Blog

میز تلویزیون چوبی سلطنتی

میز تلویزیون چوبی سلطنتی از انواع میز تلویزیون‌ های پرطرفدار است که در کنار دیگر وسایل سلطنتی منزل استفاده می‌ شود. همان طور که می دانید میز تلویزیون از وسایل ضروری منزل است و باید در هر خانه ای وجود داشته باشد. وقتی که شما از تلویزیون استفاده می کنید، قطعا آن هم احتیاج دارید که بتوانید سایر وسایل جانبی و متعلقات تلویزیون یا لوازم صوتی و تصویری را روی آن بگذارید.

میز تلویزیون چوبی سلطنتی

میز تلویزیون چوبی

میز تلویزیون لاکچری چوبی

همچنین از میز تلویزیون می توانید به عنوان جایی برای قرار دادن کتاب، فیلم یا وسایل تزئینی و دکوری استفاده کنید. انتخاب مدل میز تلویزیون می تواند بر اساس شکل و دکوراسیون منزل شما متفاوت باشد. برای مثال ممکن است تم خانه شما سلطنتی باشد و مجبور باشید از میز تلویزیون چوبی سلطنتی استفاده کنید.

همه دوست دارند که محصولات چوبی نظیر مبل یا سرویس ناهارخوری را از یک تولیدی متخصص خرید کنند که وسایل باکیفیت و در عین حال زیبایی بسازد. کارگاه تولید چوب سلطان دقیقا همان چیزی است که دنبالش می گردید.

محصولات مبلی که در کارگاه سلطان تولید می شود شامل: مبل سلطنتی و مبل کلاسیک و مبل دسته چوبی و مبل استیل هستند. طراحی هرکدام از این محصولات به سبک خاصی است و هر محصول طراحی مخصوص به خودش را دارد.. محصولات این کارگاه به خاطر کیفیت بالای کلاف خام، توانسته مشتریان زیادی جلب کند و طرفداران بسیاری دارد.

مبل کلاسیک مدل کاجی

مبل کلاسیک چوبی مدل کاجی

ویژگی های میز تلویزیون چوبی سلطنتی

متریال چوب یک متریال بسیار اصیل و قدیمی و در عین حال شیک است که همیشه از جایگاه ویژه ای در دکوراسیون کلاسیک و سلطنتی برخوردار بوده است. دکورهای سلطنتی دارای نمای مجلل و گران قیمتی هستند که برای تولید مبلمان، میز تلویزیون، کنسول، میز ناهارخوری و… مورد استفاده قرار می گیرند. میزهایی که سبک سلطنتی دارند، اغلب با چوب یا فلزات گران قیمت مثل برنز تولید می شوند.

صنایع چوب سلطان، میز ناهارخوری سلطنتی و میز ناهارخوری کلاسیک و ست مبل و میز ناهارخوری را با انواع مدل های مختلف و کلاف خام باکیفیت تولید می‌ کند و در اختیار مشتریان قرار می دهد.

میز ناهارخوری کلاسیک چوبی مدل کاجی

میز ناهارخوری کلاسیک مدل کاجی

میز تلویزیون چوبی سلطنتی به خاطر جلوه لوکسی که دارد، بیشتر با مبلمان سلطنتی ست می شود که برای خانه هایی با این دکور خیلی گزینه مناسبی هستند. چندسال پیش، میز تلویزیون چوبی سلطنتی، منبت کاری، آینه کاری و کنده کاری زیادی داشتند و بسیار پر زرق و برق بودند. امروزه دکورهای ظریف و ساده، جای خود را به دکورهای پیچیده و زمخت داده اند و باعث شده اند که میزهای امروز بسیار زیباتر باشند.

یکی از بخش‌های مهم خانه، اتاق خواب است. صنایع چوب سلطان با تولید انواع سرویس خواب سلطنتی و سرویس خواب کلاسیک و سرویس چوب عروس با کلاف خام درجه یک، زیبایی را به اتاق خواب شما می آورد.البته هنوز هم یکی از روشن ترین ویژگی های میز تلویزیون چوبی سلطنتی، کنده کاری ها و طراحی های زیبا روی چوب هستند.

