میز عسلی خود دقت کنید اگر قهوه‌ای است رنگ چوب مبلمان را نیز قهوه‌ای انتخاب کنید. البته می‌توانید با توجه به رنگ پایه‌های مبل نیز رنگ چوب را انتخاب کنید. اگر پایه‌های مبل یا حتی پایه‌های میز کنسول، میز و صندلی‌های ناهارخوری طلایی هستند رنگ چوب مبلمان نسکافه‌ای روشن نیز می‌تواند طلایی انتخاب شود.

مبلمان سلطنتی مدل برگذار

عکس مبل استیل مدل برگذار

رنگ مبل نسکافه ای طوسی

مبل کلاسیک مدل کارن

مبل نسکافه ای طلایی


مبل رنگ نسکافه ای روشن

مبل کلاسیک مدل کاجی رومی

رنگ مبل شکلاتی روشن

مبل کرم با چه فرشی ست میشه

هماهنگی بین رنگ فرش و مبلمان در دکوراسیون خانه بسیار اهمیت دارد. بیشتر اوقات پیدا کردن رنگ‌بندی خوب برای دکوراسیون خانه بسیار سخت به نظر می‌رسد. این اتفاق زمانی سخت‌تر می‌شود که یکی از وسایل منزل را از قبل و بدون در نظر گرفتن رنگ سایر وسایل منزل خریداری کرده باشید.  بهتر است که همیشه از رنگ‌های روشن در منازل خود استفاده کنیم تا خانه بزرگ‌تر دیده شود. به همین دلیل فرش و مبلمان رنگ روشن مثل کرم بسیار پر طرفدار است.مبل کرم معمولا با فرش رنگ سرمه ای و قرمز و سبز با طرح ساده و حتی شلوغ ست می شود.

مبل کلاسیک مدل کاجی رومی

نتیجه گیری

رنگ نسکافه‌ای در طیف رنگ‌های مختلفی وجود دارد. مبلمان نسکافه‌ای با هر رنگ و سبک دکوری‌هایی سازگار است. کرم، قهوه‌ای، طلایی، سفید، مشکی و طوسی زیباترین رنگ‌های قابل ست با نسکافه‌ای هستند.

رنگ کرم مبلمان نیز انتخاب بسیار زیبایی برای افرادی است که عاشق رنگ روشن و خنثی هستند. گرم به راحتی با کلیه رنگ‌ها هماهنگ و مکمل می‌شود و نیازی نیست برای تهیه رنگ ست آن دچار تردید شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

حساب کاربری ندارید؟