Blog

راهنمای خرید میز کنسول

داشتن راهنمای خرید میز کنسول می‌تواند در خرید بسیار کمک‌کننده باشد. همان‌طور که می‌دانید، خرید میز کنسول می‌تواند یک فرآیند هیجان‌انگیز و در عین حال چالش‌برانگیز باشد. میز کنسول درواقع یک وسیله چند منظوره و زیبا است و می‌تواند تکمیل‌کننده دکوراسیون منزل شما باشد. در انتخاب میز کنسول، باید به چندین عامل توجه کنید تا خریدی مناسب و اصولی داشته باشید.

راهنمای خرید میز کنسول

آینه و میزکنسول سلطنتی مدل برگذار

تولیدی چوب سلطان یک کارگاه ماهر و کاربلد است که به تولید محصولات چوبی با کیفیت مشغول است. از مبل هایی که در کارگاه صنایع چوب سلطان تولید می ‌شود می توان مبل سلطنتی، مبل کلاسیک و مبل استیل را نام برد. هرکدام از این محصولات به سبک خاصی طراحی شده اند که باعث شده خیلی منحصر به ‌فرد باشند. محصولات این کارگاه به دلیل کیفیت زیاد کلاف خامی که دارند، بسیار پرفروش هستند.

آینه و میز کنسول کلاسیک چوبی مدل سیلور

آینه و میز کنسول کلاسیک مدل سیلور

ابتدا، نوع استفاده‌ای که می‌خواهید از میز کنسول داشته باشید را مشخص کنید. سپس به ابعاد میز و تناسب آن با محل نصب توجه داشته باشید. مواد ساخت، طراحی و قیمت نیز جزئیات مهم دیگر هستند که باید در نظر گرفته شوند.

میز ناهارخوری یکی از انواع وسایل بسیار شیک و چشم‌نوازی است که در کنار بوفه بسیار جذاب و زیبا می شود. چوب سلطان، میز ناهارخوری سلطنتی و میز ناهارخوری کلاسیک را با انواع مدل های مختلف و کلاف خام مرغوب و باکیفیت تولید می‌ کند و به مشتریان عرضه می کند.

آینه و میز کنسول چوبی مدل کاملیا

آینه و میز کنسول مدل کاملیا

میز کنسول یا اینه کنسول چیست ؟

میز کنسول یا اینه کنسول، وسیله‌ای است که بسته به نوع در مکان‌‌های مختلف داخلی منزل قرار می‌گیرد. این وسیله به دیوار تکیه داده می شود یا روی دیوار قرار داده می شود و معمولاً دارای پایه‌‌های نیمه بلند یا بلند و ظریف است.

کارگاه چوب سلطان با تولید انواع سرویس خواب سلطنتی و سرویس خواب کلاسیک با کلاف خام مرغوب، زیبایی را به اتاق خواب هدیه می دهد.

آینه و کنسول کلاسیک چوبی مدل ورونا

آینه و کنسول مدل ورونا

میز کنسول ‌ اغلب با طرح‌ ها و طراحی ‌های زیبا و شیکی تولید می‌شوند و می‌توانند تزئینی برای ورودی، هال، ناحیه‌ای کنار پنجره یا پشت مبلمان باشند یا کاربردهای مختلفی نظیر نگهداری اشیاء یا نمایش دکوراسیون داشته باشند. برای خرید این وسیله بهتر است که راهنمای خرید میز کنسول داشته باشید.

علاوه بر وسایل چوبی نظیر مبل و تخت خواب و ست مبل و میز ناهارخوری استیل  و سلطنتی و ست مبل و میز ناهارخوری کلاسیک کارگاه چوب سلطان وسایل دیگری مانند: سرویس چوب عروس، انواع میز  را هم تولید می‌ ‌‌کند. این محصولات کیفیت کلاف خام بالایی دارند و توانسته اند مشتریان زیادی را جذب کند.

میز کنسول مدل سیلور

کنسول کلاسیک مدل سیلور

میز کنسول از چه جنسی باشد بهتره ؟

انتخاب جنس مناسب برای آینه و کنسول بستگی به سلیقه، نیاز و دکوراسیون داخلی منزلتان دارد. هر جنسی مزایا و معایب خاص خود را دارد و بهتر است در راهنمای خرید میز کنسول آن را به ذهن بسپارید. جنس اینه کنسول ها شامل موارد زیر است که بسته به عواملی که گفتیم می توانید یکی را انتخاب کنید:

میز کنسول مدل 507

صنایع چوب سلطان کلاف خام مبل، کلاف خام میز ناهارخوری، کلاف خام سرویس‌خواب و کلاف خام میز تلویزیون را با بهترین کیفیت و متریال تولید کرده و به مشتریان عرضه می‌کند.

