Blog

چیدمان مبل سلطنتی 9 نفره در پذیرایی مستطیل

مدل چیدمان مبل سلطنتی 9 نفره، یکی از انواع چیدمان‌های داخلی است که در آن از مبلمان و وسایل دکوری استیل استفاده می‌شود. استیل به عنوان یکی از مواد پرکاربرد در صنعت دکوراسیون و طراحی داخلی، به دلیل خصوصیات زیبایی، قابلیت انعطاف پذیری و مقاومت بالا، محبوبیت بسیاری بین طراحان داخلی دارد.

مبل سلطنتی چوبی مدل برگذار

مبلمان سلطنتی مدل برگذار

علاوه بر رعایت اصول چیدمان مبل سلطنتی 9 نفره در پذیرایی مستطیل ، مبلمان استیل باید جنس خیلی خوبی داشته باشد تا زیبایی آن بیشتر نمایان شود. تولیدی چوب سلطان و کلاف خام مبل و کلاف خام میز ناهارخوری و کلاف خام سرویس‌ خواب و کلاف خام کنسول را با بهترین کیفیت تولید می‌کند و در اختیار مشتریان عزیز قرار می‌دهد.

مبل سلطنتی چوبی مدل برگذار

مبل سلطنتی مدل برگذار

در این مقاله، به معرفی چندین نوع چیدمان مبل استیل و نحوه انتخاب و چیدمان آن‌ها پرداخته خواهد شد.

چیدمان مبل استیل و سلطنتی کنارهم

بهترین روش‌های چیدمان مبل استیل و سلطنتی کنارهم عبارتند از :

بهترین روش‌های چیدمان مبل استیل و سلطنتی کنارهم
مدل کلاسیک
مدل مدرن
مدل حالت آزاد

1- مدل کلاسیک: در این مدل، از مبلمان و وسایل دکوری سنتی استفاده می‌شود که با استیل کنار هم قرار می‌گیرند. این مدل چیدمان، فضایی دلنشین و دوست داشتنی ایجاد می‌کند.

2- مدل مدرن: در این مدل، از مبلمان استیل با طراحی مدرن و ابزارهای دکوری متناسب استفاده می‌شود. این مدل، فضایی با سبک خاص و جذاب را به ارمغان می‌آورد.

3- مدل حالت آزاد: در این مدل، مبلمان و وسایل دکوری به صورت آزاد در فضا قرار می‌گیرند. این مدل، فضایی با حس آزادی و فضایی بیشتر را به ارمغان می‌آورد.

مبلمان سلطنتی چوبی مدل کاملیا

مبل سلطنتی مدل کاملیا

صنایع چوب سلطان، یکی از معروف ‌ترین صنایعی در ایران است که محصولات چوبی زیبا و باکیفیتی را تولید می ‌کند. این صنایع شامل: مبل سلطنتی و مبل کلاسیک و مبل دسته چوبی و مبل استیل هستند که هریک دارای طراحی و دکوراسیون خاص خود هستند.

محصولات صنایع چوب سلطان به دلیل زیبایی و کیفیت بالای کلاف خام، مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته است.

چیدمان مبل سلطنتی در پذیرایی مستطیل

چیدمان مبل استیل در پذیرایی مستطیل، با توجه به قابلیت انعطاف پذیری و زیبایی موجود در این نوع مبلمان، می‌تواند به شکل بسیار موفقی در دکوراسیون داخلی منازل و محل‌های کاری استفاده شود. همچنین، چیدمان مبل سلطنتی و استیل کنار هم، با ترکیب قطعات مبلمانی کلاسیک و مدرن، فضایی با سبک خاص و جذاب را به ارمغان می‌آورد.

مبلمان سلطنتی چوبی مدل برگذار

مبل سلطنتی مدل برگذار

در طراحی چیدمان مبل استیل و سلطنتی کنار هم، تعیین سبک داخلی، استفاده از رنگ‌های مناسب و الگوهای متناسب، نقش مهمی در جذابیت چیدمان دارد. علاوه بر این، در چیدمان مبل نه نفره و مبل سلطنتی و استیل 9 نفره به شکل مربع، نحوه چیدمان مبلمان و وسایل دیگر دکوری نیز اهمیت دارد.

در نهایت، چیدمان مبل استیل در پذیرایی مستطیل، با استفاده از رنگ‌های تیره و سبک دکوراسیونی کلاسیک، فضایی با سبک خاص و جذاب را به ارمغان می‌آورد. استفاده از مبلمان استیل در این محیط، احساس لوکس و شیک بودن را برای مهمانان به ارمغان می‌آورد.

