Blog

سرویس خواب کلاسیک چوبی

سرویس خواب کلاسیک چوبی یکی از پرفروش‌ترین و پرطرفدارترین مدل‌های سرویس ‌خواب از گذشته تا امروزه بوده است. البته برخلاف تصور مردم، درمورد خرید و استفاد کردن از سرویس خواب کلاسیک چوبی در اتاق خواب یک نکته وجود دارد و آن این است که این سبک از طراحی تخت خواب، متعلق به دکوراسیون ‌های سنتی نیست.

سرویس خواب کلاسیک چوبی مدل کاجی

سرویس خواب کلاسیک مدل کاجی

درواقع این محصولات دارای طراحی کاملا امروزی و مدرن هستند و جلوه شیکی دارند. به همین دلیل اگر از سرویس خواب چوبی کلاسیک در اتاق خوابتان استفاده می‌کنید، نیازی نیست وسایل و المان‌های عتیقه و قدیمی را در دکوراسیون اتاق به کار ببرید.

چوب سلطان، یکی از معروف ‌ترین کارگاه های ساخت وسایل چوبی باکیفیت و زیبا در ایران است. این صنایع شامل: مبل سلطنتی و مبل کلاسیک و مبل دسته چوبی و مبل استیل هستند که هریک طراحی و دکوراسیون خاص و منحصر به فرد خود را دارند. محصولات چوبی سلطان به دلیل زیبایی و کیفیت بالای کلاف خام، مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته است.

مبلمان کلاسیک چوبی مدل کاجی

مبل کلاسیک مدل کاجی

راهنمای خرید سرویس خواب کلاسیک

انتخاب و خرید سرویس خواب، صد در صد به سلیقه فرد خریدار بستگی دارد. برای مثال بسیاری از افراد تمایل دارند وسایل پر تجملات و زرق و برق دار تهیه کنند که حسابی چشم گیر هستند. این طور افراد به جزئیات توجه فراوانی می کنند و برایشان اهمیت دارد.

سرویس خواب کلاسیک چوبی، برای افراد این چنینی بهترین انتخاب محسوب می شود؛ زیرا این نوع سرویس خواب ابعاد نسبتا بزرگی دارند.

سرویس خواب کلاسیک چوبی مدل سیلور

سرویس خواب کلاسیک مدل سیلور

کارگاه لوازم چوب سلطان، انواع مدل های متنوع از میز ناهارخوری سلطنتی و میز ناهارخوری کلاسیک و ست مبل و میز ناهارخوری کلاسیک  را با کلاف خام عالی تولید و به مشتریان عزیز عرضه می‌ کند.

همچنین تاج های بزرگی که در قسمت بالای تخت خواب قرار داده شده، باعث می شود این شکوه و زیبایی بیشتر به چشم بیاید و نمایش داده شود. همان طور که از اسم سرویس خواب کلاسیک چوبی مشخص است، بیش ترین متریالی که برای ساخت آن به کار می رود، چوب است.

میز ناهارخوری کلاسیک چوبی مدل سیلور

میز ناهارخوری کلاسیک مدل سیلور

اهمیت دادن به دکوراسیون اتاق، دقیقا به اندازه دکوراسیون بقیه قسمت های خانه اهمیت دارد؛ چرا که اتاق خواب هم بخش مهمی از منزل محسوب می شود و باید به اندازه پذیرایی و بخش های دیگر خانه به آن اهمیت داد.

کارگاه چوب سلطان انواع سرویس خواب سلطنتی و سرویس خواب کلاسیک و سرویس چوب عروس را با بهترین کلاف خام تولید می‌‌کند و همین باعث می‌شود خیال شما عزیزان در هنگام خرید کاملا راحت باشد.

البته خیلی ها ممکن است این نوع تخت خواب را با سرویس خواب سلطنتی اشتباه بگیرند. نکته دیگر این که با توجه به ابعاد نسبتا بزرگی که سرویس خواب کلاسیک چوبی دارد، بهتر است از آن در اتاق خواب های بزرگ استفاده شود تا به خوبی رخ و جلوه کار نمایش داده شود.

سرویس خواب چوبی سلطنتی مدل کاملیا

سرویس خواب سلطنتی مدل کاملیا

علاوه بر وسایل چوبی مبل و میز ناهارخوری، کارگاه چوب سلطان وسایل دیگری را هم تولید می کند. از جمله این وسایل شامل: میز کنسول و ست مبل و میز ناهارخوری و کنسول است. استفاده از این وسایل تزئینی در کنار وسایل دیگر، باعث می شود که فضای خانه زیباتر به نظر برسد. علاوه بر این، محصولات چوبی سلطان، به علت بالا بودن کیفیت کلاف خام، طرفداران زیادی دارد.

آینه و میز کنسول کلاسیک چوبی مدل سیلور

آینه و میز کنسول کلاسیک مدل سیلور

منظور از سبک کلاسیک چیست؟

یک باور غلط که در مورد سبک کلاسیک و سرویس خواب کلاسیک چوبی وجود دارد این است که اکثرا تصور می کنند با انتخاب این سبک باید کنار آن و برای تکمیل دکوراسیون از وسایل قدیمی و عتیقه استفاده کنید. در حالی که دکوراسیون های این چنینی اصلا جزو المان های سبک کلاسیک نیستند و کم ترین هم خوانی و هارمونی باهم ندارند.

درواقع منظور از سبک کلاسیک، چیدمان و قرار دادن وسایل و اجزای سرویس خواب به صورت متقارن و استفاده کردن از طرح و رنگ های خیره کننده و جذاب است. با استفاده از سبک کلاسیک می توانید فضای شیک تر و رسمی تری به اتاق خواب بدهید.