چوب: آینه و کنسول‌های چوبی ظاهر گرم و طبیعی دارند و با اکثر سبک‌های دکوراسیون هماهنگ می‌شوند.
شیشه: آینه‌های شیشه‌ای ظاهری ساده و شیک دارند و در دکوراسیون‌های مدرن و مینیمال بسیار استفاده می‌شوند.

میز کنسول مدل 507

فلز: آینه‌های فلزی و کنسول‌های فلزی به دلیل ظاهر صنعتی و مدرن، مناسب فضاهای شهری و صنعتی هستند.
مواد ترکیبی: برخی آینه‌ها و کنسول‌ها ممکن است از ترکیب مواد مختلف مثل چوب و شیشه یا چوب و فلز ساخته شوند که گزینه‌های مناسبی برای خانه هستند.

در هر صورت، اهمیت استحکام و کیفیت آینه و کنسول هم باید در نظر گرفته شود تا خرید بهتری داشته باشید.

میز کنسول سلطنتی مدل 911

راهنمای خرید میز کنسول در شکل و اندازه های مختلف

در راهنمای خرید میز کنسول بهتر است به موارد زیر توجه کنید و آن ها را در خرید خود لحاظ کنید:

• متراژ فضای موجود: قبل از خرید میز کنسول، ابعاد دقیق فضای مورد نظر را اندازه‌گیری کنید.
• جنس کنسول: میز کنسول‌ها از چوب، فلز یا شیشه ساخته می‌شوند. جنسی که با دکوراسیون منزلتان هماهنگی داشته باشد را انتخاب کنید.
• شکل میز: میز کنسول‌ها به اشکال مختلفی از جمله مستطیل، مربع و دایره‌ای موجود هستند و می توانید باتوجه به سلیقه خود، یکی را انتخاب کنید.

میز کنسول سلطنتی مدل رویال

• انعطاف‌پذیری: اگر فضای شما محدود است، میز کنسولی با امکانات انعطاف‌پذیری مانند قابلیت تاشو و قابلیت تغییر ارتفاع مناسب است.
• تنوع رنگ‌ها: هنگام خرید به رنگ میز کنسول دقت کرده و آن را با ترکیب رنگ‌های دیگر وسایلتان همسو کنید.

• توجه به فضای کنسول در راهنمای خرید میز کنسول: انتخاب میز کنسول با کشو و قفسه‌ها به شما کمک می‌کند تا اشیاء را به راحتی ذخیره کنید.
• مستحکم بودن کنسول: اطمینان حاصل کنید که میز کنسول انتخابی شما ساختار مقاومی دارد.
• بودجه: بر اساس بودجه‌ای که دارید، میز کنسولی انتخاب کنید که ارزش پولی که برایش پرداخته اید را داشته باشد.

میز کنسول کلاسیک مدل رومی

راهنمای خرید میز کنسول  مناسب فضای خانه شما

در راهنمای خرید میز کنسول، انتخاب میز و کنسولی که متناسب با جو خانه شما باشد بسیار مسئله مهمی است. برای مثال وقتی کل سبک خانه شما سلطنتی باشد، خرید میز کنسول مدرن و مینیمال نه تنها فضا را زیباتر نمی کند، بلکه حس ناهماهنگی و شلوغ بودن را ایجاد می‌کند.

نکاتی که باید پیش از خرید در نظر داشته باشید

در راهنمای خرید میز کنسول باید یکسری نکات را درنظر داشته باشید که در ادامه آن ها را بررسی خواهیم کرد:

1. نوع استفاده: برای انتخاب میز کنسول، ابتدا نوع استفاده‌ای که از آن خواهید کرد (تزئینی، کاربردی، تلویزیونی و غیره) را مشخص کنید.
2. اندازه و ابعاد: اندازه میز کنسول مهم است. اندازه فضایی که می‌توانید به آن اختصاص دهید و تناسب با محل نصب را در نظر بگیرید.
3. مواد ساخت: میز کنسول‌ها از چوب، فلز، شیشه و مواد دیگر تولید می‌شوند. انتخاب مواد متناسب با سلیقه و دکوراسیون داخلی منزلتان مهم است.

میز کنسول مدل معرق

4. طراحی و سبک: طرح و سبک میز کنسول باید با دیگر قطعات دکوراسیون داخلی همخوانی داشته باشد.
5. توجه به قیمت آن: قیمت میز کنسول‌ها متفاوت است. بودجه خود را مشخص کنید و گزینه‌هایی را در آن محدوده جستجو کنید.

6. امکانات اضافی: برخی میز کنسول‌ها دارای امکانات اضافی مثل قفسه‌ها، کشوها و سایر جزئیات می‌باشند که می‌توانند به کاربری آن کمک کنند.
7. برند و کیفیت: برند‌های معتبر باعث اطمینان از کیفیت و دوام محصول می‌شوند.