مبل کلاسیک چوبی مدل سیلور

مبلمان کلاسیک مدل سیلور

استفاده از میز ناهارخوری شیک در کنار مبلمان نیز می تواند زیبایی منزل را دوچندان کند. تولیدی چوب سلطان، انواع میز ناهارخوری سلطنتی و میز ناهارخوری کلاسیک و ست مبل و میز ناهارخوری و کنسول را با بهترین کلاف تولید می کند و زیبایی منزل شما را دوچندان می کند.

علاوه بر وسایل چوبی که شامل مبل و … می شود، تولیدی سلطان محصولات دیگری مثل: ست مبل و میز ناهارخوری و ست مبل و میز ناهارخوری استیل و سلطنتی و ست مبل و میز ناهارخوری کلاسیک را هم تولید می‌کند که به خاطر کیفیت زیاد کلاف خام، طرفداران زیادی دارد.

مبلمان سلطنتی مدل کاملیا

مبلمان سلطنتی کاملیا

چیدمان مبل استیل 9 نفره چگونه است ؟

برای چیدمان مبل ۹ نفره سلطنتی، بهتر است از یک مبلمان شش نفره و دو عدد تک نفره استفاده کنید. می‌توانید دو تک نفره را در دو طرف مبلمان شش نفره قرار دهید تا مبلمان 9 نفره شما به شکل U شکل بچیند. همچنین می‌توانید یک تک نفره را در وسط مبلمان شش نفره قرار داده و دو تک نفره را در دو طرف آن بگذارید تا به شکل H شکل بگیرد.

خرید یک ست سرویس خواب شیک در کنار باقی وسایل نیز می تواند زیبایی منزل را دوچندان کند. صنایع چوب سلطان، انواع سرویس خواب سلطنتی و سرویس خواب کلاسیک را با بهترین کلاف تولید می کند و زیبایی منزل شما را دوچندان می کند.

مبلمان کلاسیک چوبی مدل شهرزاد

مبل سلطنتی طرح کلاسیک مدل شهرزاد

چیدمان مبل سلطنتی 9 نفره در پذیرایی مربع

برای چیدمان مبل سلطنتی 9 نفره در پذیرایی مربع، بهتر است از دو مبلمان سه نفره و دو تک نفره استفاده کنید. اولین گام برای چیدمان مبل سلطنتی و استیل به شکل مربع، قرار دادن دو مبلمان سه نفره در مقابل یکدیگر در دو ضلع مربع است. در نهایت، دو تک نفره را در دو ضلع دیگر مربع قرار دهید تا مبل سلطنتی و استیل 9 نفره به شکل مربع بگیرد.

مبلمان سلطنتی مدل سناتور

مبلمان سلطنتی مدل سناتور

چیدمان مبل استیل در پذیرایی ال شکل چگونه است ؟

در پذیرایی ال، بهترین چیدمان مبل استیل برای ایجاد فضای باز و احساس آرامش، قرار دادن دو تک نفره در دو طرف یک مبلمان سه نفره است. همچنین، می‌توانید یک مبلمان دو نفره را در کنار مبلمان سه نفره قرار داده و دو تک نفره را در دو طرف آن بگذارید. این چیدمان مبل استیل در پذیرایی ال، به دلیل فضای باز و حس آرامشی که ایجاد می‌کند، بسیار محبوب است.

مبلمان سلطنتی مدل برگذار

عکس مبل استیل مدل برگذار

چیدمان مبل سلطنتی با میزبان

چیدمان مبل 10 نفره استیل با میزبان برای بسیاری از افراد می‌تواند یکی از سرگرمی‌های شاد و لذتبخشی باشد، اما در عین حال، ممکن است با خطاهایی روبرو شوند که باعث عدم راحتی و استفاده بهینه از مبلمان خریداری شده می‌شوند. یکی از اشتباهات بزرگ در خرید مبل استیل، عدم توجه به نوع و کیفیت جنس پارچه مبل است.

بعضی از خریداران در انتخاب پارچه مبلمان فقط به ظاهر آن توجه می‌کنند و نمی‌دانند که کیفیت پارچه چه تاثیری بر راحتی و پایداری مبلمان دارد. انتخاب پارچه با کیفیت پایین، علاوه بر این که سریعاً خراب می‌شود، همچنین نسبت به لکه و پاک شدن نیز مقاومت کمی دارد و به سرعت کثیف می‌شود.

