Blog

سرویس خواب لمسه

سرویس خواب لمسه از آن دسته سرویس خواب های بسیار شیک و لوکس است که در ایران طرفداران زیادی دارد و چندین سال است که در طرح و رنگ های متنوع مدام درحال تولید و عرضه هست.

استفاده از سرویس خواب لمسه علاوه بر زیبایی که به اتاق خواب می دهد، دارای مزایا و ویژگی های مثبت متفاوتی است که از جمله آن‌ ها می‌ توان به: عایق بودن در برابر گرد و غبار، دوام بالاتر و نظافت راحت تر اشاره کرد.

سرویس خواب لمسه چوبی سلطنتی مدل کاملیا

سرویس خواب سلطنتی مدل کاملیا

تولیدی چوب سلطان، یکی از تولیدی ‌های باتجربه و ماهر در ساخت وسایل چوبی است. این تولیدی محصولات چوبی گوناگونی فراوانی از جمله: مبل سلطنتی، مبل کلاسیک و مبل دسته چوبی و مبل استیل درست می کند. محصولاتی که در اینجا تولید می‌ شوند به دلیل زیبایی و کیفیت کلاف خام زیاد، مشتریان زیادی دارد.

مبلمان سلطنتی چوبی مدل کاملیا

مبل سلطنتی مدل کاملیا

 راهنمای خرید تخت خواب لمسه

تخت خواب لمسه در عین شیک بودن، برای کسانی که می‌خواهند یک فضای کاملا مدرن و راحت را در اتاق خواب خود فراهم کنند، بهترین گزینه است. جالب است که بدانید که کمتر تخت خوابی وجود دارد که زیبایی و راحتی سرویس خواب لمسه را داشته باشد. لمسه کاری درواقع یک نوع خاص از فرم دادن به یک پارچه یا چرم است.

کارگاه چوب سلطان، انواع مدل های متنوع میز ناهارخوری سلطنتی و میز ناهارخوری کلاسیک  و ست مبل و میز ناهارخوری کلاسیک را با کلاف خام عالی و درجه یک تولید و عرضه می‌ کند.

میز ناهارخوری سلطنتی چوبی مدل کاملیا

میز ناهارخوری سلطنتی مدل کاملیا

در این روش، اشکال منظمی غالبا به صورت لوزی ایجاد می شوند. این محصول تزئینی و هنری در دکوراسیون و انواع مختلف لوازم دکوراتیو ائم از: مبلمان و سرویس خواب کاربرد دارد. در روش لمسه کاری، با استفاده از یک متریال عایق مثل: فوم پلی یورتان و یک لایه پوششی چرم طبیعی یا مصنوعی یا پارچه به دلخواه درست می شود.

اهمیت دادن به دکوراسیون اتاق، اندازه دکوراسیون پذیرایی مهم است؛ زیرا اتاق خواب هم بخش مهمی از منزل است و باید به اندازه پذیرایی و سایر بخش های منزل به آن اهمیت داد. خبر خوب این است که کارگاه مصنوعات چوب سلطان انواع سرویس خواب سلطنتی و سرویس خواب کلاسیک و سرویس چوب عروس را با بهترین کلاف خام تولید می‌‌کند و همین باعث می‌شود خیال شما عزیزان در هنگام خرید کاملا راحت باشد.

سرویس خواب چوبی سلطنتی چوبی مدل برگذار

سرویس خواب سلطنتی مدل برگذار

سرویس خواب لمسه همیشه روی مد

سرویس خواب لمسه جزو مدل های سرویس خواب پرطرفداری هستند که همیشه روی مد هستند و هرگز از چشم نمیفتند. مدل‌های لمسه در عین سادگی، شیک هستند و توجه هر بیننده ای را به خود جلب می کنند. سرویس خواب لمسه در فرایند تولید خودش از بهترین متریال استفاده می کند. همین باعث شده که این نوع تخت برای افراد سخت پسند هم مناسب باشد.

سرویس خواب کلاسیک چوبی مدل کاجی

سرویس خواب کلاسیک مدل کاجی

علاوه بر وسایل چوبی،مبل و میز ناهارخوری و … کارگاه چوب سلطان وسایل دیگری مثل: میز کنسول و ست مبل و میز ناهارخوری  و ست مبل و میز ناهارخوری و کنسول را هم تولید می‌‌کند. استفاده از این وسایل تزئینی در کنار وسایل دیگر، به زیباتر نشان دادن فضای خانه کمک می‌کند. علاوه بر این، محصولات چوبی کارگاه سلطان، به علت بالا بودن کیفیت کلاف خام، مشتریان زیادی دارد.

آینه و میزکنسول چوبی مدل برگذار

آینه و میزکنسول سلطنتی مدل برگذار

راهنمای خرید تخت خواب لمسه با طراحی متنوع

تخت خواب ها از مهم ترین وسایل منزل محسوب می شوند و همین دیدگاه باعث شده که افراد موقع خرید، به رنگ و طرح آن توجه زیادی کنند. امروزه تخت خواب ها به حدی متنوع شده اند که انتخاب را کمی سخت می کنند، اما بیشتر افراد خرید سرویس خواب لمسه را ترجیح می دهند.

کارگاه چوب سلطان، کلاف خام مبل، کلاف خام میز ناهارخوری و کلاف خام سرویس‌خواب و کلاف خام کنسول را با بهترین متریال و کیفیت تولید می‌کند و در اختیار مشتریان عزیز قرار می‌دهد.

