Blog

چیدمان مبل سلطنتی در خانه کوچک

چیدمان مبل سلطنتی در خانه کوچک یکی از چالش‌هایی است که افرادی که مبل سلطنتی دارند ممکن است با آن مواجه شوند، مخصوصا اگر خانه یا محل موردنظرتان کوچک باشد. همان‌طور که می‌دانید مبلمان سلطنتی یکی از مبلمان‌های باکلاس و گران قیمتی است که در برخی خانه‌ها استفاده می‌شود.

چیدمان مبل سلطنتی

مبل سلطنتی مدل مازراتی

افرادی که بیشتر تمایل دارند منزلشان سبک سلطنتی داشته باشند، سمت این نوع سبک مبلمان می‌روند. وچیدمان مبل سلطنتی بیشتر به کارشان می آید هرچقدر که مبلمان سلطنتی کیفیت و مبلمان بیشتر و بالاتر باشد، جلوه بهتر و زیباتری به منزلتان می دهد.

مبلمان سلطنتی مدل مازراتی

البته یکی از عوملی که در زیبا جلوه تر دادن منزل تاثیرش را بیشتر می کند، نحوه دانستن چیدمان مبل سلطنتی است. تولیدی چوب سلطان و کلاف خام مبل و کلاف خام میز ناهارخوری و کلاف خام سرویس‌خواب و کلاف خام کنسول را با بهترین کیفیت تولید می‌کند و در اختیار مشتریان عزیز قرار می‌دهد.

چیدمان مبل سلطنتی در پذیرایی مربع و مستطیل

روش های جدید و استاندارد چیدمان مبل سلطنتی 9 نفره در پذیرایی مربع و مستطیل، بسیار مختلف است و بسته به نقشه خانه و پذیرایی شما باید چیده شود. همان طور که می دانید، چیدمان مبل سلطنتی در یک فضای مستطیل شکل به راحتی قابل انجام است و تقریبا می ‌توان گفت که از چیدمان مبل در پذیرایی مربع راحت تر است.

ست مبل و میز ناهارخوری مدل سناتور

برای چیدمان در پذیرایی مربع می ‌توان کاناپه سه نفره را روبه‌روی تلویزیون قرار داد، سپس کاناپه دونفره و صندلی‌ های تک نفره را روبه‌روی هم دیگر قرار دهید. این نوع چیدمان مبل سلطنتی باعث می‌ شود که فضای آرامش ‌بخش و صمیمی برای خود و خانواده ‌تان به وجود بیاورید و یک فضای نشیمن دنج و دل ‌نشین ایجاد کنید.

مبلمان سلطنتی مدل کاملیا

مبلمان سلطنتی کاملیا

صنایع چوب سلطان، یکی از معروف ‌ترین صنایعی در ایران است که محصولات چوبی زیبا و باکیفیتی را تولید می ‌کند. این صنایع شامل: مبل سلطنتی و مبل کلاسیک و مبل دسته چوبی و مبل استیل هستند که هریک دارای طراحی و دکوراسیون خاص خود هستند. محصولات صنایع چوبی سلطان به دلیل زیبایی و کیفیت بالای کلاف خام، مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته است.

ست مبل و میز ناهارخوری مدل ورونا

چیدمان مبل سلطنتی با میز ناهارخوری

به‌صورت کلی هدف از چیدمان مبل و میز ناهارخوری در پذیرایی مستطیل شکل این است که افراد به راحتی و مناسب‌ترین فاصله از هم بتوانند بنشینند و صحبت کنند. علاوه بر این رفت‌ و آمد بین مبل ‌ها و میزها باید راحت باشد تا هنگام راه رفتن مدام به وسایل برخورد نکنیم.

مبلمان کلاسیک مدل شهرزاد

مبل سلطنتی طرح کلاسیک مدل شهرزاد

چیدمان مبل سلطنتی باید به گونه ‌ای باشد که پذیرایی کردن از مهمانان برای صاحب خانه راحت باشد و مجبور نباشند دائما میزهای عسلی را جابه‌جا کنند.به عبارت دیگر مهمانان باید احساس آرامش و راحتی کنند و به وسایل پذیرایی که روی میزها قرار داده شده دسترسی کامل داشته باشند.