سرویس خواب چوبی سلطنتی مدل کاملیا

سرویس خواب سلطنتی مدل کاملیا

میزهای سلطنتی پایه دارند و بیشتر آن ها دارای برش های هلالی و گرد هستند. مدل های متنوعی از میز تلویزیون چوبی سلطنتی در ابعاد مختلف و طراحی های گوناگون، تولید و روانه بازار می شوند. این مدل میز تلویزیون ها به راحتی با مبلمان کلاسیک و سلطنتی ست می شوند.

علاوه بر وسایل چوبی مثل مبل ، سرویس‌خواب و میز ناهارخوری، کارگاه سلطان وسایل دیگری مثل: میز کنسول، ست مبل و میز ناهارخوری استیل و سلطنتی و  ست مبل و میز ناهارخوری کلاسیک را هم تولید می‌ ‌‌کند. این محصولات به خاطر کیفیت زیاد کلاف خام، توانسته توجه مشتریان زیادی را جلب کند.

میز تلوزیون چوبی مدل کاملیا

میز تلوزیون چوبی سلطنتی مدل کاملیا

 میز تلویزیون سلطنتی

میز تلویزیون چوبی سلطنتی دارای انواع مختلفی هستند و شما می توانید هرکدام را با درنظر گرفتن سبک و دکوراسیون منزلتان خریداری کنید. مدل های معروف این میزها به شرح زیر هستند:

انواع مدل های میز تلویزیون سلطنتی
میز تلویزیون چوبی سلطنتی پازلی
میز تلویزیون سلطنتی بوفه دار
میز تلویزیون چوبی منبت کاری
میز تلویزیون چوبی سلطنتی ترکیبی

میز تلویزیون چوبی سلطنتی پازلی

همان طور که از اسمشان مشخص است، این میز تلویزیون ها چند تکه هستند. همچنین با سبک چیدمان کلاسیک بیشتر مطابقت دارند اما در سبک خانه های سلطنتی هم استفاده می شوند.

میز تلویزیون های پازلی قابلیت تنظیم دارند و برای خانه های کوچک گزینه بسیار مناسبی است. علاوه بر این، چون این میز تی وی ها چند تکه هستند و جدا می شوند، حمل آن ها راحت تر است.

کارگاه چوب سلطان، کلاف خام مبل، کلاف خام میز ناهارخوری، کلاف خام سرویس‌خواب و کلاف خام کنسول را با بهترین متریال و کیفیت تولید می‌کند و در اختیار مشتریان عزیز قرار می‌دهد.

مبلمان سلطنتی چوبی مدل کاملیا

مبل سلطنتی مدل کاملیا

میز تلویزیون سلطنتی بوفه دار

در طراحی میز تلویزیون چوبی سلطنتی بوفه دار، دو عدد بوفه در طرفین میز قرار می‌گیرد و برای نگهداری اشیاء گران‌ قیمت و تزئینی استفاده می ‌شوند. این میز تلویزیون‌ها سنگین هستند و با توجه به ابعادشان برای سالن پذیرایی های بزرگ مناسب هستند.

میز تلویزیون چوبی منبت کاری

میز تلویزیون چوبی سلطنتی که منبت کاری شده باشد، بسیار لوکس و مجلل است و برای چیدمان های سلطنتی کاملا مناسب است. این مدل میز به همراه مبلمان سلطنتی منبت کاری شده یک ست شیک را تشکیل می دهند که در زیبا نشان دادن خانه نقش مهمی دارند.

میز تلویزیون چوبی سلطنتی

میز تلویزیون چوبی

این مدل میزها به دلیل کنده کاری های فراوان و صرف زمان زیاد برای درست شدن، قیمت بیشتری هم دارند؛ زیرا همان طور که گفتیم برای درست کردن آن وقت زیادی گرفته می شود و تماما کار دست است.

میز تلویزیون چوبی سلطنتی ترکیبی

میز تلویزیون چوبی سلطنتی ترکیبی، از متریال های چوب و فلز تولید می شوند. از آن جایی که این مدل میز تلویزن ها هم نمای چوب و هم فلز دارند، بسیار محبوب هستند. طراحی این میز تلویزیون ها به این صورت است که بدنه آن از جنس چوب است و طرح و تزئینات روی آن از فلز ساخته می شود. میز تلویزیون های ترکیبی به دلیل استفاده هم زمان از چوب و فلز، ممکن است سنگین باشند.

