Blog

یکی از پرطرفدارترین سبک مبلمان در میان ایرانیان، مبل سلطنتی است. به جرات می ‌توان گفت همه کسانی که محدودیت فضا برای منزل‌شان ندارند، سبک سلطنتی را برای تجهیزات خانه خود انتخاب می ‌کنند. برخی نیز حتی به واسطه علاقه شدید به سبک فاخر و شاهانه برای اتاق خواب خود سرویس خواب سلطنتی را انتخاب می‌کنند. به واسطه همین استقبال گرم هر ساله طرح جدیدی از این سبک باب می ‌شود.

رنگ مبل جدید چوبی مدل کاملیا
مبل سلطنتی مدل کاملیا

جدیدترین مبل‌ های سلطنتی آن‌ هایی هستند که با پارچه طیف رنگی روشن و فاخر ساخته شده ‌اند. رنگ پارچه در مبلمان، نقش بسیار پر رنگی دارد؛ چرا که علاوه بر منظم و مرتب نشان دادن فضا بر دلبازی یا دلگیری محیط اثر مستقیم دارد. رنگ ‌های نسکافه ‌ای، صدفی، بژ، کرم و شامپاینی چند رنگ جدید و پرفروش امسال هستند. تولید چوب سلطان با توجه به نیاز و متراژ خانه شما درخورترین مبل‌ های سلطنتی را برایتان تولید و طراحی می ‌کند.

مبل سلطنتی چوبی مدل برگذار
مبلمان سلطنتی مدل برگذار

رنگ مبل جدید سال ۱۴۰۳

خیلی ‌ها با تعویض دکوراسیون یا خرید منزل جدید و شروع زندگی مشترک به استقبال سال جدید می‌روند. برای تعویض دکوراسیون اولین اثاثیه‌ای که برای تغییر به چشم می ‌آید مبلمان است. هنگام شروع زندگی مشترک نیز برای خیلی‌ها، تکمیل کردن جهاز اولویت است و یکی از بزرگ ‌ترین آیتم ‌های جهاز نیز به ترتیب مبلمان، میز ناهارخوری و میز کنسول سپس آیتم‌های مربوط به اتاق خواب است.

مبل کلاسیک مدل سیلور
مبل کلاسیک مدل سیلور

صرفا جهت اطلاع‌تان، تولیدی چوب سلطان به ساخت و تولید باکیفیت و مقرون به صرفه سرویس چوب عروس شهره است. برگردیم سر موضوع اصلی که راجع به اهمیت مبلمان و آیتم‌های پذیرایی برای شروع زندگی تازه و رفتن به یک منزل جدید است. نکته مهمی که هنگام خرید این آیتم‌ها باید در نظر داشته باشید این است که چه رنگی برای همان سال مد یا تازه و جدید است.

مبلمان سلطنتی مدل کاملیا
مبلمان سلطنتی کاملیا

سوای اینکه شاید شما از قبل رنگ و تم خاصی با توجه به دیگر بخش ‌های خانه مثل رنگ دیوارها و کف پوش‌ها در نظر داشته باشید، ما چند رنگ پرطرفدار و جدید را که اخیرا برای انواع مبلمان حال چه سلطنتی باشند یا مدرن و مینیمال، مد شده‌ اند را معرفی می‌ کنیم. این رنگ‌ ها برای ست مبل و میز ناهارخوری و کنسول و حتی ست مبل و میز ناهارخوری بسیار شیک و خاص می‌شوند و جلوه بسیار بی‌نظیری به پذیرایی شما می ‌دهند.