ست مبل و میز ناهارخوری مدل برگذار

مدل چیدمان مبل سلطنتی 9 نفره

مدل چیدن مبل سلطنتی در فضای داخلی به ویژه در پذیرایی، بهبود فضای شما را به وجود می‌آورد. این بهبود شامل ایجاد حس راحتی، زیبایی، جذابیت و احساس ارامش است. از آنجایی که مبلمان از مهمترین عناصر داخلی است، بنابراین دکوراسیون منزل با مبل سلطنتی مناسب می‌تواند بهبود قابل توجهی در فضای داخلی شما ایجاد کند.

ست مبل و میز ناهارخوری مدل برگذار

میز ناهارخوری یکی از وسایل مکملی است که در کنار مبلمان بسیار شیک می شود. صنایع چوب سلطان، انواع میز ناهارخوری سلطنتی و میز ناهارخوری کلاسیک و ست مبل و میز ناهارخوری و کنسول را با بهترین کلاف خام تولید می کند و زیبایی منزل شما را دوچندان می کند.

مبل سلطنتی مدل برگذار

مبل سلطنتی مدل برگذار

اشتباهات رایج در نحوه چیدمان مبل سلطنتی 9 نفره

یکی از اشتباهات رایج در چیدمان مبل سلطنتی در درجه اول، توجه نکردن به متراژ خانه است. درست است که مبل سلطنتی جلوه زیبایی دارد، اما بهتر است در خانه های کوچک به هیچ عنوان استفاده نشود.

اشتباهات رایج در چیدمان مبل سلطنتی
چسباندن مبل ها به دیوار
چیدن کاناپه و مبل های تک نفره به صورت ردیفی کنار هم
چیدمان مبل سلطنتی بزرگ و پر حجم در سالن های کوچک
تفکیک نکردن فضای چیدمان دو دست مبل

علاوه بر وسایل چوبی که شامل مبل و … می شود، تولیدی چوب سلطان محصولات دیگری مثل: ست مبل و میز ناهارخوری و ست مبل و میز ناهارخوری استیل و سلطنتی و ست مبل و میز ناهارخوری کلاسیک را هم تولید می ‌کند که به خاطر کیفیت زیاد کلاف خام، طرفداران زیادی دارد.

ست مبل و میز ناهارخوری مدل سیلور

چسباندن مبل ها به دیوار

چسباندن مبل ها به دیوار یکی از سبک ‌هایی است که افراد خواسته یا ناخواسته آن را انجام می‌دهند. اگر این‌ کار را کردید بهتر است از ضربه ‌گیر مبل استفاده کنید تا دیوارهایتان زخمی نشوند.

چیدن کاناپه و مبل های تک نفره به صورت ردیفی کنار هم

چیدن کاناپه و مبل های تک نفره به صورت ردیفی کنار هم اصلا جلوه قشنگی ندارد، اما گاهی اوقات به دلیل کوچک بودن فضای منزل ممکن است مجبور شوید این‌ کار را انجام دهید.

ست مبل و میز ناهارخوری مدل کاملیا

این مدل چیدمان کاناپه و مبل‌های تک نفره به صورت ردیفی کنار هم، به دلیل اشغال زیاد فضا و عدم توجه به طرح و شکل فضا، ممکن است به کاربردی بودن فضا ضربه بزند.برخی مدل های مبل سلطنتی و کلاسیک صنایع چوب سلطان دارای سرویس خواب سلطنتی و سرویس خواب کلاسیک و سرویس چوب عروس می باشد.

ست مبل و میز ناهارخوری مدل شهرزاد

چیدمان مبل سلطنتی 9 نفره در پذیرایی های کوچک

چیدمان مبل سلطنتی 9 نفره در پذیرایی های کوچک یکی از اشتباهاتی است که برخی افراد ممکن است مرتکب شوند. برای جلوگیری از این‌ کار بهتر است از اول مبل سلطنتی تهیه نکنید؛ زیرا این مبل ‌ها سنگین هستند و وقتی که در فضای کوچک قرار بگیرند، به هم می ‌چسبند و زیبایی ‌شان مشخص نیست.

