Blog

جدیدترین رنگ چوب سرویس خواب

شاید یکی از پیچیده‌ترین موضوعاتی که ذهن خریدران سرویس خواب را درگیر خود کرده است، انتخاب رنگ سرویس خواب باشد. از آنجایی که سرویس خواب از اجزای زیادی مثل تخت خواب، میز آرایش و دراور تشکیل شده است و بخش اعظمی از دکوراسیون اتاق خواب را پوشش می‌دهد.

جدیدترین رنگ چوب سرویس خواب

سرویس خواب سلطنتی مدل کاملیا

انتخاب رنگ آن مسئله بسیار مهمی است و تاثیر به غعسزایی روی جلوه اتاق خواب دارد. برای پیدا کردن بهترین و جدیدترین رنگ چوب سرویس خواب ادامه این مقاله از صنایع چوب سلطان را مطالعه کنید.

سرویس خواب کلاسیک مدل سیلور

جدیدترین رنگ سرویس خواب عروس

یکی از دغدغه‌های مهم زوجین جوان خرید جهیزیه است. در بین جهیزیه نیز خرید مبل و سرویس خواب چوب عروس اهمیت ویژه‌ای دارند. نکته‌ای که در ابتدا باید به آن توجه شود این است که سرویس خواب باید متناسب فضای اتاق خواب شما باشد. با آپارتمانی شدن خانه‌ها و اتاق خواب‌ها بهتر است سرویس خواب‌های مدرن و ساده را خریداری کنید؛ زیرا این سرویس خواب‌ها نسبت به سرویس خواب سلطنتی تاج کوچک‌تری دارند.

سرویس خواب سلطنتی مدل کاملیا

سرویس خواب سلطنتی مدل کاملیا

سپس باید رنگ سرویس خواب عروس را انتخاب کنید. رنگ سفید یکی از رنگ‌هایی است که مناسب عروس است و باعث بزرگتر دیده شده اتاق خواب می‌شود. رنگ آبی هم می‌تواند انتخاب مناسبی برای رنگ سرویس خواب عروس باشد. این رنگ آرامش‌بخش است و به فضای اتاق امید و انگیزه می‌بخشد. رنگ‌های سبز و بنفش هم جزء رنگ‌های سلطنتی هستند و می‌توانند برای رنگ سرویس خواب عروس مناسب باشند.

سرویس خواب چوبی سلطنتی مدل ورونا

سرویس خواب سلطنتی مدل ورونا

یکی از جذاب‌‌ترین ایده‌ها برای انتخاب رنگ سرویس خواب یا سرویس چوب عروس استفاده از رنگ‌های ترکیبی است. به‌عنوان مثال ترکیب رنگ سفید و طلایی مخصوصا زمانی که شما سرویس خواب کلاسیک خریداری کرده‌اید، می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها باشد.

سرویس خواب کلاسیک مدل سیلور

رنگ سرویس خواب صدفی

رنگ اجزای دکوراسیون، اولین چیزی است که وقتی وارد محیطی می‌شویم توجه ما را به خود جلب می‌کند. رنگ صدفی یکی از رنگ‌های هم‌‌خانواده رنگ سفید است که می‌تواند یک گزینه زیبا و چشم‌گیر برای انتخاب سرویس خواب باشد. معمولا رنگ صدفی بیشتر در ترکیب با رنگ کرم برای دکوراسیون اتاق خواب استفاده می‌شود.

سرویس خواب چوبی سلطنتی مدل کاملیا

سرویس خواب سلطنتی مدل کاملیا

تخت خواب یکی از مهمترین قسمت‌های سرویس خواب است که در طرح‌های مختلفی تولید می‌شود. انتخاب تخت خواب صدفی می‌تواند موجب مجلل دیده شدن اتاق خواب شما شود. همچنین رنگ صدفی می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها برای سرویس خواب عروس باشد.
انتخاب یک سرویس خواب صدفی می‌تواند نمای جذابی به اتاق شما بدهد. معمولا رنگ همراه رنگ صدفی، رنگ طلایی است.

سرویس خواب چوبی سلطنتی مدل کاملیا

سرویس خواب سلطنتی مدل کاملیا

رنگ طلایی گرم و رنگ صدفی خنثی است که در این ترکیب معمولا برای محلفه، بالشت و روتختی از رنگ طلایی استفاده می‌شود. گذاشتن و خرید مبل نئوکلاسیک به رنگ صدفی و طلایی می‌تواند دکوراسیون اتاق خواب شما را به زیباترین نحو تکمیل کند.

صنایع چوب سلطان ارائه دهنده انواع سرویس خواب، مبلمان و میز ناهارخوری با برترین کیفیت است. شما می‌توانید برای یافتن محصول مورد نیاز خود سری به سایت صنایع چوب سلطان بزنید.