تخت خواب های لمسه دوزی شده در ایجاد یک تغییر اساسی در دکوراسیون اتاق خواب نقش مهمی را ایفا می کنند. در صورت خراب شدن سرویس خواب لمسه دوزی شده، شما می توانید پارچه تخت را مجدد عوض کرده و آن را بازسازی کنید. بعد از این که رویه سرویس خواب لمسه را عوض می کنید، انگار که یک تخت نو و جدید دارید.

سرویس خواب چوبی سلطنتی مدل ورونا

سرویس خواب سلطنتی مدل ورونا

تخت خواب های لمسه باعث می شوند اتاق خواب شما جان تازه ای بگیرند و زیبایی واقعی را تجربه کنند. این مدل سرویس خواب ها در طرح های مختلف و توسط برندهای زیادی تولید می شوند. شما می توانید براساس سلیقه خود، یک سرویس خواب لمسه شیک با طرح و رنگ دلخواه خود را خریداری کنید.

برای ساخت تخت خواب لمسه از چرم سفید و پارچه رنگ روشن استفاده می کنند تا زیبایی تخت بیشتر به چشم بیاید. همچنین در سرویس خواب لمسه دوزی شده از پارچه یا چرم در پاتختی، تاج تخت، جلوی تخت و بخش های دیگر تخت استفاده می شود. معمولا لمسه کاری در بخش بدنه و تاج تخت کار می شود، اما وجود لمسه در پاتختی و پاف، باعث می شود که سرویس خواب دوچندان زیباتر به نظر برسد.

مبلمان چوبی سلطنتی مدل ورونا

مبل سلطنتی مدل ورونا

قیمت در راهنمای خرید  تخت خواب لمسه با طراحی متنوع

از آنجا که تهیه بخش لمسه کاری شده در لوازم لوکس، زحمت و هزینه زیادی دارد، طبعا قیمت این ملزومات هم به نسبت مدل هایی که دارای هیچ تزئیناتی و کارشدگی نیستند، کمی بیشتر خواهد بود. شما می توانید سرویس خواب لمسه را از کمتر از 10 میلیون تا 50 یا 60 میلیون خریداری کنید.

برخی از سرویس خواب های لمسه از ترکیب رنگ های طلایی و سفید با رگه های کار شده طلایی و نقره ای تولید می شوند. انتخاب هریک از این موارد کاملا به سلیقه مشتری وابسته است. اما به صورت کلی، قیمت سرویس خواب لمسه و چستر، به نسبت نمونه های دیگر کمی گران تر است. البته که قیمت آن به نوع چرم و پارچه استفاده شده روی محصول نیز بستگی دارد.

سرویس خواب چوبی کلاسیک مدل سیلور

سرویس خواب کلاسیک مدل سیلور

قبل از خرید کردن حتما بودجه و هدف خود را از خرید مشخص کنید. برای مثال ممکن است شما نخواهید بهای زیادی برای سرویس خواب لمسه بپردازید. یا ممکن است با این هدف تخت را خریداری کنید که چندین سال بتوانید با خیال راحت از آن استفاده کنید. پس قبل از خرید کردن حتما نیازهایتان را بررسی کنید.

 راهنمای خرید بهترین مدل سرویس خواب

امروزه در بازار انواع مختلفی از سرویس های خواب موجود هستند که هرکدام طراحی و زیبایی خاص و منحصر به فردی را دارند. ولی اگر به دنبال این هستید که یک تخت خواب تک و لوکس بگیرید، پیشنهاد می کنیم سرویس خواب لمسه را خریداری کنید. سرویس خواب لمسه یکی از انواع تخت های شیکی است که توجه هرکسی را جلب می کند.

سرویس خواب چوبی سلطنتی ورونا

سرویس خواب سلطنتی ورونا

تخت خواب لمسه کاملا آکوستیک است و نصب تاج آکوستیک در بخش بالای تخت باعث شده که این قسمت نسبت به صدا عایق باشد. این ویژگی برای کسانی که می خواهند یک خواب سرشار از آرامش و در سکوت داشته باشند بسیار جالب توجه است. لایه های عایق سرویس خواب لمسه بجز مزایای بسیار کاربردی که دارد، باعث می شود که دکوراسیون اتاق کاملا عوض شود.

علاوه بر این، کاربرد این مدل بدنه سرویس خواب لمسه باعث لوکس بودن آن نیز شده است. این مدل سرویس خواب همچنین به راحتی توسط یک پارچه مرطوب تمیز می شود. درصورت وجود مواد اضافی یا هر لکه ای می توانید از شوینده های ملایم همراه با آب گرم برای تمیز کردن آن استفاده کنید.

مبلمان کلاسیک چوبی مدل شهرزاد

مبل سلطنتی طرح کلاسیک مدل شهرزاد

نتیجه گیری

در این مقاله درمورد سرویس خواب لمسه، مزایا و ویژگی های مثبت آن صحبت کردیم. همچنین گفتیم که این نوع سرویس خواب برای کسانی که برای خوابیدن به محیط آرام نیاز دارند هم مناسب است؛ زیرا طراحی قسمت تاج آن به گونه ای است که مانند عایق صدا عمل می کند.

علاوه بر این، سرویس خواب لمسه در برابر انواع رطوبت، مواد آلوده کننده، لکه، گرما، سرما و شعله مستقیم آتش نیز مقاوم است. تمام این ویژگی های مثبت، دست به دست هم داده اند تا این مدل تخت خواب در عین زیبایی و سادگی، بسیار خاص و شیک باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

حساب کاربری ندارید؟