مبلمان سلطنتی چوبی مدل کاملیا

مبل سلطنتی مدل کاملیا

تفکیک نکردن فضای چیدمان دو دست مبل

تفکیک نکردن فضای چیدمان دو دست مبل اشتباه است و باید انجام شود. هنگام چیدن دو دست مبل بهتر است کاربری هرکدام را درنظر بگیرید. مثلا مبلمان راحتی را جلوی تلویزیون قرار دهید و فضای صمیمی را ایجاد کنید و مبلمان سلطنتی را برای فضاهای رسمی بچینید.

چیدمان مبل سلطنتی و راحتی در پذیرایی مستطیل

در پذیرایی مستطیل می‌توان دو کاناپه سه نفره را روبه‌روی هم بچینید و با صندلی‌های تک نفره، ضلع‌های دیگرش را پر کنید. یکی دیگر از نکاتی که در چیدمان مبل سلطنتی اهمیت زیادی دارد، اندازه فرش‌هایتان است.

مبل جدید سلطنتی
مبلمان سلطنتی مدل سناتور

فرش باید فضای مبل‌ها را تا جایی که چند سانتی‌متر از پایه‌های جلویی مبل رد شود، پوشش بدهد. به این صورت که وقتی افراد روی مبل می‌نشینند، پاهایشان روی فرش قرار بگیرد.

چیدمان مبل 9 نفره سلطنتی

برای خرید مبل سلطنتی بهتر است دو کاناپه سه نفره و سه صندلی تک نفره سفارش دهید. این نوع مبل دست شما را در چیدمان مبل سلطنتی خیلی بازتر می ‌کند و تفکیک آن‌ها ساده ‌تر خواهد بود.

مبلمان سلطنتی مدل کاملیا

مبلمان سلطنتی کاملیا

برای چیدمان مبل 9 نفره بهتر است دو کاناپه بزرگ را در دو ضلع اصلی و رو به روی دیوار اصلی پذیرایی قرار بدهید و سپس فاصله های خالی بین مبل را صندلی های تک نفره پر کنید.

چیدمان خانه با مبل سلطنتی

هنگامی که می‌خواهید چیدمان مبل در خانه کوچک را انجام دهید بهتر است از وسایل تزئینی کمتری استفاده کنید. برای خانه های کوچک از مبل‌های نیمه استیل یا سلطنتی سبک و کم‌حجم استفاده کنید.

مبلمان کلاسیک مدل کاتالیا

مبل کلاسیک کاتالیا

برای انتخاب آباژور هم بهتر است از آباژور سبک یا لوسترهای سبک به جای وسایل سنگین و کار شده استفاده کنید. کاناپه‌های مبل را هم کوچک و سبک انتخاب کنید. فرش های اتاق پذیرایی را روشن انتخاب کنید تا فضای موجود، بزرگتر به نظر می رسد.

چیدمان مبل سلطنتی در خانه های بزرگ

مبل سلطنتی کاملا مناسب خانه و فضاهای بزرگ است و به راحتی در آن جا می‌گیرد. در خانه‌های بزرگ به راحتی می توان مبل سلطنتی 9 نفره را جا داد. همچنین می توانید از وسایل سنگین و لوکس و مجسمه های بزرگ و گران استفاده کنید تا زیبایی آن ها دوچندان شود.

میز ناهارخوری کلاسیک مدل کاتالیا

عکس میزناهارخوری استیل مدل کاتالیا

در کنار این وسایل تزئینی می توانید از آباژور و بوفه های لوکس نیز استفاده کنید تا چیدمان مبل سلطنتی جلوه شاهانه تری داشته باشد و فضای فوق العاده ای را ایجاد کند.

نتیجه گیری

یکی از مسائلی که باعث می ‌شود دکور منزل شما هنگام خرید مبل سلطنتی زیبا باشد، دانستن نحوه چیدمان مبل سلطنتی است. ما در این مقاله به صورت کامل و جامع تمام روش هایی که می توان مبل سلطنتی را چید توضیح دادیم و گفتیم که چیدمان مبل سلطنتی در خانه های بزرگ، کوچک و پذیرایی های مربع و مستطیل به چه صورت است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

حساب کاربری ندارید؟