سرویس خواب کلاسیک چوبی مدل کاجی

سرویس خواب کلاسیک مدل کاجی

سرویس خواب رنگ چوپ روشن

سرویس خواب به رنگ چوب اولین سرویس خواب‌هایی بوده‌اند که وجود داشته‌اند. رنگ چوب برای سرویس خواب همیشه جذابیت‌های خود را دارند و هنوز هم با وجود ظهور رنگ‌های جدید و توانایی انسان در تغییر رنگ چوب، افراد زیادی طرفدار این رنگ هستند و از آن در سرویس خواب اتاق خواب خود استفاده می‌کنند.

سرویس خواب کلاسیک چوبی مدل کاجی

سرویس خواب کلاسیک مدل کاجی

در این بین سرویس خواب رنگ چوب روشن در بین سایر درجات رنگ چوب زیبایی‌های بیشتری دارد؛ البته این امر بسیار سلیقه‌ای است و بستگی به ذائقه افراد دارد. سرویس خواب رنگ چوب روشن می‌تواند یک انتخاب زیبا برای اتاق خواب کسانی باشد که به طراحی کلاسیک علاقه‌مند هستند.

یکی از روش‌های زیباتر کردن سرویس خواب رنگ چوب روشن خرید مبل کلاسیک یا سلطنتی به این رنگ و گذاشتن آن در کنار سرویس خواب است.در این قسمت دسته‌بندی و کاربرد انواع رنگ‌ها را بررسی می‌کنیم تا شما با توجه به سلیقه خود راحت‌تر بتوانید رنگ سرویس خواب برای اتاق خود انتخاب کنید.

انواع رنگ سرویس خواب توضیحات
رنگ‌های خنثیرنگ سفید یک رنگ خنثی است که نماد روشنایی، پاکی و آرامش است و با رنگ‌های دیگر به راحتی ست می‌شود.
رنگ کرم نیز حس آرامش و صمیمیت بیشتری به اتاق خواب می‌دهد. طوسی هم از دیگر رنگ‌های خنثی است که فضای شیک و مدرنی را ایجاد می‌کند.
رنگ‌های گرمرنگ صورتی، نماد عشق است و می‌تواند برای اتاق خواب عروس مناسب باشد. رنگ نارنجی هم رنگ شادی است که فضای صمیمی و گرمی را ایجاد می‌کند. از دیگر رنگ‌های گرم قرمز است که به اتاق خواب جلوه‌ای جسورانه و خاص می‌دهد.
رنگ‌های سردآبی نماد صلح و آرامش است که می‌تواند فضایی آرامش‌بخش در اتاق خواب شما ایجاد کند. سبز نیز از رنگ‌های سرد، نماد تازگی و طبیعت است و حس آرامش را به اتاق شما می‌دهد. رنگ بنفش نیز می‌تواند برای اتاق خواب شما فضایی لوکس و مجلل ایجاد کند.

سرویس خواب سلطنتی مدل 829

رنگ سرویس خواب طوسی

این روزها استفاده از رنگ سرویس خواب طوسی محبوبیت بسیاری پیدا کرده است. این رنگ یک رنگ خنثی و افراد زیادی طرفدار استفاده از رنگ طوسی در سرویس ‌خواب خود هستند. اگر دوست دارید اتاق‌ خواب و سرویس ‌خواب منحصربه‌فردی داشته باشید، از رنگ طوسی استفاده کنید.‌

سرویس خواب سلطنتی مدل 829

این رنگ زیبا به علت نوتاژ رنگی خود می‌تواند به سادگی با دیگر رنگ‌های اتاق شما ست شود. پس شما می‌توانید به راحتی رنگ سرویس خواب طوسی خود را با دیگر وسایل اتاق مثل فرش و پرده‌ها ست کنید. رنگ طوسی به راحتی با رنگ‌هایی مانند سفید، قرمز، مشکی، زرد و آبی ست می‌شود.

سرویس خواب سلطنتی مدل 829

بهترین رنگ برای سرویس خواب

باید گفت که رنگ سرویس خواب و اتاق خواب روی خلق‌وخو و همچنین کیفیت خواب انسان تاثیر می‌گذارد. شما باید قبل از انتخاب رنگ سرویس خواب در مورد رنگ‌ها و تاثیر آن‌ها اطلاعات بیشتری داشته باشید. به طور کلی رنگ‌ها به سه دسته گرم، سرد و خنثی تقسیم می‌شوند. رنگ‌های گرم مانند قرمز، نارنجی، زرد و صورتی.

سرویس خواب سلطنتی مدل 888

رنگ‌های سرد مانند آبی و سبز و رنگ‌های خنثی رنگ‌هایی مثل سیاه و سفید هستند. از ویژگی‌های رنگ‌های گرم این است که موجب بالارفتن آدرنالین و فشار خون و باعث ایجاد گرما و حرارت در بدن‌ ما می‌شوند. رنگ‌های سرد نیز باعث به وجود آمدن احساس ریلکسی در انسان می‌شود.