مبلمان کلاسیک مدل شهرزاد
مبل سلطنتی طرح کلاسیک مدل شهرزاد
رنگ مبل جدیدتوضیحات
شامپاینیدرنظر داشته باشیو که شامپاینی یک رنگ مشخص مانند قرمز یا آبی نیست. این رنگ طیف رنگی متنوعی از شکلاتی گرفته تا یاسی را در بر می‌گیرد و اخیرا برای مبلمان بسیار ترند و پر درخواست شده است. اگر مبلمان رنگ روشن دوست دارید تولیدی چوب سلطان رنگ شامپاینی مرواریدی را پیشنهاد می‌کند که فوق‌العاده تک و زیبا است و برای انواع سبک‌ها خصوصا مبل کلاسیک محشر می ‌شود.
نسکافه ‌ایرنگ نسکافه ‌ای طیفی از رنگ عسلی و قهوه‌ ای روشن است و برای آن‌ هایی که دوستدار رنگ طبیعت هستند و به دنبال رنگی هستند که همیشه تازگی داشته باشد انتخاب هوشمندانه ‌ای است.
صدفیصدفی رنگی فوق‌العاده ترند، نوین و شیک است و نزدیک به رنگ سفید است. خاصیت این رنگ این است که ملایم است و اصطلاحا تو چشمی نیست. طوری که به راحتی می ‌توانید ست مبل و میز ناهارخوری استیل و سلطنتی را از این رنگ انتخاب کنید. این رنگ در عین جلوه شاهانه ‌ای که دارد بسیار مدرن است.
رنگ طبیعی چوبفندقی، گردویی، زرد کهربایی و زیتونی چندتا از رنگ ‌های طبیعی چوب هستند که برای مبلمان همیشه مد و جدید هستند.

رنگ مبل جدید راحتی

مبل‌های سبک راحتی همیشه طرفدار دارند و جزء مدل‌های پرفروش هر فروشگاه و تولیدی هستند. مبلمان‌های راحتی بسته به اینکه در محیط بزرگ استفاده شوند یا فضای محدود دارای رنگبندی‌های متفاوتی هستند. مبل‌های راحتی در قسمت نشیمن و پشتی‌ها بسیار راحت هستند و بسته به مدل طرح می‌توانند به صورت مبل دسته چوبی یا پارچه‌ای یا ترکیبی از هر دو مدل باشند.

مبل کلاسیک مدل کاجی رومی

رنگ‌های گروه خنثی مثل توسی، مشکی و سفید برای مبلمان راحتی بسیار زیبا و مدرن هستند و نکته مثبتی که این رنگ‌ها دارند این است که با تمام رنگ‌ها مچ می‌شوند. اگر نظر ما را می‌خواهید پیشنهاد ما همین رنگ‌های خنثی برای سبک راحتی هستند. البته اگر قدرت انتخاب رنگ‌های گرم را دارید، کوسن‌ها را به دلخواه خود در رنگ قرمز، آجری، خردلی و رنگ‌های طیف گرم و رنگی انتخاب کنید.

مبل کلاسیک مدل آماتیس

رنگ جدید مبل امسال

ترکیب دو رنگ با هم دیگر برای مبلمان در سال جدید بسیار ترند و جدید است. در ادامه چند رنگ جدید و زیبا را که امسال برای مبلمان بسیار نوین هستند را معرفی می ‌کنیم:

• طوسی و دلفینی (اگر رنگ واقعا متفاوت می‌ خواهید این دو رنگ را انتخاب کنید)
• ترکیب کرم با رنگ ‌های گرم مثل آجری، خردلی، آبی، سبز و …
• آبی لاجوردی (این رنگ خصوصا برای مبل استیل، مبل سلطنتی و مبل کلاسیک غوغا می ‌کند)
• طیف رنگی بژ ( بژ خود خانوده وسیعی از رنگ روشن تا تیره دارد و طیف گسترده رنگی آن مناسب هر متراژ فضا و سلیقه ‌ای است)

مبل کلاسیک مدل آماتیس


• مشکی (مشکی جزء رنگ ‌های خنثی است که جدیدا در میان زوج‌ های جوان بسیار پرطرفدار شده است)
• سبز کله غازی (رنگی است مابین آبی و سبز که بسیار ملایم بوده و برای مبلمان فوق‌العاده ترند شده است)
• ترکیب کرم و قهوه ‌ای همیشه مد

رنگ مبل جدید سال

قصد دارید برای امسال (سال جدید) مبل نو بخرید اما در انتخاب رنگ آن مانده ‌اید؟ نگران نباشید ما شما را راهنمایی می‌کنیم. اگر جزو افرادی هستید که دیر به دیر مبل عوض می‌ کنید و دیگر تجهیزات خانه ‌تان تم رنگی مشخصی ندارد یا اینکه اصلا دلتان با رنگ ‌های متفاوت و ریسکی نیست، مبل ‌هایی خریداری کنید که رنگ خنثی داشته باشند یا مبل‌ هایی که رنگ غالب آن ‌ها خنثی باشد. مانند مشکی، سفید و طوسی و ترکیب آن ‌ها با رنگ‌ های دیگر.

