Blog

دکوراسیون کلاسیک اتاق خواب

یکی از سبک‌های محبوب دکراسیون اتاق خواب، سبک کلاسیک است. این سبک زیبایی ظاهری زیادی به اتاق خواب شما می‌بخشد. از سبک کلاسیک به عنوان اصیل‌ترین سبک دکوراسیون یاد می‌کنند که جذابیت منحصربه‌فردی دارد.یکی از مهم‌ترین نکته‌هایی که در سبک دکوراسیون کلاسیک وجود دارد این است که این سبک به اندازه سبک مدرن انعطاف‌پذیر نیست.

دکوراسیون کلاسیک اتاق خواب

سرویس خواب کلاسیک مدل کاجی

در ادامه این مقاله از صنایع چوب سلطان همراه ما باشید تا شما را با دکوراسیون داخلی اتاق خواب به سبک کلاسیک آشنا کنیم.
شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت ست مبل و میز ناهارخوری و کنسول و سرویس خواب کلاسیک برای اتاق خواب خود از ما کمک بگیرید.

دکوراسیون داخلی کلاسیک اتاق خواب

ویژگی‌های کلی برای دکوراسیون داخلی کلاسیک اتاق خواب:

رنگ

کاربردی‌ترین رنگ‌ها در دکوراسیون اتاق خواب به سبک کلاسیک رنگ‌های قهوه‌ای، کرم و طلایی هستند. طراحان برای دکوراسیون کلاسیک اتاق خواب معمولا از رنگ‌هایی استفاده می‌کنند که از طبیعت الهام گرفته‌اند. از دیگر رنگ‌های مناسب این سبک رنگ خاکستری، هلویی، زیتونی، نقره‌ای و قرمز است.

سرویس خواب کلاسیک مدل کاجی

سرویس خواب کلاسیک چوبی مدل کاجی

رنگ سفید هم از بهترین رنگ‌ها برای ترکیب با رنگ طلایی است که باید در ترکیب آن توجه زیادی به کار برد؛ زیرا ممکن است دکوراسیون را از سبک کلاسیک دور کند و به سبک‌های مدرن متمایل شود.

تخت خواب اتاق خواب کلاسیک

معمولا در دکوراسیون کلاسیک اتاق خواب از تخت خواب بزرگ چوبی که روی آن منبت‌کاری شده استفاده می‌شود و آن با پارچه‌های مخمل یا ساتن پوشیده می‌شود. اما این نکته را در نظر داشته باشید که استفاده از تخت بزرگ به فضای اتاق خواب شما بستگی دارد. اگر فضایی که در دسترس دارید کوچک است از تخت‌ خواب کوچک استفاده کنید و تمرکز خود را روی دیگر وسایل برای دکوراسیون کلاسیک بگذارید.

سرویس خواب کلاسیک چوبی مدل کاجی

سرویس خواب کلاسیک مدل کاجی

پرده اتاق خواب کلاسیک

نکته‌ای که در انتخاب پرده برای اتاق خواب کلاسیک باید به آن توجه کنید، تطابق پرده با روتختی و فرش‌ها است. به‌طورکلی در دکوراسیون کلاسیک از پرده‌هایی با طرح‌های شلوغ استفاده می‌شود تا فضایی شیک و کلاسیک برای اتاق خواب به وجود بیاورد.

اگر مایل به خرید تخت خواب و مبل برای اتاق خواب‌تان هستید می‌توانید آن‌ها را از صنایع چوب سلطان تهیه کنید. این مجموعه محصولات خود را از مواد اولیه درجه یک تولید می‌کند که دوام چشمگیری دارند.

مدل دکوراسیون کلاسیک اتاق خواب

مدل دکوراسیون کلاسیک اتاق خواب با مفاهیمی مثل تناسب، توازن، تزئینات ، تقارن و شکوه گره خورده است. اولین و مهم‌ترین موضوع در سبک دکوراسیون کلاسیک، ایجاد و رعایت تناسبات است. در مدل دکوراسیون کلاسیک ایجاد توازن هم از اصول اولیه و مهم این سبک است. تقارن از اصول مهم معماری در دوران باستان است.

سرویس خواب کلاسیک چوبی مدل سیلور

سرویس خواب کلاسیک مدل سیلور

از آنجایی که سبک کلاسیک از از رم و یونان باستان نشأت گرفته است پس تقارن در این سبک نقش مهمی دارد. تزئینات یکی از باید‌های سبک کلاسیک است. ایجاد سبک کلاسیک اتاق خواب نیازی به اتاق خاصی ندارد، شما می‌توانید فقط با تزئینات، یک اتاق ساده را به یک اتاق کلاسیک و باشکوه تبدیل کنید. از موارد مهم دیگر در مدل دکوراسیون کلاسیک اتاق خواب شکوه است. این ویژگی را بیشتر کسانی می‌پسندند که از سادگی فضا خوششان نمی‌آید.

در این مدل معمولا از وسایل چوبی استفاده می‌شود. اگر به وسایل چوبی نیاز دارید و قصد خرید مبل دسته چوبی یا ست مبل و میز ناهارخوری کلاسیک دارید، صنایع چوب سلطان تولیدکننده این وسایل است که با برترین مواد اولیه آن‌ها را تولید می‌کند.