نکاتی که در انتخاب میز تلویزیون چوبی سلطنتی باید رعایت کنید

راهنمای خرید میز تلویزیون چوبی سلطنتی
ست پذیرایی
جنس میز تلویزیون
ابعاد میز تلویزیون
مدل میز تلویزیون
رنگ میز تلویزیون

ست پذیرایی

وسایلی که از جنس چوب هستند در همه سبک های چیدمان قابل استفاده هستند و هیچ وقت از مد نمیفتند. میز تلویزیون چوبی سلطنتی عمدتا دارای حکاکی و منبت کاری های بزرگ روی بدنه شان هستند و برای خانه هایی که به سبک کلاسیک و سلطنتی چیدمان شده اند مناسب هستند.

مبلمان کلاسیک چوبی مدل کاتالیا

مبل کلاسیک مدل کاتالیا

اگر برای دکوراسیون منزل خود از میز تلویزیون چوبی سلطنتی استفاده می کنید، حتما آن را با وسایل دیگر مثل: میز ناهارخوری، بوفه و… ست کنید.

جنس میز تلویزیون

همان طور که می دانید میز تلویزیون چوبی سلطنتی از چوب های مختلفی مثل: گردو، راش، چنار، افرا، روسی و… تولید می شود. شما می توانید با درنظر گرفتن مزایا و معایب هرکدام و بودجه خودتان، مناسب ترین میز را انتخاب کنید.

ابعاد میز تلویزیون

ابعاد میز تلویزیون یک معیار مهم برای انتخاب میز است و باید متناسب با ابعاد تلویزیون و فضای موجود برای قرارگیری تلویزیون انتخاب شود.

مدل میز تلویزیون

مدل های میز تلویزیون چوبی سلطنتی باهم متفاوت هستند. بعضی از آن ها طراحی ساده ای دارند و بعضی هایشان شلوغ و پر زرق و برق هستند. انتخاب مدل مناسب باید با توجه به دکوراسیون خانه مثل: تزئینات دیوار پشت میز، مبلمان، ناهارخوری، بوفه و… میز مناسبی را انتخاب کنید.

رنگ میز تلویزیون چوبی سلطنتی

رنگ میز تلویزیون چوبی سلطنتی باید با توجه به وسایل و دکور منزل انتخاب شود. اما به صورت کلی رنگ های بسیار روشن یا تیره، طرفداران بیشتری دارند.

میز تلویزیون ست با مبل سلطنتی

میز تلویزیون ست با مبل سلطنتی در تولیدی چوب سلطان ساخته می شود . مدل های میز تلویزیون سلطنتی شیک با مبل سلطنتی و میز ناهار خوری سلطنتی و سرویس خواب سلطنتی به صورت ست تولید می شود این مدل ها عبارتند از ست کامل مدل کاجی و ست کامل مدل ورونا و ست کامل مدل کاملیا است شما می توانید برای سفارش با شماره تلفن 09128890243 تماس بگیرید.

قیمت میز تلویزیون سلطنتی جدید

قیمت میز تلویزیون سلطنتی جدید در تولیدی چوب سلطان پایینتر از تولیدی ها و نمایشگاه های دیگر است . چوب سلطان برای تولیدات خود از چوب راش گرجستان استفاده می کند.میز تلویزیون سلطنتی چوب راش بسیار با دوام تر از جنس های دیگر است شما می توانید برای گرفتن قیمت میز تلویزیون لاکچری تهران به سایت chobesoltan.com مراجعه کنید ودر دسته بندی میز این تولیدی میز تلویزیون منبت جدید خود را انتخاب کنید و به صورت حضوری یا غیر حضوری سفارش خود را ثبت کنید.

نتیجه گیری

میز تلویزیون چوبی سلطنتی از مدل های پرطرفدار میز تلویزیون در ایران است که در سبک های چیدمانی سلطنتی و کلاسیک به وفور استفاده می شود. میزهای سلطنتی بهتر است در پذیرایی های بزرگ استفاده شود و ست مبلمان باشد تا بتواند جلوه زیبایی برای منزل ایجاد کند. علاوه بر این، میز تلویزیون چوبی سلطنتی با متریال چوب و فلز هم ساخته می شود و شما می توانید آن را با بوفه، مبلمان، میز کنسول، لوستر و… ست کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

حساب کاربری ندارید؟