مبلمان سلطنتی مدل برگذار

عکس مبل استیل مدل برگذار

این موضوع باعث می‌شود که شما باید پارچه مبلمان خود را مداوماً تعویض کنید و هزینه‌های بیشتری را در طول زمان پرداخت کنید.علاوه بر این، خرید مبل استیل با ابعاد نامناسب نیز می‌تواند یک اشتباه بزرگ باشد.

اگر اندازه مبلمان خریداری شده با اندازه فضای موجود در اتاق مطابقت نداشته باشد، استفاده از آن باعث می‌شود که فضای اتاق ناهماهنگ شود و همچنین استفاده از آن باعث محدودیت در حرکت شما و دیگران در اتاق می‌شود.

مبلمان سلطنتی مدل برگذار

عکس مبل استیل مدل برگذار

چیدمان مبل سلطنتی ۹نفره چگونه می تواند باشد ؟

چیدمان مبل نه نفره سلطنتی بستگی به سلیقه شما دارد و باید با توجه به نیازها و سلیقه‌ی شما انتخاب شود. اما در کل، مدل‌های مبلمان استیل با طرح‌های ساده و کلاسیک معمولاً جزو بهترین مدل‌های مبل استیل به شمار می‌روند. به عنوان مثال، مبل استیل با طراحی مدرن و ساده که دارای خطوط ساده و شیب‌های نرم است، می‌تواند یک انتخاب عالی باشد.

مبلمان سلطنتی مدل برگذار

عکس مبل استیل مدل برگذار

همچنین، مدل‌های مبلمان استیل با رنگ‌های خاص و گیرا هم محبوبیت زیادی دارند. رنگ‌های زرد، قرمز، آبی و سبز همه جا دیده می‌شوند و باعث ایجاد جوی شادابی و خوشحالی می‌شوند. به طور کلی، مدل‌های مبلمان استیل با طراحی‌های ساده و کلاسیک و همچنین با رنگ‌های گیرا و شاد، می‌توانند بهترین گزینه‌ها برای مبل استیل شما باشند.

در ضمن، برای اطمینان از کیفیت و استحکام مبل استیل، می‌توانید به برندهای معتبر و مشهور مراجعه کنید و مبلمان استیل با کیفیت بالا را از آنجا خریداری کنید.

مبلمان سلطنتی مدل برگذار

عکس مبل استیل مدل برگذار

طرز چیدمان مبل سلطنتی 12 نفره را چگونه است ؟

موارد زیر، نکات متفرقه در مورد مدل چیدمان مبل استیل 12 نفره است که کاربردهای زیادی دارد. این نکات شامل:

چیدمان مبل استیل و سلطنتی 12 نفره
طرح اتاق پذیرایی
قرار دادن مبل به شکل مستطیل
افزودن چیدمان با مبلمان تکمیلی
استفاده از رنگ‌های تیره و غنی
مبلمان در مرکز فضا
اندازه میز
استفاده از پارچه‌های لوکس
بررسی موقعیت درب و پنجره‌ها
استفاده از چراغ‌های لوکس
توجه به نورپردازی

چیدمان مبل سلطنتی 7 نفره

چیدمان مبل استیل 7 نفره با 9 نفره تقریبا مشابه هستند و تفاوت‌های جزئی دارند. برای چیدمان مبل 7 نفره می‌توانید یک فرش 9 متر یا 12 متری پهن کنید (البته 12 متر بیشتر مناسب مبل 9 نفره است) و مبل 3 نفره را بالا قرار دهید. در پایین هم یک طرف مبل دونفره و روبه‌رویش 2 عدد تک نفره بگذارید.

مبلمان سلطنتی مدل برگذار

عکس مبل استیل مدل برگذار

چیدمان مبل ۹نفره

مبل‌های 9 نفره مناسب خانه‌های بزرگ با نشیمن بزرگ است. برای چیدمان مبل 9 نفره سلطنتی می‌توانید کاناپه 3 نفره را بالای خانه قرار دهید. چیدمان کاناپه 3 نفره در اولویت است و قرار دادن باقی صندلی‌ها راحت است. برای چیدن 4 مبل تک نفره و 2 صندلی میزبان می توانید آن ها را به سلیقه خود گرد یا منظم استایل کنید.

چیدمان مبل 10 نفره

چیدمان مبل 10 نفره سلطنتی خیلی به شکل پذیرایی و متراژ آن وابسته است. می‌توانید با توجه به نوع نشیمن یک دکور خوب برای آن درنظر بگیرید. برای مثال 2 کاناپه 3 نفره را روبه‌روی هم و 2 کاناپه 2 نفره را باز هم روبه‌روی یکدیگر قرار دهید و حالتی مربع بسازید. البته تعداد نشیمن‌ها بسته به سلیقه شما می‌تواند تک نفره هم باشد که در آن صورت دستتان برای چیدمان خیلی بازتر است.