دکوراسیون اتاق خواب کلاسیک دخترانه

اولین کاری که باید برای دکوراسیون کلاسیک اتاق خواب دخترانه انجام دهید، انتخاب کاغذ دیواری است. در دکوراسیون اتاق خواب به سبک کلاسیک از کاغذ دیواری‌هایی که رنگ خنثایی دارند وساده هستند استفاده می‌شود. به همین دلیل برای تزئین اتاق خواب کلاسیک دخترانه می‌توانید از کاغذ دیواری با رنگ‌های طلایی یا سفید که طرح‌های ساده‌ای دارند استفاده کنید.

سرویس خواب کلاسیک چوبی مدل کاجی

سرویس خواب کلاسیک مدل کاجی

برای بیشتر کلاسیک کردن اتاق می‌توانید روتختی‌هایی با رنگ طوسی و سفید یا طلایی و سفید را به کار ببرید. همچنین میز‌هایی استفاده کنید که در عین سادگی رنگ سفید دارند و از چوب ساخته شده‌اند. یک نکته دیگر که باعث کلاسیک شدن دکوراسیون اتاق خواب دخترانه می‌شود استفاده از صفحه گرامافون در کنار تابلوهایی با طرح‌های موردعلاقه دخترتان است.
اگر برای دکوراسیون اتاق خواب دخترتان نیاز به خرید میز کنسول و سرویس خواب دارید می‌توانید آن را از صنایع چوب سلطان تهیه کنید.

دکوراسیون اتاق خواب کلاسیکتوضیحات
1. تخت‌خواب مناسب اتاق‌ خواب کلاسیکتخت‌خواب‌های بزرگ چوبی که روی آنها منبت‌کاری شده است مناسب این اتاق‌ها است.
2. رنگ مناسب اتاق خواب کلاسیکمعمولا رنگ‌هایی که در این سبک دکوراسیون استفاده می‌شود کرم، طلایی و قهوه‌ای هستند. رنگ‌های دیگری مثل زیتونی، نقره‌ای و سرمه‌ای هم مناسب این سبک است.
3. فرش مناسب اتاق خواب کلاسیکفرش‌های الهام گرفته از طبیعت با رنگ‌های گرم و پییچده از جمله قرمز مناسب اتاق خواب کلاسیک است.
4. پرده مناسب اتاق خواب کلاسیکپرده‌های اتاق خواب کلاسیک باید با فرش و روتختی تطابق داشته باشد. در اتاق خواب کلاسیک از پرده‌های سراسری با طرح‌های شلوغ استفاده می‌شود.

دکوراسیون اتاق خواب پسرانه کلاسیک

در طراحی اتاق خواب پسرانه به سبک کلاسیک باید به نکاتی از جمله انتخاب رنگ دیوارها وسرویس‌های چوبی توجه کرد. در این زمینه باید سلیقه فرزندتان را نیز در نظر بگیرید. اگر مایل به چیدمان اتاق خواب شیک و کلاسیک هستید باید از رنگ‌های خنثی و ظریف برای رنگ دیوارها استفاده کنید. اغلب اتاق خواب‌های کلاسیک پسرانه با رنگ‌های پر جنب و جوش دکوراسیون می‌شوند.

سرویس خواب چوبی سلطنتی مدل ورونا

سرویس خواب سلطنتی مدل ورونا

از موارد مهم دیگر که باید در دکوراسیون کلاسیک اتاق خواب پسرانه در نظر داشته باشید، سرویس خواب است. انتخاب سرویس خواب چوبی گزینه مناسبی برای سبک کلاسیک است. شما باید تختی انتخاب کنید که با فضای اتاق شما مطابقت داشته باشد و بهتر است برای دکوراسیون اتاق خواب پسرانه کلاسیک تخت را نزدیک درب یا زیر پنجره قرار ندهید.

سرویس خواب سلطنتی مدل 870

دکوراسیون اتاق خواب به سبک کلاسیک

در اینجا به نکاتی در رابطه با سبک کلاسیک برای اتاق خواب می‌پردازیم.
توجه مضاعف به تقارن در چیدمان وسایل، استفاده از رنگ‌های طبیعی، ستون‌های بزرگ، نقطه کانونی مثل شومینه در مرکز، به‌کارگیری پرده‌های سراسری، وسایل زیاد و شلوغ در محیط مثل مجسمه‌های طلایی، نقره‌ای یا برنزی، آینه‌های زیاد، استفاده از پارچه در طرح‌ها و رنگ‌های متعدد و مواردی از این دست، از ویژگی‌های سبک دکوراسیون کلاسیک هستند.

سرویس خواب چوبی سلطنتی مدل کاملیا

سرویس خواب سلطنتی مدل کاملیا

معمولا برای سبک کلاسیک اتاق خواب از اکسسوری‌های زیاد مثل آینه‌ها و مجسمه‌ها استفاده می‌شود. رنگ مناسب این سبک رنگ‌های کرم، طلایی، نقره‌ای، زیتونی و طوسی است. برای اتاق خواب کلاسیک از فرش‌‌هایی استفاده می‌شود که از نقش‌های طبیعت الهام گرفته‌اند و رنگ آن‌ها معمولا قرمز و سفید یا کرم و سرمه‌ای است.