کارگاه مصنوعات چوب سلطان، کلاف خام مبل، کلاف خام میز ناهارخوری، کلاف خام سرویس‌خواب و کلاف خام کنسول و کلاف خام میز تلویزیون را با بهترین متریال و کیفیت تولید می‌ کند و در اختیار مشتریان گرامی قرار می‌دهد.

سرویس خواب چوبی سلطنتی چوبی مدل برگذار

سرویس خواب سلطنتی مدل برگذار

ویژگی های سرویس خواب کلاسیک چوبی چیست ؟

انواع چوب برای ساخت تخت خواب‌های مختلف به عنوان متریال اصلی به کار می روند. یکی از همین تخت خواب ها، سرویس خواب کلاسیک چوبی است که متریال اصلی آن را چوب تشکیل می دهد.

کافی است سرچ ریزی در سایت های مختلف کرده باشید یا چندین بار برای خرید به بازار مراجعه کرده باشید، حتما متوجه شده اید که مدل های مختلفی از انواع سرویس خواب کلاسیک چوبی در هزاران طرح و رنگ، طراحی و به بازار عرضه شده اند.

بهره گیری از متریال چوب باعث به وجود آمدن فضای گرم و صمیمی در اتاق خواب می شود. علاوه بر این، تخت خوابی که از چوب باکیفیت و مرغوب ساخته شده باشد می تواند تا چندین سال کار کند بدون این که خراب شود.

سرویس خواب سلطنتی چوبی مدل برگذار

سرویس خواب سلطنتی مدل برگذار

با توجه به نوع پوشش و چوبی که در این متریال به کار رفته است، ما شاهد تنوع رنگی این محصولات در سرتاسر بازار هستیم و خوشبختانه همین موضوع هم در افزایش میزان فروش تاثیر بسیار زیادی گذاشته است.

نکاتی که هنگام خرید سرویس خواب کلاسیک چوبی باید رعایت کنید

رعایت یک سری نکات هنگام خرید سرویس خواب کلاسیک چوبی باعث می شود که جنس بهتری خریداری کنید. این نکات شامل موارد زیر است:

نکاتی که هنگام خرید سرویس خواب کلاسیک چوبی باید رعایت کنید
جنس
تحمل وزن تخت
اجزای تخت خواب
پشتی تخت
گارانتی

• جنس

جنس تخت خواب یکی از مهم ترین نکاتی است که باید هنگام خرید رعایت شود. سرویس خواب های چوبی معمولا از جنس چوب طبیعی، ام دی اف، طرح چوب، ممبران و فلز ساخته می شود. جنس تخت و متریالی که در ساخت آن استفاده می شود، روی قیمت آن تاثیر مستقیم دارد.

مبل سلطنتی چوبی مدل برگذار

مبلمان سلطنتی مدل برگذار

• تحمل وزن تخت

استحکام و مقاومت سرویس خواب کلاسیک چوبی از دیگر نکاتی است که باید هنگام خرید به آن توجه کنیم. باید بدانید تخت خوابی که خریداری می کنید چقدر تحمل وزن دارد؛ زیرا اگر تحمل وزن بالا را نداشته باشد و افراد سنگین وزن بخواهند روی آن بنشینند، ممکن است کفی تخت بشکند.

• اجزای تخت خواب

وقتی که به قصد خرید تخت خواب به بازار می روید، کاملا درمورد اجزای سرویس خواب مطلع شوید و از فروشنده پرس و جو کنید؛ چون که در مواردی پیش آمده که سرویس خواب تنها شامل دراور و تخت خواب شود.

سرویس خواب چوبی سلطنتی مدل ورونا

سرویس خواب سلطنتی مدل ورونا

این در صورتی است که شما فکر کرده اید سایر لوازم مثل: پاتختی، آینه یا پاف نشیمن نیز همراه آن است، اما بعد از سفارش متوجه شده اید که تنها چند تکه از اجزا همراه تخت خواب است و شما باید بهای بیشتری بابت باقی وسایل پرداخت کنید. به همین خاطر حتما اطلاعات لازم را درباره اجزای سرویس خواب کلاسیک چوبی به دست بیاورید و برای خرید اقدام کنید.

مبلمان چوبی سلطنتی مدل ورونا

مبل سلطنتی مدل ورونا

• پشتی تخت

توجه به پشتی تخت خواب یکی دیگر از مواردی است که باید هنگام خرید درنظر داشته باشید. پشتی سرویس خواب تاثیر خیلی زیادی روی راحتی و زیبایی تخت دارد. برای همین مهم است که حین خرید به آن توجه ویژه کنید.

• گارانتی

همان طور که می دانید گارانتی یک محصول نشانه اطمینان سازنده از محصول تولید شده است. به همین علت هرگز برای کمی بهای کمتر، گارانتی را فدا نکنید و از دست ندهید.

میز ناهارخوری سلطنتی مدل ورونا

میز ناهارخوری سلطنتی چوبی مدل ورونا

نتیجه گیری

سرویس خواب کلاسیک چوبی یکی از سرویس خواب ‌هایی است که جزو پرطرفدارترین مدل‌ ها به شمار می رود. این نوع سرویس خواب از تخت خواب های سلطنتی زرق و برق و کنده کاری کمتری دارند اما به شدت زیبا و شیک هستند.

البته باید برای این که زیبایی آن بیشتر نمایان شود، آن را در اتاق خواب بزرگی قرار داد. به همین منظور اگر اتاق خواب بزرگی دارید می توانید با خیال راحت از سرویس خواب کلاسیک چوبی و اجزای آن در اتاق استفاده کنید و جان تازه ای به فضا بدهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

حساب کاربری ندارید؟