مبل سلطنتی مدل سناتور

مبلمان سلطنتی چوبی مدل سناتور

در کل، چیدمان مبل استیل با توجه به نکاتی که بیان شد، می‌تواند شیک، سلطنتی و بی‌نظیر باشد. با ترکیب مبلمان با تزئینات متناسب با آن، می‌توانید چیدمانی جذاب و لوکس برای خانه خود ایجاد کنید.

چیدمان مبل سلطنتی و راحتی در پذیرایی مستطیل

اولین موردی که در چیدمان مبل راحتی و سلطنتی مهم است این است که در دکوراسیون و چیدمان خانه قبل از سلیقه خودمان باید به متراژ و شکل منزل خود توجه کنیم یعنی اول در نظر بگیرید که اتاق پذیرایی و نشیمن شما شرایط چیدمان دکوراسیون مورد علاقه شما را داشته باشد و سپس اقدام به چیدمان آن بکنید.

قبل از اینکه برای چیدمان مبل سلطنتی و راحتی شروع به کار کنیم باید به اندازه‌ سالن پذیرایی و شکل آن توجه کنیم. ممکن است سالن پذیرایی و نشیمن شما مستطیلی شکل باشد در نتیجه نحوه چیدمان مبل سلطنتی و راحتی نسبت به پذیرایی های مربع متفاوت است.

مبلمان کلاسیک مدل شهرزاد

طرز چیدن مبل سلطنتی 9 نفره در پذیرایی

چیدمان مبل سلطنتی در سالن پذیرایی و اتاق نشیمن با رعایت ضوابط دکوراسیون و توجه به فرم سالن پذیرایی کار سخت و پیچیده ای نیست اما با انتخاب نا‌متناسب مدل مبل برای یک سالن ممکن است کار چیدن دکوراسیون مورد علاقه ی شما سخت و نا ممکن شود که یکی از این انتخاب‌های نادرست خرید مبلمان های بزرگ و پرمنبت استیل یا سلطنتی با تعداد زیاد برای یک خانه‌ ای که سالن کوچک با فضای محدود دارد می باشد.

قرار گرفتن مبل سلطنتی و استیل در سالن پذیرایی که مساحت کمی دارد می تواند باعث کوچکتر نشان دادن آن فضا شود به دلیل اینکه این مدل مبلمان ها باید با فاصله‌ای زیاد از هم چیده شوند و همین کار باعث می شود که فضای بیشتری از خانه گرفته شود.

حالا اگر شما یک ست مبلمان سلطنتی یا استیل ۷ نفره، ۸ نفره یا ۹ نفره‌ را برای این مدل خانه  ها خریداری کرده باشید مجبور می شوید که چیدمان نزدیک به هم و غیر اصولی داشته باشید که این مورد جلوه‌ و زیبایی را از سالن پذیرایی یا اتاق نشیمن منزل شما میگیرد و همین طور هزینه‌ی بسیار زیادی که برای مبلمان سلطنتی لوکس خود کرده‌اید را هدر میدهد.

مدل چیدمان مبل سلطنتی

مبلمان سلطنتی چوبی مدل کاملیا

مبل سلطنتی مدل کاملیا

نتیجه گیری

چیدمان مبل استیل، با توجه به زیبایی و مقاومت بالای مواد استیل، می‌تواند به عنوان یکی از گزینه‌های مناسب برای طراحی داخلی منزل، ادارات و فضاهای تجاری باشد. این نوع چیدمان، در صورت انتخاب و چیدمان مناسب، باعث ایجاد فضایی مدرن و جذاب در محیط می‌شود. امیدواریم این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد.

6 نظر در “چیدمان مبل سلطنتی 9نفره به بهترین شکل

  1. سمیرا گفت:

    سلام
    خیلی خوب و کامل بود

    1. Samira Nemati گفت:

      سلام خوشحالم که تونستم کمکتون کنم

    2. Samira Nemati گفت:

      سلام ممنون

  2. سحر گفت:

    سلام توضیحاتتون راجع به چیدمان مبل سلطنتی بسیار عالی بود

    1. Samira Nemati گفت:

      سلام خوشحالم که تونستم کمکتون کنم

    2. Samira Nemati گفت:

      سلام مچکرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

حساب کاربری ندارید؟