سرویس خواب کلاسیک مدل سیلور

دکوراسیون اتاق خواب کلاسیک ایرانی

سبک کلاسیک یکی از پرطرفدارترین سبک‌های دکوراسیون اتاق خواب در بین ایرانی‌ها است. در اتاق خواب‌های کلاسیک ایرانی از تخت‌ خواب‌های چوبی استفاده می‌شود که روی آن منبت کاری شده است. روی تخت با پارچه‌های ظریف مثل ساتن یا مخمل پوشیده شده است. در اتاق خواب‌های کلاسیک ایرانی معمولا از رنگ‌های تیره برای دیوارها استفاده می‌شود که به بیشتر به چشم آمدن تخت خواب‌های یک نفره و وسایل چوبی کمک می‌کند.

نصب تابلو روی دیوارها موجب افزایش زیبایی اتاق خواب می‌شود. در انتخاب تابلو برای اتاق خواب خود، تابلویی انتخاب کنید که متناسب با سبک کلاسیک اتاق شما باشد. از دیگر ویژگی‌های برجسته اتاق خواب کلاسیک ایرانی، نقش‌های روی سقف اتاق است. انتخاب طرح‌های روی دیوار بهتر است متناسب با دیگر عناصر و وسایل کلاسیک اتاق خواب باشد.

سرویس خواب سلطنتی مدل کاملیا

سرویس خواب سلطنتی مدل کاملیا

فرش نیز از مهم‌ترین وسایل برای اتاق خواب کلاسیک متناسب با سلیقه ایرانی‌ها است. در این سبک اتاق خواب توصیه می‌شود از فرش‌هایی استفاده کنید که از مناظر طبیعی و حیوانات افسانه‌ای یا واقعی الهام گرفته‌اند.
معمولا ایرانی‌ها از فرش‌هایی با رنگ‌های گرم و طرح‌های پیچیده استفاده می‌کنند. همچنین استفاده از اکسسوری‌های مانند آینه و شمعدان و آینه‌های قدی ظرافت خاصی به اتاق خواب کلاسیک ایرانی می‌دهد.

سرویس خواب سلطنتی مدل 868

دکوراسیون اتاق خواب کلاسیک ساده

سبک اتاق خواب کلاسیک ساده، سبکی آرامش‌بخش و خاص برای اتاق خواب است. اتاق خواب کلاسیک ساده با توجه به وسایل و اکسسوری‌هایی که در آن استفاده شده است، می‌تواند کلاسیک یا تلفیقی از سبک کلاسیک با سبک‌های دیگر باشد. در حالت عادی سبک دکوراسیون کلاسیک ساده بدون پیچیدگی است.

سرویس خواب سلطنتی مدل برگذار

سرویس خواب سلطنتی مدل برگذار

این اتاق خواب حس منحصربه‌فرد و آرامش‌بخشی به اتاق می‌دهد. یکی از اجزای مهم این سبک ایجاد یک نقطه کانونی در مرکز اتاق است. نقطه کانونی اتاق خواب کلاسیک ساده می‌تواند یک شومینه با آینه‌ها و صندلی در اطراف آن باشد. ستون‌ها هم از دیگر اجزای دکوراسیون اتاق خواب کلاسیک ساده است که با معماری یونان و رم مطابقت دارد.

برای ایجاد یک اتاق خواب کلاسیک ساده می‌توان از رنگ‌ها و مواد طبیعی استفاده کرد. در این سبک استفاده از پارچه‌ها در رنگ و طرح‌های متعدد هم اگر به درستی از آن‌ها استفاده شود نتیجه خوبی در پی خواهد داشت.

سرویس خواب سلطنتی مدل 888

چیدمان کلاسیک اتاق خواب

در چیدمان اتاق خواب به سبک کلاسیک می‌توان از سرویس خواب متناسب با فضا استفاده کرد. در این سبک چیدمان لزوما نباید از رنگ‌های تیره بهره برد. همچنین در این سبک چیدمان نباید زیاد روی قدیمی بودن وسایل تمرکز کرد. در چیدمان کلاسیک اتاق خواب می‌توان ازلوسترهایی که با این سبک مطابقت دارند استفاده کرد.

سرویس خواب سلطنتی مدل 829

از دیگر مؤلفه‌های این سبک طراحی سقف اتاق خواب به صورت کلاسیک است. شما می‌توانید با ایجاد نقش و نگار روی سقف اتاق خود زیبایی چشم‌گیری به آن بدهید.

صنایع چوب سلطان، یکی از معتبرترین تولیدکننده‌های انواع مبلمان و سرویس خواب است که محصولات آن انواع متعددی دارد. شما می‌توانید هر طرح و مدلی که مد نظر دارید را از این مجموعه خریداری کنید. برای تماس با کارشناسان مجموعه و ثبت سفارش می‌توانید از طریق سایت اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

حساب کاربری ندارید؟