مبل کلاسیک مدل کارن

این سه رنگ هیچگاه دمده نمی ‌شوند و هر ساله ترند هستند. اگ به دنبال رنگ‌ های جوان پسند، نوین، فاخر، آرام و متفاوت می ‌گردید، مبل‌‌ هایی که به رنگ شامپاینی و صدفی، نسکافه‌ ای هستند انتخاب مناسبی هستند. اگر عاشق طبیعت و حس ‌های نوستالژیک هستید باید یادوار شویم که امسال، سال شما است؛ چون رنگ‌‌های طبیعی همچون گردویی، فندقی، زیتونی و کهربایی بسیار روی بورس هستند.

مبل کلاسیک مدل الینا

رنگ مبل جدید ۲۰۲۴

می ‌دانیم که به دنبال رنگی خاص و نوین برای مبلمان خود هستید. واقعا هنگام انتخاب رنگ‌ پارچه مبلی، انتخاب بسیار سخت و دشوار می‌ شود. برای سال ۲۰۲۴ بجز رنگ ‌های خنثی، رنگ نود و ملایم همچون آبی بسیار کم رنگ، زیتونی بسیار ملایم، صدفی متمایل به صورتی بسیار آرام در خانواده رنگ ‌های جدید قرار گرفته ‌اند. رنگ‌ های فاخر نظیر طلایی، آبی و قرمز درباری، سبز زیتونی، کرم، قهوه ‌ای روشن، شامپاینی و صدفی نیز جزو رنگ‌ های جدید برای سال ۲۰۲۴ معرفی شده ‌اند.

مبل کلاسیک مدل 507 کاجی

رنگ مبل جدید استیل

مبلمان استیل سبکی بسیار باشکوه و فوق ‌العاده شیک و زیبا است. این سبک مبل بیشتر برای خانه ‌های بزرگ طراحی و عرضه می ‌شوند. مبل ‌های استیل در تولیدی چوب سلطان برای تمامی منازل با هر متراژی قابل ساخت و سفارش هستند. این مدل مبل ‌ها به دلیل سبک شاهانه ‌ای که دارند باید رنگ‌ هایی در آن‌ ها استفاده شوند که حالتی فاخر و بسیار ارزشمند داشته باشند.

مبل کلاسیک مدل 507 کاجی

رنگ ‌های طلایی، قرمز و آبی از گذشته برای سبک استیل باب بوده‌ اند و هنوز نیز طرفداران زیادی دارند، اما اگر واقعا در نظر دارید رنگی جدید، باشکوه و متفاوت را برای سبو استیل انتخاب کنید پیشنهاد می‌ شود رنگ ‌های صدفی، مرواریدی، بژ، نسکافه ‌ای و شامپاینی را انتخاب کنید که فوق ‌العاده نمای خانه شما را لوکس و لاکچری می‌ کنند.

مبل کلاسیک مدل آبشاری

رنگ مبل جدید

رنگ ‌های ترکیبی مثل رنگ خنثی با رنگ گرم (کرم و قهوه ‌ای، توسی و آبی، کرم و آجری و…) رنگ ‌هایی هستند که اخیرا بسیار استفاده می ‌شوند و توسط عموم مردم استقبال زیادی می ‌شوند. ترکیب رنگ‌ های مونوکروم مثل قهوه ‌ای تیره و روشن، طوسی تیره و کم‌ رنگ، صدفی و صدفی متمتیل به یاسی و رنگ‌های بسیار نزدیک به هم نیز در میان قشر جوان اخیرا بسیار پرطرفدار شده ‌اند.

مبل کلاسیک مدل آبشاری

رنگ ‌های خنثی نیز که همیشه و برای تمام سال‌ ها جدید هستند. رنگ ‌های طیف روشن کلا امسال برای مبلمان بسیار جدید هستند و اغلب سفارشات این مدت رنگ های روشن و ملایم است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

حساب کاربری ندارید؟