میز کنسول سلطنتی مدل رویال

راهنمای خرید میز کنسول با توجه به سبک اینه کنسول

راهنمای خرید میز کنسول در انتخاب سبک مناسب برای منزل شما خیلی مفید است. برخی از انواع مختلف آینه و کنسول عبارتند از:

• آینه کنسول سلطنتی

آینه کنسول‌های با طرح‌ها و نقوش پیچیده ای که دارند، بسیار باشکوه و زیبا هستند و برای خانه هایی با این سبک کاملا مناسب است .

آینه کنسول کلاسیک

آینه کنسول‌هایی با طراحی هنرمندانه و ظاهر مجلل که از جنس‌ها و نقوش با سابقه استفاده می‌کنند.

• آینه کنسول مدرن

آینه کنسول‌های با طراحی ساده، خطوط منظم و ظاهر مدرن که به فضای اتاق زیبایی مینمایند.

• آینه کنسول سنگی

آینه کنسول‌های با قاب‌های سنگی، مرمری یا مصنوعی، ظاهری منحصربه‌فرد دارند و برای خانه هایی با این حس و حال مناسب است.

• آینه کنسول ترکیبی

آینه کنسول ترکیبی شامل آینه کنسول‌هایی هستند که از جنس‌های مختلفی نظیر چوب، شیشه، فلز و … ساخته شده‌اند. از ترکیب این جنس‌ها برای تولید کنسول‌هایی با طراحی‌های جذاب استفاده می‌کنند.

میز کنسول مدل سیلور

هر یک از این انواع آینه کنسول‌ها می‌توانند با طراحی‌ها و جنس‌های مختلف، زیبایی بیشتری به فضا ببخشند. انتخاب نوع آینه کنسول مناسب بر اساس سلیقه شما و مطابق با سبک دکوراسیون خانه‌تان مهم است.

ارتفاع استاندارد کنسول و ابعاد استاندارد کنسول

اندازه استاندارد کنسول با طرح و مدل آن ارتباط مستقیم دارد ارتفاع استاندارد کنسول می تواند بین 65 تا 90 سانتی متر باشد. ولی بهتر است در کنسول هایی که کمتر از 2 متر طول دارند ارتفاع 80 الی 85 در نظر گرفته شود. مدل دکوراسیون منزل شما می تواند در ارتفاع کنسول ماثر باشد. مثلا در دکوراسیون مدرن باید از ارتفاع 75 تا 82 استفاده شود.

سرویس خواب کلاسیک مدل سیلور

آینه ها یک عنصر مهم و جذاب برای منزل شما هستند و روی میز کنسول بسیار شکیل و زیبا به نظر می رسند. در هر حال ممکن است در مورد اندازه گرفتن یک آینه کنسول سوالاتی داشته باشید. یا ممکن است که بخواهید بدانید که چگونه آینه کنسول مناسب برای خانه خود را انتخاب کنید.

موقع انتخاب آینه برای روی میز کنسول تناسب و تعادل بصری عوامل تاثیر گذاری است. تقریبا در بیشتر موارد ارتفاع آینه ای که روی میز کنسول قرار می گیرد باید بین 70 تا 80 سانتی متر باشد. عرض آینه کنسول باید حدود سه چهارم یا یک سوم عرض میز باشد.

میز کنسول سلطنتی مدل 911

دانستن ابعاد و کاربری فضای داخلی و ابعاد آینه کنسول بسیار مهم است اگر تصمیم دارید یک آینه کنسول در راهروی خانه ی خود قرار دهید، حتما باید به محل عبور افراد خانه فکر کنید. به این دلیل که افرادی که وارد خانه شما می شوند به میز کنسول شما برخورد نکنند. باید بدانید که عرض راهرو به طور متوسط ​​حدود 80 تا 100 سانتی متر است و بیشتر میزهای کنسول بین 30 تا 50 سانتی متر عمق دارند. بر اساس این اندازه‌گیری‌ها، شما می توانید محل عبور مناسبی را برای عبور اعضا خانه و مهمان ها ایجاد کنید.

عمق آینه کنسول بستگی به این دارد که میز کنسول درکدام قسمت خانه قرارداده می دهید. همانطور که گفته شد عمق ابعاد آینه کنسول در راهرو باید 30 تا 50 سانتی متر باشد ولی در برخی موارد تا 60 سانتی متر هم در نظر گرفته می شود.

نتیجه گیری

در این مقاله به بررسی و ارائه راهنمای خرید میز کنسول پرداختیم. داشتن یک راهنما برای خرید هرچیزی کمک می‌کند که بهتر و اصولی‌تر خرید کنید و همچنین رضایت بیشتری از خریدتان داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

حساب کاربری ندارید؟