سرویس خواب سلطنتی مدل 888

همچنین شما باید توجه کنید که سرویس خواب را برای اتاق چه کسی پیدا می‌کنید. در انتخاب رنگ برای سرویس خواب برای نوازد، نوجوان یا عروس باید به کاربرد رنگ‌های مختلف توجه کنید. به طور کلی رنگ‌های سبز، آبی، قهوه‌ای و مشکی می‌توانند جزء بهترین رنگ برای سرویس خواب باشد.

بهترین رنگ سرویس خواب عروس

سرویس خواب عروس جزء مهم‌ترین خریدهای جهیزیه است. انتخاب رنگ سرویس خواب عروس تاثیر زیادی در ایجاد فضای رومانتیک و آرامش‌بخش در اتاق‌ خواب زوج‌های جوان دارد. این رنگ لازم است که متناسب با شخصیت و سلیقه زوجین باشد. به علاوه باید به نورگیری اتاق هم توجه شود.

سرویس خواب سلطنتی مدل 868

اگر اتاق شما کم نور است توصیه می‌شود از رنگ‌های روشن مثل بژ، سفید، آبی یا صورتی استفاده کنید و اگر اتاق شما پرنور است می‌توانید از رنگ‌های بنفش، سبز، آبی تیره و قهوه‌ای استفاده کنید. علاوه بر زیبایی، ویژگی‌های دیگری مثل مقاومت رنگ پارچه سرویس‌ خواب در مقابل نور خورشید و رطوبت نیز اهمیت دارد تا از زود کهنه شدن و لک شدن پارچه جلوگیری شود.

سرویس خواب سلطنتی مدل 868

شما می‌توانید انواع سرویس خواب عروس را باکیفیت عالی و با بهترین پارچه‌ها را از سایت صنایع چوب سلطان خریداری کنید.

سرویس خواب چه رنگی خوبه؟

در بین تمام رنگ‌های سرویس خواب، رنگ سفید دارای محبوبیت بیشتری است. این رنگ مناسب اتاق‌های کوچک است و به راحتی با تمام رنگ‌ها ست می‌شود. رنگ سبز نیز برای استفاده در سرویس خواب توصیه می‌شود. رنگ سبز آرام‌بخش است و موجب ایجاد حس خنکی و تعادل می‌شود. این رنگ را میتوانید با رنگ‌های نقره‌ای و صورتی غلیظ ترکیب کنید.

سرویس خواب سلطنتی مدل 868

سرویس خواب به رنگ آبی هم از رنگ‌های زیبا است که می‌توان آن را با سبز و زرد ست کرد. رنگ سرویس خواب آبی باعث افزایش حس خواب می‌شود. رنگ قهوه‌ای نیز رنگی است که سال‌ها است در سرویس خواب استفاده می‌شود بدون اینکه جذابیت خود را از دست بدهد.

بهترین رنگ برای سرویس خواب چه رنگیه؟

در بین تمام رنگ‌ها روانشناسان رنگ‌هایی مثل آبی، سبز، بنفش و سفید را بهترین رنگ برای سرویس خواب مناسب می‌دانند و به اعتقاد آن‌ها این رنگ‌ها گزینه مناسبی برای سرویس خواب هستند؛ چراکه این رنگ‌ها موحب کاهش استرس و فشار عصبی می‌شوند و خواب با کیفیتی برای ما به دنبال می‌آورند.

سرویس خواب سلطنتی مدل 870

البته بهترین رنگ برای سرویس خواب کاملا بستگی به سلیقه و ترجیحات شما دارد و شما می‌توانید هر رنگی که حس خوبی به شما می‌دهد را برای سرویس خواب خود انتخاب کنید.

تخت خواب چه رنگی بخریم؟

تخت خواب یکی از قطعات بسیار مهم سرویس خواب است که در دکوراسیون و چیدمان فضای کلی اتاق خواب نقش بسزایی دارد. این جزء می‌بایست به رنگ سایر قطعات سرویس خواب باشد تا هارمونی و هماهنگی در اتاق خواب ایجاد شود. معمولا رنگ‌های قهوه‌ای، کرم و چوبی رنگ‌های پرطرفدار در خرید تخت خواب هستند. توجه کنید که بهتر است رنگی را انتخاب کنید که به راحتی بتواند با دیگر وسایل اتاق شما از جمله پرده و فرش ست شود.

سرویس خواب سلطنتی مدل 870

با مراجعه به سایت صنایع چوب سلطان می‌توانید مدل‌های مختلف سرویس خواب را مشاهده کنید و سرویس خواب مورد علاقه خود را انتخاب کنید و سفارش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

حساب کاربری ندارید؟